4-4fma na 3mmc

H

Huis89

Gast
Voor de mensen die nog wakker zijn.
We hebben eerst 3mmc gebruikt en nu heb ik nog 4-fma. Hij heeft niet zo veel 3mmc gehad en ik sws halve gram.Nu heeft hij al een bommetje van 150 4-fma gehad en is wel heel erg rustig.Nu wil ik natuurlijk ook nog wel even door dus is het slim ???:rock::nevergonnagiveyouup:

H

Huis89

Gast
Slim of niet het is gebeurd en eerlijk mensjes probeer het eens uit. Is echt fijn ik ben erg ontspannen maar wel gewoon wakker. Alleen lopen is een beetje alsof ik aangeschoten ben hahahaha. Maar mij bevalt het zeker goed. Zoals ik mij nu voel heb ik het gevoel dat ik wel zou kunnen slapen. Maar dat duurt nog wel even.:rock::rock::rock:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik hoop dat je zelf ook wel beseft dat een halve gram 3-mmc al heel veel is en dan nog eens een andere serotonine slurper als 4fa (gok dat je dat bedoeld..) er achteraan niet verstandig is.

Laatst bewerkt:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Zowel 3-mmc als 4fa staan bekent om hun extra werking op hart en bloedvaten. Die 2 combineren lijkt me dan ook best link.

anhaedra

Belezen gebruiker
Ik heb ooit eens 4-FA bijgepakt, vergiste me ook nog enigszins in de dosering, en kreeg een vrij intense druk in m'n schedel. Durfde geen sigaret meer op te steken. En er zat bijna een hele festivaldag tussen die twee doseringen.

Met 4-F(M)A ben ik daarom altijd voorzichtig, combineer het alleen met keta. De berichten over hersenbloedingen bij 4F zijn niet uit de lucht gegrepen. Daarom beter bij één dosering houden van max. 200 mg. Sowieso krijg je geen tweede rush, alleen koppijn en slapeloosheid...

3-MMC heeft daarentegen wel 's voor druk op m'n borst gezorgd. Cathinonen schijnen nogal snel op de hartspier te slaan.

Al met al vrij linke soep wat je hebt gedaan... beetje afhankelijk van hoeveel tijd er tussen zat.

mikoz

Bewuste gebruiker
Mam heeft gelijk. Is niet erg gezond.
Misschien is het effect lekker maar dit soort combinaties zijn niet aan te raden.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Slim of niet het is gebeurd en eerlijk mensjes probeer het eens uit
Van zijn lang zal ze leven niet! Ik vind cathinonen te belastend voor het lichaam dus doe ik die niet, en ik ga al zeker geen halve gram 3-mmc wegwerken laat staan daarna nog eens aan de 4-fa te gaan.

H

Huis89

Gast
Ik hoop dat je zelf ook wel beseft dat een halve gram 3-mmc al heel veel is en dan nog eens een andere serotonine slurper als 4fa (gok dat je dat bedoeld..) er achteraan niet verstandig is.

Nee bedoel 4-fma is weer een broertje of zusje van 4fa:tearsofjoy:

Maar heb het overleeft heb nog geen oog dicht gedaan. Ga nu ook niet proberen om te slapen doe ik vanavond wel weer.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Nee bedoel 4-fma is weer een broertje of zusje van 4fa:tearsofjoy:

Maar heb het overleeft heb nog geen oog dicht gedaan. Ga nu ook niet proberen om te slapen doe ik vanavond wel weer.
Daar voor gelden dezelfde risico’s. Gelukkig is het goed gegaan!

H

Huis89

Gast
Even een update

Ben nu wel echt kapot.
Nog geen slaap ben ook niet moe of zo
En krijg geen hap door mijn keel.Het smaakt ook allemaal vies
Mijn hele lichaam voelt gewoon kut.
Zolang ik blijf zitten of liggen is er niks aan de hand.

Dus mensen ik raad het je af om deze 2 te combineren. Ieder lichaam reageert natuurlijk anders ik heb mij al lang niet meer zo kut gevoeld.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Eerst raad het je aan en dan raad je het af :upsidedown:.

Sowieso een afrader zoveel 3mmc en nog een upper erbij gooien. Dat word uitzitten en voor de komende tijd doe het wat kalm aan. Ieder lichaam is anders maar op deze combis is ieder lichaam op!

verwondering

Bewuste gebruiker
Top Tripreporter
Even een update

Ben nu wel echt kapot.
Nog geen slaap ben ook niet moe of zo
En krijg geen hap door mijn keel.Het smaakt ook allemaal vies
Mijn hele lichaam voelt gewoon kut.
Zolang ik blijf zitten of liggen is er niks aan de hand.

Dus mensen ik raad het je af om deze 2 te combineren. Ieder lichaam reageert natuurlijk anders ik heb mij al lang niet meer zo kut gevoeld.
Fijn dat je toch een beetje het licht hebt gezien nu.

3-MMC an sich is al teringzooi. Wel heerlijke teringzooi. Ik heb toevallig vannacht twee capsules van 40 mg gebruikt en daar twee keer anderhalf uur een heerlijke energierush van gehad en me in het zweet gedanst. Veel meer dan dat wil ik niet gebruiken want gezond is het niet.

500 mg is een absurde dosis en getuigt dat je je lichaam geen zak waard vindt. Ik zie veel om me heen dat 3-MMC misbruikt wordt, dan doel ik dus op hoge doseringen of vaak bijpakken. Qua gezondheidseffect is het beslist geen "xtc-light".

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
3mmc is gewoon link om te misbruiken. Ik laat me niet snel vangen aan teveel bijnemen behalve met coke dan maar 3mmc geeft net die drempel niet. Gewoon gebruiken tot het nog weinig werking geeft en dan uitzitten met alle gevolgen nadien. Heb me er aantal keer laten aan vangen maar zorg ervoor dat ik dat niet meer in handen krijg.

H

Huis89

Gast
Eerst raad het je aan en dan raad je het af :upsidedown:.

Sowieso een afrader zoveel 3mmc en nog een upper erbij gooien. Dat word uitzitten en voor de komende tijd doe het wat kalm aan. Ieder lichaam is anders maar op deze combis is ieder lichaam op!

Ja hahaha toen had ik nog niet van de bijwerkingen geproeft

H

Huis89

Gast
Fijn dat je toch een beetje het licht hebt gezien nu.

3-MMC an sich is al teringzooi. Wel heerlijke teringzooi. Ik heb toevallig vannacht twee capsules van 40 mg gebruikt en daar twee keer anderhalf uur een heerlijke energierush van gehad en me in het zweet gedanst. Veel meer dan dat wil ik niet gebruiken want gezond is het niet.

500 mg is een absurde dosis en getuigt dat je je lichaam geen zak waard vindt. Ik zie veel om me heen dat 3-MMC misbruikt wordt, dan doel ik dus op hoge doseringen of vaak bijpakken. Qua gezondheidseffect is het beslist geen "xtc-light".

Voor mijn gevoel heb ik nog rustig aan gedaan.Maar dat was blijkbaar niet zo.

R

Revolutionair

Gast
Het was dus niet zo een succes.
Misschien maar even rustig aan met die Miauw!

Ik vind 4fma echt niet lekker eigenlijk...
Ik heb er lang wakker van geweest en had enkel met de eerste dosis (een veel te zware, door een vergissing) van 350 mg een beetje euforie maar daarna was ik mss 48 uur wakker... Terwijl ik wel ergens brak en moe was kon ik toch niet slapen.. Echt niet leuk.. Mss voor sommige wel.. Het was te speedy en dan nog niet eens speedy :tongueout: in elk geval 3 mmc was voor mij ook veel te teleurstellend en dan bedoel ik echt het fysieke achteraf... Dus die 2 dan nog eens combineren, nee dank je :grin: ik neem voortaan enkel nog psychedelica en disso's die zijn me waardig :)

Peace and love !!

H

Huis89

Gast
Ik vind 4fma echt niet lekker eigenlijk...
Ik heb er lang wakker van geweest en had enkel met de eerste dosis (een veel te zware, door een vergissing) van 350 mg een beetje euforie maar daarna was ik mss 48 uur wakker... Terwijl ik wel ergens brak en moe was kon ik toch niet slapen.. Echt niet leuk.. Mss voor sommige wel.. Het was te speedy en dan nog niet eens speedy :tongueout: in elk geval 3 mmc was voor mij ook veel te teleurstellend en dan bedoel ik echt het fysieke achteraf... Dus die 2 dan nog eens combineren, nee dank je :grin: ik neem voortaan enkel nog psychedelica en disso's die zijn me waardig :)

Peace and love !!

Nee echt nooit weer ik raad het echt af.
Ik heb mij er geestelijk zo slecht van gevoeld.
Mijn hele herzen kan wat overhoop gegooid.

Incubi666

Belezen gebruiker
Goed om te weten 4fma wordt Hier ook niet besteld en 3mcc zeker niet. Als ik u per wil is het pep sos of meth. Anders lekker een downer ook fijn. Trippen nee wil geen angstaanval.
Ook al werkt diazepam wel omdat in controle te houden.

Bovenaan