3mmc verslaving loopt uit de hand );

Gelato43

Bewuste gebruiker
hoi even een update
ik ben heb een terug val gehad 2 weken geleden heb toen 10gr in 4 dagen gebruikt ben vanaf vorige week maandag clean alleen het is zo moeilijk ik ben naar de huis arts geweest en die geeft aan kliniek alleen daar zijn de wachttijden zo lang minimaal 5 weken ik word gek ik wil echt stoppen maar ben bang omdat ik vnv alleen thuis ben dat ik dan weer nieuwe ga halen de drang is te sterk
Probeer écht afleiding te zoeken, rook desnoods gewoon weer lekker een jointje zoals wat je een paar weken geleden deed toen je het weg gooide. Ga naar vrienden die geen (hard)drugs gebruiken? (anders alleen de blowers, je gaat hopelijk niet als enige zitten snuiven tussen chille stonede mensen) omdat je alleen thuis bent betekent het niet dat je ook echt thuis hoeft te zitten lijkt me.

Heel veel succes! Je kunt dit!

Amber.cherry

Belezen gebruiker
Wat denk je zelf dat het beste zou zijn? :(
maar betekend dit dan nooit meer hard drugs voor mij?
Probeer daar maar niet nu mee bezig te zijn.
Eerst jezelf vinden, clean. Nieuw leven, en zien of je het zo ook fijn vind.
Die trek, bijnemen, kosten, slaap ritme weg,

Kon je wel werken , studeren ?
heel veel power en succes, met familie en professionele hulp. Gaat t je lukken,

Joey2000

Experimenterende gebruiker
hoi allemaal ik gebruik sinds 2 december 3mmc. het begon bij een avondje met 0.5 gr top avond gehad alleen die dip pff niet te verdragen.
uit eindelijk ging ik het wel bijna elke week doen het bleef nog steeds onder de gram met gebruik uit eindelijk met nieuwjaar ben ik los gegaan had 1,5gr op en voelde een verslaving op komen. toen ik thuis kwam ben ik geleik nieuwe 3mmc gaan halen en nu is het dus op een punt gekomen dat ik minimaal 1/2gr per dag gebruik heb vorige week 5 x opnieuw gehaald eerste x 3gr op maandag toen op woensdag 4gr op vrijdag nog een extra 6gram en toen was ik even gestopt mijn lichaam had rust nodig ben sinds gister weer bezig heb 6gr gehaald en zit nu onder tussen al op 3gr iemand tips hoe ik kan gaan minderen
Dat is snel gegaan! Wow

Mr.Trein

Newbie
dat lijkt me echt moeilijk heel knap van je. hoe is het jouw gelukt te stoppen? eigenlijk had het bij mij gewoon een x flink mis moeten gaan
Ik ben zelf 20 en ben ook verslaafd aan 3-mmc. Ik heb zelf een aantal niet-epileptische aanvallen er door gehad, ik moet zeggen dat dat wel eye-openers waren omdat het vrij heftig en eng was. Vooralsnog is het beter dat het niet mis gaat. Inschrijven bij een kliniek is het beste en gedurende de wachttijd proberen zo min mogelijk te gebruiken.

Bovenaan