4-aco-dmt vraagjes

Helenas

Bewuste gebruiker
Hoi!

Ik heb gister 4-aco-dmt gekregen van een jongen op een huisfeestje bij de buren, het is 33 mg. Ik heb al een beetje gekeken op internet naar ervaringen maar ik kan weinig vinden. Is er iemand bekend met dit middel? Ik wil het in de vakantie samen met mijn vriend doen, dan hebben we allebei 16 mg. Ik heb alleen ervaring met 2cb qua tripmiddellen. Heeft er nog iemand tips voor me? :)

Helenas

Bewuste gebruiker
Heb gister de 4-aco-dmt gedaan. Voelde als een lichte 2cb trip, zonder enige vaagheid. We hadden zin om wel een echte trip te hebben dus 2 nijntjes van 11 mg bijgenomen en dat was weer super! Ik hoef de 4-aco-dmt niet nog een keer te doen. Vind 2cb toch leuker :)

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik heb ook 4-AcO-DMT liggen. Een zogenaamde 4-AcO-DMT 'test' van 25mg. Is dat eigenlijk een te hoge dosering voor een eerste keer, of valt dat mee?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dankje. 20-40mg normaal, dus 25 moet te doen zijn. Al lees ik er ook wel eens over dat dat al best heftig kan zijn. Maar dat is niet meteen zo'n probleem, aangezien ik al flink heftige ervaringen heb gehad met de natuurlijke varianten van deze stof.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Check ook even de doseringen van erowid, die vind ik zelf soms net iets betrouwbaarder.

Daarnaast is het geen garantie dat je ook precies 25 mg van je vendor hebt gehad, dus nawegen lijkt me wel belangrijk.

Helenas

Bewuste gebruiker
Heb na deze ervaring de 4 aco dmt toch nog besteld op internet en 2x een erg mooie ervaring mee gehad! De eerste keer samen met 2ce en dat was echt waanzinnig en de tweede keer met 4fmp en ook dat was erg mooi. De visuals zijn heel anders dan bijvoorbeeld met 2cb en ik werd er niet heel vaag van. 2 anderen die het ook hadden gedaan konden het niet zo goed hebben en zijn uiteindelijk onder begeleiding naar huis gegaan (was op een huisfeestje bij ons). Heb beide keren zo'n 22 mg genomen :)

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Helenas zei:
Heb na deze ervaring de 4 aco dmt toch nog besteld op internet en 2x een erg mooie ervaring mee gehad! De eerste keer samen met 2ce en dat was echt waanzinnig en de tweede keer met 4fmp en ook dat was erg mooi. De visuals zijn heel anders dan bijvoorbeeld met 2cb en ik werd er niet heel vaag van. 2 anderen die het ook hadden gedaan konden het niet zo goed hebben en zijn uiteindelijk onder begeleiding naar huis gegaan (was op een huisfeestje bij ons). Heb beide keren zo'n 22 mg genomen :)
Heb jij het ook in zo'n soort plastic buisje gekregen? Daar zit een soort doekje in met daaronder een capsule met poeder. Ik begrijp niet goed wat het nut is van dat plastic buisje.

Helenas

Bewuste gebruiker
Heb jij het ook in zo'n soort plastic buisje gekregen? Daar zit een soort doekje in met daaronder een capsule met poeder. Ik begrijp niet goed wat het nut is van dat plastic buisje.

Nee gewoon in een gripzakje. Snap dat ook niet zo goed wat je beschrijft!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Mag ook wel even een vraag over deze stof stellen in jouw topic, toch Helenas? :)

Gisteren even een test gedaan met een paar mg 4-aco-dmt, om te kijken of het niet een andere (veel meer potente) stof is en of ik er misschien allergisch voor ben. Gelukkig ging alles goed en kon ik heel erg subtiel best complexe CEV's onderscheiden. Ook was ik relaxed, maar op een andere manier zoals bij wiet of zo. Er werkte zeker iets, al was het heel zwak allemaal.

Maar nu vraag ik me af, zou het de moeite waard zijn om de rest (was 25mg in totaal, al gaf mijn weegschaal eerder 20mg aan) vandaag nog te nemen? Of zou de tolerantie dan echt te hoog zijn om een goede trip te hebben?

Bovenaan