3mmc vraag en ervaring.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Simpele vraag, ik heb geen capsules voor de moment maar wil wat proberen van mijn sample. Kan ik dit gewoon afwegen, in een vloeitje en droppen als een "bommetje"?

Bobsacamano

Badass junkie
Re: 3mmc vraag

Of los op in wat water

Tekzor668 zei:
Simpele vraag, ik heb geen capsules voor de moment maar wil wat proberen van mijn sample. Kan ik dit gewoon afwegen, in een vloeitje en droppen als een "bommetje"?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter

Ideaal, wou het toch nog even vragen voor de zekerheid, kan ik dit gewoon ook bewaren op een frisse donkere vochtvrije plaats?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter

bobsacamano zei:
Of los op in wat water

Tekzor668 zei:

Ik heb liever het volledige zaakje direct in de maag :)

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter

Heerlijk goedje , 4 x 50mg toch maar nassaal gedaan voor iets kortere werkingsduur, heftige opkom maar zonder nadelen binnen het kwartier. Vanaf dan standvastig :) Met wat marihuana had ik ook een spacey effect. Komt op de tweede plaats van uppers bij mij, mdma blijft de top maar dit gaat er het best op lijken.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter

Toevoeging: Dit is verslavend spul jongens. Craving naar meer is toch wel onbekend intens voor mij..

Bovenaan