3mmc waarschuwing

Deurklappert123

Experimenterende gebruiker
Hallo mensjes van het goede leven.

Dit bericht is eigenlijk bedoeld voor de jongere generatie en de nieuwsgierige mensen die graag dingen uit proberen voor het eerst.

Ik snoof zelf al ruim 10 jaar coke met op m'n hoogtepunt(dieptepunt) 5 Gr per dag ruim een jaar lang. ik dealde zelf en had altijd ruim genoeg liggen dus kon het betalen. Uiteindelijk wel ten onder gegaan daar niet van. Daarna zwaar geminderd naar 2gr in de maand ongeveer omdat t gewoon tering duur is. Tot dat ik 3mmc kreeg aangeboden en verrek, na een paar lijntjes werkt t voor mij t zelfde als coke zonder dat zenuwachtige, zelfs de geur en het smaakje wende en voor een 10tje had ik 3 dagen genoeg.

Nu ongeveer een half jaar later zit ik op 5 gram voor 3 dagen, het is wel te betalen maar je gezondheid gaat er zwaaaaar aan onderdoor. Dagen lang wakker, slecht of niet eten en zelfs drinken ging moeilijk. In het begin is t geweldig, lekker goedkoop, geen kater maar ook dat verandert als je langer gebruikt en niet in je voordeel.

Ben nu bezig met minderen en uiteindelijk stoppen maar het is 10x moeilijker om van de 3m af te komen als van de coke.

Daarom als je slim bent en je gezondheid zowel lichamelijk als geestelijk gezond wil houden. BLIJF ER BIJ WEG! Ik ben al een ouwe rot eind 30 maar hoop dat ik de jongere generatie hier toch een beetje voor kan behoeden... Het is echt teringzooi hoe lekker t ook voelt....

Stay safe people✌️

Deurklappert123

Experimenterende gebruiker
Ik doe m'n best idd, als ik het echt wil zou het me idd moeten lukken. Met andere dingen is me dat ook gelukt. Daarom hoop ik dat de wat jongere generatie dit bespaard blijft. Deze shit kan echt je leven bepalen omdat het bijna niks kost behalve je geestelijke en lichamelijke gezondheid. En je zit er zo 3 4 dagen aan voor je t weet. En dat zou zonde zijn als 18 19 jarige om het dan al te verkloten. Dan wijs ik ze liever ff extra op de gevaren, als ze t dan nog willen tja dat is hun eigen verantwoordelijkheid

Bovenaan