Maar vind je dat het lijkt op miauw of op flakka? Ik heb het naar een test centrum gestuurd alllen ben gewoon heeel erg nieuwsgierig ik had namelijk net op het internet iets gelezen over hoe Flaka eruit ziet en dat zag er prc hetzelfde uit het ruikt heeel sterkNiet gebruiken want je bent er dus niet zeker over. Sowieso kunnen en mogen we hier niets over zeggen. Dat valt onder speculeren en is tegen de forumregels.
Maar vind je dat het lijkt op miauw of op flakka? Ik heb het naar een test centrum gestuurd alllen ben gewoon heeel erg nieuwsgierig ik had namelijk net op het internet iets gelezen over hoe Flaka eruit ziet en dat zag er prc hetzelfde uit het ruikt heeel sterk
Waarschijnlijk zitten er nog oplosmiddelen bij die sterk ruiken. Dat zou ook de natheid verklaren. Het is in ieder geval nogal twijfelachtige kwaliteit. Daarbij weten we dat tegenwoordig 3-MMC of 4-MMC meestal een andere cathinone is. Welke cathinone, dat kun je niet zien aan het uiterlijk.Maar vind je dat het lijkt op miauw of op flakka? Ik heb het naar een test centrum gestuurd alllen ben gewoon heeel erg nieuwsgierig ik had namelijk net op het internet iets gelezen over hoe Flaka eruit ziet en dat zag er prc hetzelfde uit het ruikt heeel sterk
Ja nogmaals, je kunt aan het uiterlijk van het kristal niet zien wat voor drug het is.ik heb net nieuwe 10gr miauw gehaald het ziet er zo uit
Pas je op want dit neigt natuurlijk erg naar speculatie. Moet je toch even waarschuwenMaar vind je dat het lijkt op miauw of op flakka? Ik heb het naar een test centrum gestuurd alllen ben gewoon heeel erg nieuwsgierig ik had namelijk net op het internet iets gelezen over hoe Flaka eruit ziet en dat zag er prc hetzelfde uit het ruikt heeel sterk
Ik ga dit morgen laten testen heb vandaag geen tijd meerJa nogmaals, je kunt aan het uiterlijk van het kristal niet zien wat voor drug het is.
Kan dat op zaterdag?Ik ga dit morgen laten testen heb vandaag geen tijd meer
De meeste testlocaties zijn op donderdagavond geopend. Je kunt hier een testpunt bij jou in de buurt opzoeken. Als je dan even doorklikt naar de website dan kun je de openingstijden zien. Sowieso duurt het een week voordat je de uitslag krijgt. Want je sample moet eerst nog naar een lab gestuurd worden.Ik hoop het