• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

4,5 Q-Dance pillen

STONER030

Experimenterende gebruiker
Ik ga ook een kleine tripreport maken, enjoy:)
Ik ben net 16 geworden en was met een paar vrienden in Zeeland, waar een goede vriend van mij een strandtent heeft. Die vriend van mij had een zak met 100 Q-Dance pillen gekocht.
Rond een uur of 10 kwamen we aan op de strandtent, 2 uur en een 20 zak wiet verder (flink stoned dus) was iedereen er en begonnen we. We begonnen met 1 pilletje de man, maar na drie kwartier (normaal slaat hij snel in bij mij) voelde ik nog niets dus ik had er nog een genomen.
Een kwartiertje later sloeg hij toch een partij sterk in, ik kreeg een kaakklem en alles dus ik ging al flink losjes, toen nog 2 keer een halfje genomen, en toen begon ik te hallucineren. Was een van de leukste dingen die ik ook gezien had dus ik was van 3 uur tot 6 uur op het strand met die vrienden, heerlijk gezwommen enzo tussendoor nog 1,5 pil meer genomen, ik schijn ook van 2 meter hoog gevallen te zijn maar weet ik ook niks meer van. Maarja, heel dom, vergeten te drinken! dus rond een uur of 1 die middag begon ik me een partij klote te voelen, ik had mezelf gebrand met een peuk, ik had mezelf helemaal opengekrabt, er zaten 2 ongelofelijk grote gaten in mijn wangen (tandenknarsen) en had de hele tijd het gevoel dat ik moest kotsen, maar toen kwam het ergste nog, ik moest nog vier uur in de trein naar huis, alles wat er mis kon gaan ging mis (trein vertraging, bussen reden niet) dus ik kwam uiteindelijk rond een uur of 10 thuis, ben toen meteen in bed gaan liggen, verschrikkelijke nachtmerries gehad.
Het was een leuk naggie, maar nooit meer zo extreem.
Ciao

Dakpan

16 jaar en waarschijnlijk niet zwaarder dan 65 a 70 kg. Oh dan, je hebt dan maar 6 keer zoveel gebruikt als aanbevolen.

In een ander bericht las ik ook al dat je om de twee weken gebruikt. Je moet het natuurlijk zelf weten, het is jouw leven, jouw hersenen en op je 16e zal het vast helemaal te gek zijn. Toch raad ik je ten zeerste aan om jezelf even goed in te lezen in het spul dat je wilt gaan gebruiken alsvorens je ermee begint.

Als je op deze manier door blijft gaan (en zeker op deze leeftijd), dan verkloot je jezelf aardig, maar daar zul je vroeg of laat zelf wel achter komen.

mmhja

Denk de volgende keer 2 x na , je gebruikt xtc nog niet zolang en als je nog lang plezier in de aankomende keren wil . Moet je niet 4,5 pakken pak er 1 en later misschien een 1/2 erbij de verleiding kan groot zijn , maar wat jij doet bouw je wel heel snel tolerantie op . En waar ligt de grens voor een ervaren gebruiker zijn 4 pillen of zeg maar 600mg mdma veel .
En Meer is niet altijd beter mg vs side effects

boenkeng

Bewuste gebruiker
Het belangrijkste bij mdma is less is more...

Alleen van de eerste 2 pillen zul je je euforisch en happy voelen de andere 2.5 geven je alleen maar het 'vage harrie' en wappie gevoel.... daarbij hoe meer mdma, hoe erger de kater... Als ik jouw was had ik de komende 2 maanden ff niets genomen en 5-HTP aangeschaft om je serotonine voorraad weer ff op peil te brengen.

Succes de volgende keer, :wave:

STONER030

Dit was ook uitzonderlijk veel, ik hou et nu op eerst eentje en dan na een uur of 2 nog een halfje. ik doe het rustig aan

jaapi

Belezen gebruiker
buiten dat het erg veel is,

Je vochtinname is best belangrijk. Niet drinken tijdens je xtc ervaring kan je makkelijk
het ziekenhuis in krijgen.

Misschien beter om van harddrugs voorlopig even af te blijven als je de zelfdicipline niet
hebt om het correct te doen.

gr

STONER030

Je vochtinname is best belangrijk. Niet drinken tijdens je xtc ervaring kan je makkelijk
Weet ik, maar doordat ik buiten op het strand aan het hallucineren was, ben ik dat helemaal vergeten, heel dom natuurlijk :xtc:

Paperplane.

Wijs gebruiker
STONER030 zei:

Weet ik, maar doordat ik buiten op het strand aan het hallucineren was, ben ik dat helemaal vergeten, heel dom natuurlijk :xtc:
Vandaar zijn tweede zin dus..
jaapi zei:
Misschien beter om van harddrugs voorlopig even af te blijven als je de zelfdicipline niet
hebt om het correct te doen.

gr

STONER030

Gister heb ik het met een goede vriend van mij erover gehad en zijn we tot de conclusie gekomen dat ik verslavings gevoelig ben en dat als ik nu al veel aan de pillen ga dat er een heel grote kans is dat het van kwaad tot erger gaat, dus ik ga vrijdag nog naar een feest waar ik een pil neem, en daarna stop ik voor een paar maandjes.

Paperplane.

Wijs gebruiker
STONER030 zei:
Gister heb ik het met een goede vriend van mij erover gehad en zijn we tot de conclusie gekomen dat ik verslavings gevoelig ben en dat als ik nu al veel aan de pillen ga dat er een heel grote kans is dat het van kwaad tot erger gaat, dus ik ga vrijdag nog naar een feest waar ik een pil neem, en daarna stop ik voor een paar maandjes.
Doe vrijdag maar gewoon drank. Van 1 pil ga je echt weinig voelen.

STONER030

Nee, ik heb een hekel aan drank (mijn opa en oma waren alcoholisten en hebben zich doodgezopen) ik neem er rond een uur of 10 eentje en dan 11u/half 12 nog een. :xtc:

Paperplane.

Wijs gebruiker
STONER030 zei:
Nee, ik heb een hekel aan drank (mijn opa en oma waren alcoholisten en hebben zich doodgezopen) ik neem er rond een uur of 10 eentje en dan 11u/half 12 nog een. :xtc:
Die drank was meer een optie zodat je je pillen laat liggen. Gast serieus je hebt je hersenen al genoeg vertieft.
Weet niet hoelang geleden je vorige keer was, maar aan de serieusheid waarmee je toen je net 16 was bijna een gram mdma naar binnen schoof, ga ik er van uit dat je vorige keer minder dan een maand terug was.

Bovenaan