Nickje
Belezen gebruiker
Kwam zelf op het idee om op 4-FEA te gaan zoeken zonder op dat moment te weten of het ook echt bestaat. Volgens de logica van 2-..., 3-... en 4-... dacht ik dat het een interessant stofje kon zijn en mogelijk potenter dan 3-FEA, beetje in lijn van 4-FA vergeleken met 3-FA etc. Blijkt inderdaad een bestaande RC te zijn. Maar als je verder gaat zoeken zijn er niet veel ervaringen over terug te vinden. Een jaar of 3 geleden wat vermeldingen als een alternatief voor 4-FA, net als 4-FMA, maar daarna blijft het een beetje stil lijkt het. Ik ben zelf meest geïnteresseerd in sero "slurpers" en vond 3-FEA best een mooie stof, hoopte dus dat 4-FEA nog een stap verder gaat. Wát ik erover terugvindt duidt er i.d.d. op dat het zwaar op serotonine leunt net als 3-FEA en wat minder stimulerend is (niet vergeleken met 3-FEA maar vergeleken met de meeste andere), dus in lijn met 3-FEA. Maar ik krijg nog geen duidelijk beeld of het ook echt beter/sterker is dan 3-FEA. Als iemand ervaring heeft met dit stofje dan hoor ik het daarom graag.
Laatst bewerkt: