4.2g cubenensis cambodian

theholyganja

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hey DF

Binnen een paar dagen is het zo ver ik ga 4.2g shrooms binnenwerken. Ik heb al wat ervaring met psychedelica en daarom wou ik echt eens een zwaardere trip nemen. Erowid zegt dat alles tussen 2.5 en 5 sterk is.

Echter sommige mensen blijken helemaal uit hun dak te gaan van 2.5g??? Terwijl ikzelf hier redelijk rustig bij blijf.

Die 2.5 ervaring leek me iets van ongeveer 7/8g mexicaanse truffels. Dan denk ik dat 4,2g wel iets van 13g truffs zijn ofzo

4,2 zou toch moeten lukken als persoon van 1m75 en 65kg met een sterk mind?

Fool

Badass junkie
Volgens de shroomery trip level calculator zit je tussen niveau 4(3.63gr) en 5(4.92gr),
http://www.shroomery.org/6257/Magic-Mus ... Calculator

Level 4

Strong hallucinations, i.e. objects morphing into other objects. Destruction or multiple splitting of the ego. (Things start talking toyou, or you find that you are feeling contradictory things simultaneously). Some loss of reality. Time becomes meaningless. Out ofbody experiences and e.s.p. type phenomena. Blending of the senses.

Level 5

Total loss of visual connection with reality. The senses cease to function in the normal way. Total loss of ego. Merging with space, other objects, or the universe. The loss of reality becomes so severe that it defies explanation. The earlier levels are relatively easy to explain in terms of measureable changes in perception and thought patterns. This level is different in that the actual universe within which things are normally perceived, ceases to exist! Satorienlightenment (and other such labels).
http://www.shroomery.org/9067/What-do-t ... l-1-5-mean

Beoordeel zelf wat je er van vindt. :wink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Die trip level calculators zijn wel leuk maar ik vind de psychedelische ervaring toch wel zo enorm set en setting afhankelijk dat het lastig is om adhv een dosering te voorspellen welk level je gaat bereiken. Uiteraard geldt altijd hoe meer je neemt hoe sterker het is voor die set en setting, maar verder biedt de dosis niet echt garanties voor de ervaring. Met 140mics LSD heb ik tijdens de piek een tijdje op level 5 gezeten en de rest van de piek op level 3 tot 4. Terwijl ik in een trip erna op 210mics niet verder dan level 4 kwam tijdens de piek. Bijkomend probleem met paddo's is dan ook nog eens dat het een natuurproduct is en de dosering ook nog per paddestoel variabel is.

Maargoed 4,2g is niet weinig, denk dat je er zeker wel een aardige trip van zult hebben. Houd er rekening mee dat de heftigheid van de ervaring vaak niet lineair toeneemt in relatie tot de dosering. Met andere woorden, wanneer je dosis verdubbelt zul je dit waarschijnlijk ervaren als meer dan 2 keer zo heftig.

theholyganja zei:
4 moet wel nog lukken :tongueout:

best iets erbij eten zeker thha
Ik zou er niet iets bij gaan eten want dan wordt je met paddo's al snel misselijk. Gewoon netjes minstens 3 uur van te voren een lichte maaltijd eten.

Ik zou zeggen geniet ervan! Kijk al uit naar je report.

Bovenaan