4-fa, bestaat het überhaupt nog?

KoLijntje

Belezen gebruiker
Mijn ‘jeugdliefde’ 😍 4-FA/4-FMP. Als RC toen het de status ‘verboden’ kreeg, heeft vreemd genoeg het nooit de ‘reguliere drugsmarkt’ gehaald. En dat terwijl het imo DE perfecte drug is. Het had voor mij alle voordelen van een beetje MDMA, speed, coke + die extra magische 4-FA-specifieke tinteling in 1.

Dit is geen verzoek naar Vendor-linkjes, maar m’n vraag was: bestaat het nog? En waarom lijkt het totaal verdwenen? Er was destijds (onterecht) wat paniek in de media over, na 2 hersenbloedingen, die nooit bewezen gelinkt waren aan 4-FA. (Waarmee ik niet wil zeggen dat het onschuldig is, maar hoeveel dergelijke slachtoffers maakt b.v. coke elk jaar?)

Daarna dat verbod dus, en daarmee verdwenen. Van alle middelen die er bestaat, zou ik zo graag nog een keer 4-F doen :P (na zoveel jaar nog, kun je nagaan). Heeft het überhaupt nog zin om ergens op zoek te gaan? Wordt het nog geproduceerd?

Pollewop

Bewuste gebruiker
Serieus hè? Dat was ook mijn ultieme.. naast mdma waar ik vaak net te hard op ging was ik hier heel Chill van, beetje praten, lekker veel knuffelen maar toch wat zweverig. Love it!

Wie wat bewaard heeft wat 😉 maar moest al goed zoeken om het online te kunnen kopen.

Pollewop

Bewuste gebruiker
Herkenbaar. Hier ook 20 jaar geleden ofzo gebruikt. Wat een top spul was dat
Ja zeker lange tijd geleden. Laatste keer dat ik iets online vond was 4 jaar terug, heb daar nog een klein beetje van liggen *bewaren in het donker op een koele plek

Die zijn voor de speciale momenten, een chill weekend per jaar ofzo. Zonde als dat op zou gaan en het nergens meer te verkrijgen is toch?

tordjebrain

Newbie
4-FMA doet niets met mij zoals 2-mmc, alleen het hart klopt sneller, onaangenaam en dan niets als effecten
4-fea ?mensen zeggen dat het vergelijkbaar is of 4-fa

Laatst bewerkt:
Bovenaan