3mmc vragen

Hallo allemaal,

Ik weet dat er veel topics zijn over 3mmc maar de reacties gaan van hot naar her, en wellicht zijn er meer ervaren mensen die mij hierbij kunnen helpen.
Ik wil al heel lang 3mmc proberen.
Ik zag dat het veel in de media kwam en ben bang dat het binnenkort word verboden dus vandaar dat ik het dit weekend wil proberen.
Maar ik zat met een aantal vraagje.

Als je 3mmc snuift welke variant(Kristal of poeder) is beter/fijner zodat je de volle potentie van het stofje proeft?

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Poeder is dan het fijnste.
kristallen kun je zelf poeder van maken maar als je het dan niet fijn genoeg maakt, kan je nogal snel een bloedneus krijgen.
Have fun, en begin rustig aan 😉

Je kunt het ook beter niet snuiven. Ik zie echt geen goede reden om 3-MMC te snuiven persoonlijk, het is onprettig, de rush is (nog) korter, en je verliest het ‘serotonine randje’ wat 3-MMC sowieso al vrij subtiel heeft. Het is ook nog eens veel verslavender dan oraal.

cutepool

Bewuste gebruiker
Zo ver ik het weet de proces zit niet eruit zo van "oplossen, ietsjes erbij gooien, drogen". Meeste shops gaan niet raare dingen met hun shit doen om misschien iets bijverdienen. Daarom kristallen kopen is ook veiliger dan poeder die regelmatig versneden wordt.

Blauweaap

Badass junkie
Zo ver ik het weet de proces zit niet eruit zo van "oplossen, ietsjes erbij gooien, drogen". Meeste shops gaan niet raare dingen met hun shit doen om misschien iets bijverdienen. Daarom kristallen kopen is ook veiliger dan poeder die regelmatig versneden wordt.
Daarom worden blokken/brokjes coke niet opnieuw gedrukt met snij erin om zo vervolges alsnog brokjes te verkopen met snij erbij. Nee dit zal ook wel niet gebeuren.

Ze vinden altijd wel een manier. zo kan staafjes ket ook gewoon versneden worden. En als je het neer gooit om een lijn te leggen dat je alsnog alleen staafjes/crystallen zien.

cutepool

Bewuste gebruiker
🙄 een webshop heeft wel 20-40 producten. Het zijn geen sneaky dealers die maar één ding hoeven te doen. Ik zeg niet dat het onmogelijk is maar voor zulke mensen moeite niet waard.
Je kan dezelfde product bij meerdere vendors kopen en krijg toch wel altijd zelfde shit tenzij je poeders koopt. Heb het zelf gedaan en het klopt ook, tenminste met vendors die ik zelf gebruik. 🤷🏼‍♂️
Als je zooi gaat verkopen dan gaan de kopers naar iemand anders, omdat er genoeg webshops zijn. Ook trustpilot en "hidden topics" op bepaalde fora die daar over discussiëren.

witte270

Bewuste gebruiker
Toch maar even een van hot naar her antwoordje, je kan het naar mijn mening beter niet snuiven. Maak er een bommetje van en kijk even goed op psychonautwiki wat een goede dosis is.

Op deze manier haal je ook denk ik het meeste uit je ervaring met 3mmc. De cravings zijn veel en veel minder erg, de totale duration duurt wat langer en is wat prettiger dan snuiven.

Hoop dat je er in ieder geval wat aan hebt.

Kitty Katt

Wijs gebruiker
Je kunt het ook beter niet snuiven. Ik zie echt geen goede reden om 3-MMC te snuiven persoonlijk, het is onprettig, de rush is (nog) korter, en je verliest het ‘serotonine randje’ wat 3-MMC sowieso al vrij subtiel heeft. Het is ook nog eens veel verslavender dan oraal.
1 x gedaan en mijn neus en keel stonden in de fik. Plus wat je zegt, de rush was snel weg ook , tip. Neem kleine dosis ( tenzij je party hebt) minder hartkloppingen en onrust. Dan voel ik me beter . En voor t slapen Etizolam. Werkt als een malle bij mij

CuriousExplorer

DF-koning
1 x gedaan en mijn neus en keel stonden in de fik. Plus wat je zegt, de rush was snel weg ook , tip. Neem kleine dosis ( tenzij je party hebt) minder hartkloppingen en onrust. Dan voel ik me beter . En voor t slapen Etizolam. Werkt als een malle bij mij

Tip : 3mmc neem je oraal.
Minder craving
Langere werkingsduur
Subtieler
Geen pijn aan de neus

Kitty Katt

Wijs gebruiker
Super lieve reactie '
Bedoelde eigenlijk 1 x nasaal gedaan! Nooit weer. 😉

ik gebruik sinds laat weken,, en dacht dat t wel anders zou zijn , maar zo fijn bij vlagen,
Uitvogelen wat bij jou werkt , je denkwijze , en vergelijken .
Aleen als wilt hoor, en wanneer jij tijd hebt, ik heb echt steun nodig nu is het begin juist,

groetjes Ann ( real name ) 😇💪🏼🤛🏼🤝😊

CuriousExplorer

DF-koning
Als je de zoekfunctie gebruikt kom je heel wat interesante posts tegen hoor.
Ik wijs je liever die weg dan de mening van 1 bevooroordeeld persoon 😊

Kitty Katt

Wijs gebruiker
je bent 🙁helemaal niet bevooroordeeld ik denk dat juist jij mij weer een stukje van een puzzel kan geven en als ik nog een paar mensen kan vinden dan denk ik dat ik hopelijk heel snel merk, dat een leven met pijn en moe zijn altijd nog helder is . En je mag gerust privé gesprek,sluiten hoor! Ik lees,wel,veel al. Maar met ADD is dat vaak puur info , en de reacties zijn soms ver van mijn bed show,

respect,als liever privé bent .Ga wel een wat vage foto van mezelf doen.

misschien ken je 1 of 2 die ookniet Mega verslaafd zijn, maar nu wel merken dat ze toch meer Willen.

Ik hoop,op goede en mooie leren om mensen waar ik weer mee verder kan, ik heb altijd gedacht dat ik met de huisarts en haar beslissing mij pijn stelling gegeven ik niks fout kijk nu beginners tijd anders na te kijken

alvast,lekker slapen straks

Bovenaan