3mmc

uptempoduif

Experimenterende gebruiker
Hoi allemaal, ik heb gister miauw gehaald bij de dealer en het zag er zo uit na 5uur kan ik het nog gebruiken en wat is dan de beste manier? Het is helemaal kleverig en het ruikt heel sterk een beetje zoet achtig
IMG_1869.jpeg

uptempoduif

Experimenterende gebruiker
Niet gebruiken want je bent er dus niet zeker over. Sowieso kunnen en mogen we hier niets over zeggen. Dat valt onder speculeren en is tegen de forumregels.
Maar vind je dat het lijkt op miauw of op flakka? Ik heb het naar een test centrum gestuurd alllen ben gewoon heeel erg nieuwsgierig ik had namelijk net op het internet iets gelezen over hoe Flaka eruit ziet en dat zag er prc hetzelfde uit het ruikt heeel sterk

Raver

Badass junkie
Maar vind je dat het lijkt op miauw of op flakka? Ik heb het naar een test centrum gestuurd alllen ben gewoon heeel erg nieuwsgierig ik had namelijk net op het internet iets gelezen over hoe Flaka eruit ziet en dat zag er prc hetzelfde uit het ruikt heeel sterk

Werkelijkwaar geen idee sorry.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Waarschijnlijk zitten er nog oplosmiddelen bij die sterk ruiken. Dat zou ook de natheid verklaren. Het is in ieder geval nogal twijfelachtige kwaliteit. Daarbij weten we dat tegenwoordig 3-MMC of 4-MMC meestal een andere cathinone is. Welke cathinone, dat kun je niet zien aan het uiterlijk.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Pas je op want dit neigt natuurlijk erg naar speculatie. Moet je toch even waarschuwen

Neo-Shulginist

Badass junkie
De meeste testlocaties zijn op donderdagavond geopend. Je kunt hier een testpunt bij jou in de buurt opzoeken. Als je dan even doorklikt naar de website dan kun je de openingstijden zien. Sowieso duurt het een week voordat je de uitslag krijgt. Want je sample moet eerst nog naar een lab gestuurd worden.

Laatst bewerkt:
Bovenaan