In 4 dagen 2x wat gebruiken

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Mijn vader en z'n vriendin (+/-4 jaar een relatie) hebben sinds kort het feesten helemaal uitgevonden. Ze gaan denk ik zo'n 4x per jaar naar een feestje/festivalletje. Altijd zorg ik voor de pilletjes voor ze. Vanuit beide kanten is dat fijn. Ik weet dat ze niet-vervuilde pillen hebben en hoe ze moeten doseren, zij hebben zonder stres een leuk feestje. Nou gaan ze in ADE: de woensdag en de zaterdag. Ik kwam er dus achter dat ze gewoon van plan waren allebei de dagen xtc nemen. Zich van geen kwaad bewust dat in 4 dagen tijd 2x xtc echt best wel een no-go is en de katers echt niet mals zullen zijn. Nou heb ik ze geprobeerd te waarschuwen maar ze zijn best wel een beetje eigenwijs. Ik heb gezegd als je zaterdag wilt dat de X goed werkt, dan kan je op de woensdag beter wat anders gebruiken. Vriendin van mn pa is best wel een ADHD'er en slikt sinds kort ritalin. Ik dacht zelf aan een cathinon 2 bommetjes 3cmc. Hoe kijken jullie hier tegen aan? Ik heb al gezegd dat in 4 dagen tijd 2x gebruiken sowieso slecht is maar je weet wat ze zeggen: des te ouder, hoe meer eigenwijs ze worden.

Graag jullie advies.

Terug
Bovenaan