3mmc vaginale afscheiding

Ape

Badass junkie
Wordt je niet gewoon geil en is het de nattigheid die je ervaart als vaginale afscheiding?

Drugs hebben invloed op je hormoon balans, en het is niet voor het eerst dat ik zoiets hoor, maar dan van XTC.

Als het langer aanhoudt, ook na gebruik en herstel, dan zou ik pas eventueel stappen ondernemen. Want het zou acute ontstekingen op kunnen leveren (zoals bij speed) en in dit geval denk ik dan aan
Blaasontsteking. Er is gewoon te weinig bekend over 3-mmc om dit te bevestigen of ontkrachten.

Laat je niet door me schokeren, er zal vast niks ernstigs aan de hand zijn. Maar hou het in de gaten de komende dagen.

Laatst bewerkt:

Gg22

Newbie
Ik weet niet zeker of dit zo is maar kan het niet zijn dat je vaginale ph waarde anders is tijdelijk door drugs.

Als je ph waarde niet goed is dan krijg je sneller vaginale afscheiding. Witter enzo

Snuff

Belezen gebruiker
Gewoon naar de dokter gaan, schaam je niet. Zulke gevallen hebben ze al genoeg gezien als niet erger. Ook eerlijk wezen over je gebruik, anders kunnen ze je niet helpen en het gaat ook geen problemen opleveren door zwijgplicht

Dannykras87

Newbie
Ja maar ff zonder gein, mijn huid wordt dus veel beter door deze “zooi”. Ik ben maar recreatief gebruiker … maar het valt me echt op, wel meer wallen door het weinig slapen als je het neemt 😆😉

Bovenaan