4-fa / 4-fmp analoog?

Prutsertje

Belezen gebruiker
Aangezien er nergens meer 4-fa meer te krijgen is (snik snik) ben ik op zoek naar een vervanger. 4-fma geprobeerd maar dat is niet echt een goede vervanger gezien de body load.

Is er überhaupt iets beschikbaar buiten mdma wat hier een beetje op lijkt?

Prutsertje

Belezen gebruiker
Ik las ook iets over 4Fa-V. Wat dat dan mag wezen. Misschien komt dat ook nog een keer op de markt.

Laatst bewerkt:

4F&G gaat Adam dagen mee

Experimenterende gebruiker
Thanks., allemaal al geprobeerd. maar ik kon er allemaal niet op slapen
Ow maar na 4fa kon je wel lekker pitten dan? xD anyway ik hoor ook veel 6apb misschien toch maar overwegen 🤷🏼‍♂️ want we zitte in het hetzelfde schuitje
Nog maar 9 boom’s te gaan. Die bewaar ik zeker tot aan de zomer

Laatst bewerkt:

4F&G gaat Adam dagen mee

Experimenterende gebruiker
Het stoort me een beetje. Denk dat er weinig toegevoegde waarde zit in het bumpen van oude topics waarvan de helft van de leden al niet meer actief is.
Vind het daarentegen wel interessant om te lezen over 4-F, maar het liefst centraal.
Oké thx voor je reactie. Ben hier niet lang en ben het allemaal aan het uitzoeken, want in mijn scene heeft niemand geen enkel flauw benul wat 4f precies is etc. Maar bedankt voor je reactie. Ik voelde dat zelf ook hoor daar niet van, maar ben blij om eindelijk een forum te vinden waar ik mn verhaal kan doen, vragen stellen en verhalen lezen. Maar zal er zeker rekening meerhouden 👍

Bovenaan