4-FEA - iemand ervaring?

Nickje

Belezen gebruiker
Kwam zelf op het idee om op 4-FEA te gaan zoeken zonder op dat moment te weten of het ook echt bestaat. Volgens de logica van 2-..., 3-... en 4-... dacht ik dat het een interessant stofje kon zijn en mogelijk potenter dan 3-FEA, beetje in lijn van 4-FA vergeleken met 3-FA etc. Blijkt inderdaad een bestaande RC te zijn. Maar als je verder gaat zoeken zijn er niet veel ervaringen over terug te vinden. Een jaar of 3 geleden wat vermeldingen als een alternatief voor 4-FA, net als 4-FMA, maar daarna blijft het een beetje stil lijkt het. Ik ben zelf meest geïnteresseerd in sero "slurpers" en vond 3-FEA best een mooie stof, hoopte dus dat 4-FEA nog een stap verder gaat. Wát ik erover terugvindt duidt er i.d.d. op dat het zwaar op serotonine leunt net als 3-FEA en wat minder stimulerend is (niet vergeleken met 3-FEA maar vergeleken met de meeste andere), dus in lijn met 3-FEA. Maar ik krijg nog geen duidelijk beeld of het ook echt beter/sterker is dan 3-FEA. Als iemand ervaring heeft met dit stofje dan hoor ik het daarom graag.

Laatst bewerkt:

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Wat was jouw ervaring met 3fea? Moet t nog proberen maar zal wel weer zijn dat die pellets te slap gedoseerd zijn😂

Nickje

Belezen gebruiker
Wat was jouw ervaring met 3fea? Moet t nog proberen maar zal wel weer zijn dat die pellets te slap gedoseerd zijn😂
Persoonlijk vond ik 3-FEA wel geslaagd, als je tenminste geen volwaardige MDMA ervaring verwacht. Het leunt wat zwaarder op serotonine dan de meeste andere stimulanten en is daarmee eerder rustgevend dan dat je er energiek van wordt, maar dat wil ik ook graag. Ik heb destijds een kort triprapportje gemaakt: https://drugsforum.nl/threads/3-fea-korte-1e-indruk.69780/ . In totaal zal ik uiteindelijk ca. 125mg hebben genomen en al vroeg in de piek jointje erbij gepakt dus dat vertekent wel. Maar een goeie sero-rush wat mij betreft. Doseringen vermeldt op Psychonaut wiki zijn meestal een hele goede indicatie maar in dit geval waarschijnlijk wat aan de lage kant, wat (mede) kan verklaren waarom veel anderen het een beetje slapjes vonden als je experience reports mag geloven.

Bovenaan