3mmc verbod komt eraan: hoe bereid jij je voor?

Hankalender

Experimenterende gebruiker
Dit najaar maakt 3mmc promotie: van research chem naar opiumlijst! Bam, met dank aan de conservatieven 🤪 (zal geen discussie starten).

hoe bereid jij je daarop voor?
a) hoarden! Ik bestel alvast … gram/pillen
b) over op een andere RC, namelijk …
c) op zoek naar een scooterboy/girl met stash
d) iets anders…
Ik denk dat het zal worden bediend door dealers met meer concurrerende prijzen.

Zeehond

Badass junkie
Punt is dat ik door het zogenaamde verbod 3mmc, besteld heb en daar nu al 2 dagen non-stop mee bezig ben, terwijl ik het hiervoor nog nooit had gedaan. Tevens heb ik besloten om na vandaag ook niet meer in huis te halen! :wink: speed kan een goed alternatief zijn, maar dat haal ik liever ook niet in huis :)
Klinkt niet goed.
Als je voor jezelf voelt dat je geen maat kunt houden met dit spul, laat het dan na deze ervaring echt links liggen.
Dat voorkomt problemen.
Nu kan het nog, ik meen het.
Goed slapen en eten de komende dagen, dan gaat het snel beter met je.
Sterkte!

JapieVerslaagd

Bewuste gebruiker
Ik sla 6-apb liquids op. Liever 5-mapb pallets maar kan het al niet meer vinden.
3mmc komt ook in verschillende vormen. Snuiven doe ik niet meer aan.

Rain

Bewuste gebruiker
Klinkt niet goed.
Als je voor jezelf voelt dat je geen maat kunt houden met dit spul, laat het dan na deze ervaring echt links liggen.
Dat voorkomt problemen.
Nu kan het nog, ik meen het.
Goed slapen en eten de komende dagen, dan gaat het snel beter met je.
Sterkte!
I know, komt goed :) Dankje!

anhaedra

Belezen gebruiker
Binnenkort m'n 1e festival sinds 1,5 jaar, ben van plan 3-MMC als pil te nemen, heb echter geen flauw idee meer qua dosering! :)

Ze zijn 150 mg, 1 of 2 pakken? Of 1,5? Volgens "het internet" is 300 mg niet eens zo zwaar, maar ik check graag even met jullie!

Ik weeg overigens momenteel geen drol (~ 60 kg).
Ik had dus 2 x gepunt op het festival maar voelde niet veel. Toen ong. 1,25 pil gepakt, zeg tegen de 200 mg aan. Precies goed! De piek was er alleen snel vanaf dus mag volgende keer ietsje meer zijn.

Overigens wilde ik het onderhouden met bijpunten maar het kleinste sleutelpuntje komt teringhard aan als je al een pil op hebt, wederom een reminder dat "piek weg" niet hetzelfde is als "weer nuchter"... :)

Overigens, is deze shit nu verboden of ben ik weer in verkooptrucs gestonken? Kreeg toch echt van een vriend een of andere wetswijziging onder m'n neus geduwd waar 3-MMC bij stond maar bij mijn vendor is het nog gewoon beschikbaar nu.

• Like
Waarderingen: Ape

Ape

Badass junkie
Ik had dus 2 x gepunt op het festival maar voelde niet veel. Toen ong. 1,25 pil gepakt, zeg tegen de 200 mg aan. Precies goed! De piek was er alleen snel vanaf dus mag volgende keer ietsje meer zijn.

Overigens wilde ik het onderhouden met bijpunten maar het kleinste sleutelpuntje komt teringhard aan als je al een pil op hebt, wederom een reminder dat "piek weg" niet hetzelfde is als "weer nuchter"... :)

Overigens, is deze shit nu verboden of ben ik weer in verkooptrucs gestonken? Kreeg toch echt van een vriend een of andere wetswijziging onder m'n neus geduwd waar 3-MMC bij stond maar bij mijn vendor is het nog gewoon beschikbaar nu.
Het verbod zou 1 oktober zijn, maar is uitgesteld

anhaedra

Belezen gebruiker
Nou ja ik heb wel dikke korting gepakt en spul vreet geen brood / komt toch wel op, dus ik zie alleen maar winnaars hier? :wink:

A'dam student

Experimenterende gebruiker
En puur als tip vanuit mijn perspectief; begin niet aan de honderden andere varianten van 3mmc die nu al beschikbaar zijn. Het lijkt leuk maar je zal je hoogstwaarschijnlijk eindigen in een neerwaartse spiraal. Doe het jezelf alsjeblieft niet aan.

MaddMonkey

Badass junkie
Door de aankomende ban en de stijging in chemseks verslaafden die aankloppen bij de zorg toch wel benieuwd geraakt naar de RC's.

Nu 4x gedaan. Eerste keer voorzichtig en toen merkte ik vooral dat ik door kon gaan via oraal gebruik. Stelde voor mijn gevoel weinig voor. Geen waus gevoel, vooral scherpte. Alsof je een slappe mix die ergens tussen coke en speed inzit op hebt. Niet verkeerd, maar merkte gelijk dat ik daar makkelijk af kan blijven. Wel gelijk flink al over de 400mg gegaan die dag. Geen kater niks, maar ik merkte 2-3 dagen later wel een soort van 'irritatie' in de hartstreek. Lastig uit te leggen, maar het voelt bijna alsof jouw hartspier te overbelast is geweest na teveel sporten. Niet snel later weer voorbij. Rest van de week geen sterke craving oid. 2 weken daarop opnieuw de kans, dus ach vooruit. Dit keer weer oraal, maar gelijk met een sterkere dosis begonnen. Zo! was mij toch een partijtje botergeil. Craving was ook huge deze keer. Weer een paar uur goed doorgegaan. Slapen gaat niet makkelijk, maar een stuk makkelijker dan andere middelen. Dag erna een vriend die ook wel benieuwd was. Voelde mij vrij verrot, dus merkte toen wel de verleiding om opnieuw te gaan gebruiken. Weinig plezier dit keer ervan. Wel meer wakker en energie, maar vrij weinig leuks. Dag erna was ik wel echt vrij gaar. Heel weinig energie en ik had op het einde van de nacht toch wel last van een hoge libido waardoor ik heel tinder en bumble afstruinde op zoek naar iets. Nog gevonden ook, maar dan voor de dag erna. Nul energie voor en afgezegd :(

Afgelopen zaterdag nogmaals geprobeerd bij anderen na flink gezopen te hebben. Het was toen eigenlijk niets meer dan een opkikker zoals coke dat doet, maar weer merkte ik dat het niet veel meer dan dat doet. Ook niet de setting om iets te merken van een versterkte libido oid. Eenmaal thuis dit keer was ik nog klaarwakker en had ik een 'fuck it' gevoel. Hierdoor maar een veels te dikke lijn genomen. Geen idee hoeveel het was, maar ik moest flink snuiven om het op te krijgen. Brand iets, maar minder dan ik verwacht had. High is sterker, maar ook veel sneller weg. Craving was niet erger dan eerst. Toen vooral lekker muziek geluisterd tot de kerkklokken gingen :)

Overall, niet echt bijzonder spul. Ik snap wel dat men er afhankelijk van kan worden. Het is makkelijk, niet zo'n grote coming down en de craving kan best wel aanwezig zijn. De voordelen zijn echter vrij beperkt. Vraag mij dus vooral af wat men in dit spul zoekt. Ik ben wel tot de conclusie gekomen dat ik niet wakker zal liggen van dit verbod.

Zeehond

Badass junkie
Door de aankomende ban en de stijging in chemseks verslaafden die aankloppen bij de zorg toch wel benieuwd geraakt naar de RC's.

Nu 4x gedaan. Eerste keer voorzichtig en toen merkte ik vooral dat ik door kon gaan via oraal gebruik. Stelde voor mijn gevoel weinig voor. Geen waus gevoel, vooral scherpte. Alsof je een slappe mix die ergens tussen coke en speed inzit op hebt. Niet verkeerd, maar merkte gelijk dat ik daar makkelijk af kan blijven. Wel gelijk flink al over de 400mg gegaan die dag. Geen kater niks, maar ik merkte 2-3 dagen later wel een soort van 'irritatie' in de hartstreek. Lastig uit te leggen, maar het voelt bijna alsof jouw hartspier te overbelast is geweest na teveel sporten. Niet snel later weer voorbij. Rest van de week geen sterke craving oid. 2 weken daarop opnieuw de kans, dus ach vooruit. Dit keer weer oraal, maar gelijk met een sterkere dosis begonnen. Zo! was mij toch een partijtje botergeil. Craving was ook huge deze keer. Weer een paar uur goed doorgegaan. Slapen gaat niet makkelijk, maar een stuk makkelijker dan andere middelen. Dag erna een vriend die ook wel benieuwd was. Voelde mij vrij verrot, dus merkte toen wel de verleiding om opnieuw te gaan gebruiken. Weinig plezier dit keer ervan. Wel meer wakker en energie, maar vrij weinig leuks. Dag erna was ik wel echt vrij gaar. Heel weinig energie en ik had op het einde van de nacht toch wel last van een hoge libido waardoor ik heel tinder en bumble afstruinde op zoek naar iets. Nog gevonden ook, maar dan voor de dag erna. Nul energie voor en afgezegd :(

Afgelopen zaterdag nogmaals geprobeerd bij anderen na flink gezopen te hebben. Het was toen eigenlijk niets meer dan een opkikker zoals coke dat doet, maar weer merkte ik dat het niet veel meer dan dat doet. Ook niet de setting om iets te merken van een versterkte libido oid. Eenmaal thuis dit keer was ik nog klaarwakker en had ik een 'fuck it' gevoel. Hierdoor maar een veels te dikke lijn genomen. Geen idee hoeveel het was, maar ik moest flink snuiven om het op te krijgen. Brand iets, maar minder dan ik verwacht had. High is sterker, maar ook veel sneller weg. Craving was niet erger dan eerst. Toen vooral lekker muziek geluisterd tot de kerkklokken gingen :)

Overall, niet echt bijzonder spul. Ik snap wel dat men er afhankelijk van kan worden. Het is makkelijk, niet zo'n grote coming down en de craving kan best wel aanwezig zijn. De voordelen zijn echter vrij beperkt. Vraag mij dus vooral af wat men in dit spul zoekt. Ik ben wel tot de conclusie gekomen dat ik niet wakker zal liggen van dit verbod.
Sorry dat ik misschien een beetje bot reageer.
Maar het is maar goed dat jij niet wakker ligt van het verbod en beter dat je het niet meer gebruikt.
Gezien wat je beschrijft hierboven ligt het vooral aan jouw manier van gebruik, frequentie, dosering en combineren met andere middelen zoals alcohol.
Daar kun je de 3-mmc niet de schuld van geven.

Je hebt het tenminste wel ervaren 😉

Laatst bewerkt:

MaddMonkey

Badass junkie
Oh ik geef ook niets de schuld hoor. Ik weet hoe ik in elkaar steek en hoe ik ben met stimulerende middelen. Wilde alleen maar omschrijven dat ik het een mild middeltje vind en dus, als zeer verslavingsgevoelig persoon, niet heel goed snap nog wat iemand triggert om dit maar te blijven gebruiken.

Desondanks in de naam van de wetenschap wel leuke avondjes gehad. Was alleen met andere middelen een stuk aangenamer geweest waarschijnlijk. Helemaal als je geen partner hebt om mee los te gaan, want het zorgde toch wel voor een enorme stimulans in geilheid heb ik gemerkt.

Nihilist88

Badass junkie
Ben ergens blij met de ban. Ik zag er hier veel over passeren, bijnemen als snoepjes, ik zag dosissen passeren, waar ik vol verbazing nr keek ook snuiven de meeste het, waarbij ik het lang naast me legde. Uiteindelijk toch 3mmc pillen gekocht, omdat snuiven niet mijn ding is. En, ké twas allemaal vrij braafjes ivm X, 4-fa, 6apb en 4-fma. Je krijgt lekkere energy en sterke focus maar heel heel controleerbaar en stuk koeler als boven genoemde stims, het mist vb het sterk euforische en empathische gevoel van MDMA en ook het strakke, overdrive energy van pep rc's
En jup, bij mn eerste maal, nam ik meteen 2x bij na anderhalf u en bij deze eerste stim waar ik bijnam. Doordat het pak minder 'bam' invalt en de energieke maar vrij brave rush, ook gevoel geeft, dat je kunt bijnemen, je verlengt uiteindelijk een vrij korte stabiele energy rush. Later nog eens 3mmc in capsules (180mg/cp) besteld en heb nu nog ca 10 capsules. En in mijn huidige 3mmc rushje wou ik nieuwe lading bestellen, maar de 3mmc was bij mn vendor blijkbaar uit de shop. En ga ook niet via andere vendor zoeken, hopelijk krijg ik geen plotse drang. Maar zelfs nu, onder invloed van 3mmc, denk ik eerder, oef, misschien mr goed, want de combinatie van alles mbt 3mmc, van werking tot prijs, maakt dat verslavingkje toch om de hoek loert.

Nihilist88

Badass junkie

Ben hier wel grotendeels mee eens, het is nergens wow, het werkt als goeie energy boost en geeft zekere koele focus, maar mist duidelijk zo'n heerlijke bodyhigh, het euforische en empathische van MDMA en langs de andere kant dat lekker strakke en overdrive energy van pep en pep rc's. Maar ondanks flauwste stim die ik ken, loert bijnemen om de hoek en denk je volgende keer al eens makkelijker, goh de rest (X, 6apb, 4-fma...) is vr nu te heavy of/en te langwerkend, laat ik 3mmc'tje pakken en daar schuilt het gevaar, net omdat het minder intense rush geeft. Je denkt dan makkelijker, dit kan. Terwijl ik bij andere stims echt met pauzes bezig ben. Dus helemaal niet treurig om deze ban. Een ban op 6APB, 2FDCK en lsd rc's zou ik vb wel kut vinden.

Bovenaan