3mmc

Erik3065

Experimenterende gebruiker
Hallo allemaal, 3 mmc is helaas verboden, weet er iemand een vervanger die hier op lijkt?

Dirkdirk

DF-koning
Hallo allemaal, 3 mmc is helaas verboden, weet er iemand een vervanger die hier op lijkt?
3 mmc is methylmethcathinone. De 3 slaat op een gemethyleerde toeging op positie 3 van de benzeenring. Er is geen exacte drug zoals 3mmc. Wat wel veel gebeurd de laatste tijd is dat ze posities gaan verplaatsen of veranderen zoals chloor fluor broom of andere hallogenen.

ALTIJD een verslechtering. Ik bedoel het werkt wel maar het is nooit zo als echte 3mmc.

Mijn tip: blijf uit de buurt van de 3-mm-flutjes. Niet de moeite waard.

Dirkdirk

DF-koning
Ik probeer een beetje uitleg te geven over je hoe en waarom, maar je kan ook gewoon zuur zeggen:

nee is er niet en kan niet pech gehad.

mij oordeel niet maar ik koes toch voor een wat uitgebreidere benadering.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Eerlijk gezegd vond ik 3-MMC niet eens zo'n fantastische stimulant. Maar goed, elke stimulant is weer anders, dus als je specifiek de eigenschappen van één middel zoekt, dan raak je altijd teleurgesteld. Daarnaast zijn 3- en 4-MMC nog wel verkrijgbaar, maar het is gewoon wat lastiger geworden. En nee ik ga je niet vertellen waar, dat zoek je maar lekker zelf uit. Maar zowel het idee dat 3-MMC een ideale stimulant is als het idee dat je het niet meer kan krijgen, dat bestrijd ik :grin:

Bovenaan