4-FA

Neocortex

Belezen gebruiker
Hallo df,

Vroeger wel eens met drugs en seks geëxperimenteerd met m'n vriendin (we woonden toen nog in Amsterdam). Na een techno-feestje waren we vaak wel in voor een nachtje doorhalen. We begonnen met XTC, maar toen we op een feestje beiden een keer 4-FA gehad hadden waren we om. Tijdens het feestje kan je er wat mij betreft nog over discussiëren wat je drug of choice is, maar voor de afterparty weet ik wel wat ik kies! Zijn er hier mensen die ook zo denken, of wellicht anders?

FerdFatoehaus

Badass junkie
Hallo df,

Vroeger wel eens met drugs en seks geëxperimenteerd met m'n vriendin (we woonden toen nog in Amsterdam). Na een techno-feestje waren we vaak wel in voor een nachtje doorhalen. We begonnen met XTC, maar toen we op een feestje beiden een keer 4-FA gehad hadden waren we om. Tijdens het feestje kan je er wat mij betreft nog over discussiëren wat je drug of choice is, maar voor de afterparty weet ik wel wat ik kies! Zijn er hier mensen die ook zo denken, of wellicht anders?
Je combineert xtc met 4-fa? Je weet dat dit extra schadelijk is?
Voor zowel: je hart en bloedvaten, je lichaamstemperatuur (hoe warmer hoe meer schade, je receptoren krijgen het zwaar te verduren. Om nog maar te zwijgen over je serotonine en dopamine spiegels.

Op een afterparty deed Ik eerder vaak keta en blowen. Maar tegenwoordig houd ik het bij lekkere wiet. En wellicht nog een lekker speciaalbiertje.

Neocortex

Belezen gebruiker
Ik combineer XTC alleen met g. 4-FA heb ik nog nooit met iets anders gecombineerd. Keta en blowen is wat mij betreft geen goede combo, wordt nog al eens misselijk van de 'keta-copters' en de 'snelweg' waarin je daarna (kunt) belanden.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik combineer XTC alleen met g. 4-FA heb ik nog nooit met iets anders gecombineerd. Keta en blowen is wat mij betreft geen goede combo, wordt nog al eens misselijk van de 'keta-copters' en de 'snelweg' waarin je daarna (kunt) belanden.
Ah ok, dan heb ik het verkeerd gelezen. Ja, kan me voorstellen als je niet vaak blowt dat het dan wel intens wordt. Maar ik ben wel klaar met keta, al zo'n 2 jaar niet meer gebruikt, vond er weinig meer aan.

R

Revolutionair

Gast
Keta en blowen is wat mij betreft geen goede combo,

Helemaal mee eens vind keta het leukst vanaf nuchtere stand met normalen doseringen.
Keta is ook de enige drugs waar ik een afkeer van roken krijg.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ik blow altijd bij mn disso's, voor mij werkt dat juist wel.

Heb nog nooit 4FA gedaan, maar ik heb er wel een capsule van in mijn stash waar ik niet bij kan lol

Pollewop

Bewuste gebruiker
4FA meerdere malen gedaan, prefereer ik boven MDMA omdat ik meer scherp blijf en meer als sticker fungeer in een thuissetting. Kan het beter sturen dan M want als ik die gebruik ben ik toch meer in mijn eigen wereldje en er wat meer vanaf..

Neocortex

Belezen gebruiker
Iets minder cryptisch verwoord en na een nachtje slapen kom ik eigenlijk maar op één motto: MDMA is voor de muziek en 4-FA is net als cocaïne voor KANKERGEILE anale seks! :grimacing::tonguewink:

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Zo kan je het ook verwoorden; is wat mij betreft wel het understatement van de dag! :boxright3::peace2:
2-3 gram Phenibut plus een gematigde dosering psychedelica kan naar mijn ervaring ook leuk zijn voor dit doeleinde.
Maar dat werkt natuurlijk net een beetje anders dan 4-FA.

Neocortex

Belezen gebruiker
2-3 gram Phenibut plus een gematigde dosering psychedelica kan naar mijn ervaring ook leuk zijn voor dit doeleinde.
Maar dat werkt natuurlijk net een beetje anders dan 4-FA.

Ik heb al veel verschillende soorten drugs gebruikt zoals te lezen is in dit topic. Van Phenibut heb ik echter nog nooit gehoord. Ben je nog nuchter? :frowning:

Neocortex

Belezen gebruiker
Kan je zo goed als ook specificeren? Ik hoop dat je kan slapen ondanks dat je middelen hebt gebruikt.

Bovenaan