4-FMA binge

PinkHippo

Experimenterende gebruiker
Hoi hoi,

Ik was afgelopen week in een enorm geile bui maar geen zin om daadwerkelijk iemand te ontmoeten, nu was ik al bekend met de libido verhogende werking van GHB maar dat gebruik ik niet meer. Na een beetje scrollen op dit forum het grote masturbatie topic gevonden en besloten 4-FMA te proberen.. Nou heb ik voorheen nog nooit stims gebruikt naast wat ritaline vroeger tijdens moeilijke examens en blijf ik meestal in mijn eigen terreintje van tryptamines en benzo's waar ik goed bekend ben met de risico's / doseringen / bijwerkingen / etc...

De afgelopen vier dagen dus elke dag na mijn werk minstens 2 keer 150mg genomen en gisteravond/nacht zo'n 400-500mg in totaal. Ik werd er totaal niet geil van maar jezus heb ik genoten 😂 Nog nooit zo productief geweest sinds jaren

Maar goed... klopt het dat de bijwerkingen pas 2 dagen na gebruik optreden zoals MDMA (nooit geprobeerd) ?

Laatst bewerkt:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Maar goed... klopt het dat de bijwerkingen pas 2 dagen na gebruik optreden zoals MDMA (nooit geprobeerd) ?

Naja na meerdaags en mega doseringen van een sero slurper zal je iig een dikke lange kater hebben. Wanneer die komt weet ik niet.
Als je had ingelezen dan wist je dat van de FMA’tjes de 4 juist het minst libido verhogend is….

Hou van je brein! ✌️

PinkHippo

Experimenterende gebruiker
Hey hey, ik dacht ff een update voor deze darwin award actie, hier mijn persoonlijke aftermath:

Serotonine & dopamine voorraden waren duidelijk op of near depletion de volgende morgen, als je dat nooit eerder hebt gehad met drugs lijkt mij dat een vervelende ervaring, maar vond zelf vooral de fysieke klachten erg vervelend (spierkramp, kortademigheid, zweten, 0 energy)

De hele dag HPPD (floaters, visual snow, denken dat je iets ziet bewegen in je ooghoeken -> ala 2-cb)... dus overbelaste virtuele cortex

Fysieke klachten zijn al een stuk afgenomen -- HPPD zal heus nog wel een paar dagen aanhouden maar hindert niet echt

Dus bij deze even geen lichaamsvreemde stoffen in mijn pannetje

Het is lekker spul, maar houdt het op één bommetje om het leuk te houden 😂

Spyro

DF-koning
Nou, toch veruit de meest erge mentale dip ooit gehad. Heb er ook wel teveel van gesnoept, maar toch. Heb dit met geen enkele drug zo heftig meegemaakt mentaal.

Het was wel leuk tho. Vind de pellets wel fijner dan snuiven. Snuiven kreeg ik nare lichamelijke bijwerkingen van. Met de pellets niet.

Maar is wel spul om voor uit te kijken. Dit wil je niet dagenlang bingen…

Bovenaan