4-Fluor + xtc

Lauu

Badass junkie
Sinds ik van iemand hoorde dat je van 4-fluor niet echt het love gevoel krijgt...meer een happy gevoel....kan ik er dan een pilletje bij nemen?

vdk

Bewuste gebruiker
kheb geen idee van 4-fluo is, maar misschien kan dat de invloed van MDMA beinvloeden, zodat je minder het xtc gevoel voelt, maar ik zou zeggen, probeer, maar wel in kleine dossissen lijkt me zo..

tomz0r

Badass junkie
Lauu zei:
_Kat_ probeer is iets nuttigs te posten...4-fluor is een combi van pep & mdma....

4-fluor is een gevoel opzich.
En ik zou gewoon puur mdma nemen. Ik merkte wel dat die combi niet echt goed voor je hart is.
Pure mdma gevoel is ook fijner. Als je die 4-fluor erbij neemt om wakker te blijven zou ik het niet doen want bij mij werkt het juist tegengesteld.

Jeroen83

Bewuste gebruiker
Ik zou gewoon de fluo los nemen en zelf bepalen of je een beetje MDMA nodig hebt. Maar ik denk niet dat het heel erg fijn zal zijn. Mind you: heb geen ervaring met fluo, alleen gezien :)

Lauu

Badass junkie
ik raak al mijn energie juist kwijt met pure mdma...en geen zin om pep te snuiven...ik ga het zoiezo proberen...ik zie wel

Complicity

Belezen gebruiker
Lijkt me op zich een prima combinatie. Ik zou het dan alleen niet tegelijkertijd innemen. Heb zelf nog geen ervaring met de combinatie maar ik denk dat de MDMA innemen als de 4-Fluor inkickt (of wellicht een uurtje later) wel een goed effect geeft. Dan ben je een beetje door je 4-Fluor 'rush' heen waarna de mdma inkickt en je nog steeds het opgepepte effect van de 4-Fluor hebt.

underworld

Wijs gebruiker
4fluor in combinatie met mdma kan, heb het zelf al meerdere keren gedaan, maar het zal niet het effect geven waar jij waarschijnlijk op hoopt. (energieboost+lovegevoel?)

naar mijn ervaring is deze combi best apart, je begint de avond met 4fmp en na 3 uurtjes nam ik een halve mdma pil, daar ging ik gelijk instant van hallucineren. love gevoel is niet echt aanwezig, meer energie ook niet, je gaat alleen maar wappie modus.

je hartslag is tevens ook zeer onregelmatig van deze combinatie.
mijn ervaring is dat het kan, maar het is al snel een overlevingstocht op een feest aangezien je zo kort bent als een koekje.

en nog een gouden tip, je moet de mdma dosering door de helft doen van wat je normaal gebruikt aan alleen mdma, aangezien 4fmp ook op je serotine inwerkt.

zaagmans

Bewuste gebruiker
Lauu zei:
_Kat_ probeer is iets nuttigs te posten...4-fluor is een combi van pep & mdma....

Hahahahah look who's talking hahahaha. Typisch geval van de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt.

Bovenaan