3mmc

Sneagle3

Newbie
Voor het eerst 3mmc alleen aan het doen. Gaat om 1 bom en 2 snuifjes. Dit is niet de bedoeling om verder altijd alleen te doen. Ik vind het af en toe met feestjes super leuk om te doen. Maar ik had nog wat over van 3 weken terug. Ik ben even nieuwsgierig. Heeft iemand dat ook om 1 keer het even alleen te doen?

Hippie Langwaus

DF-koning
Voor het eerst 3mmc alleen aan het doen. Gaat om 1 bom en 2 snuifjes. Dit is niet de bedoeling om verder altijd alleen te doen. Ik vind het af en toe met feestjes super leuk om te doen. Maar ik had nog wat over van 3 weken terug. Ik ben even nieuwsgierig. Heeft iemand dat ook om 1 keer het even alleen te doen?
1 keer even alleen doen kan heel snel omslaan in veel te vaak alleen doen. Maar als je jezelf daarvoor kunt behoeden, hoop ik dat je er in ieder geval van geniet. Doe voorzichtig en blijf verstandig.

Met 3-MMC heb ik zelf inmiddels 3 afzonderlijke experimenten gedaan. Die waren ook in mijn eentje.

Sneagle3

Newbie
Jaaa ik vind drugs af en toe gebruiken super leuk. Maar ik heb mijn werk school,familie en sociaal leven wat ik erg belangrijk vind. Ik denk dat ik al 5 jaar nieuwsgierig ben om het 1 keer alleen te gebruiken. Om ervaring op te doen, ik ken mezelf en ik kan als ik over hou (drugs zakjes of een pil) weken laten liggen en er niet naar omkijken.

Torchic

Badass junkie
Van 1 keer alleen gebruiken kunnen de grenzen heel snel vervagen is mijn persoonlijke mening. En vooral met 3mmc sluipt dat er heel langzaam in en voordat je het weet kom je er niet meer uit. En dan kan je werk, school, sociaal leven nog zo belangrijk voor je zijn maar daar luistert 3mmc niet na.

Als je het bij een keer kunt laten vind ik dat ontzettend knap en hoop ik dat je een leuke avond hebt maar pas wel op jezelf!❤️

Sneagle3

Newbie
Dankjewel voot je zorgen! 😊 komt goed, ik heb totaal geen behoefte aan doordeweeks of wat dan ook. Dan zit ik helemaal in mijn werk ritme. Maar alleen deze keer word het alleen gebruiken! Het is leuk maar ik mis aanspraak op dit moment. Dan maar huishouden en muziek/serie/games op mn telefoon haha

Lawaai Papegaai

Belezen gebruiker
Van 1 keer alleen gebruiken kunnen de grenzen heel snel vervagen is mijn persoonlijke mening. En vooral met 3mmc sluipt dat er heel langzaam in en voordat je het weet kom je er niet meer uit. En dan kan je werk, school, sociaal leven nog zo belangrijk voor je zijn maar daar luistert 3mmc niet na.

Als je het bij een keer kunt laten vind ik dat ontzettend knap en hoop ik dat je een leuke avond hebt maar pas wel op jezelf!❤️
Je hebt helemaal gelijk, eerst in een setting met vrienden en alleen op feestjes, daarna 1 keertje alleen.. en dan is het hek van de Dam.

Bovenaan