4 fma poeder

Saab

Newbie
Hallo ik had ee vraag. Ik heb net 4fma binnen gekregen. Maar het is poeder. Is het dan bedoeld om te snuiven want dat heb ik nooit van mn leven gedaan. Ik neem altijd oraal. Snuiven gaat mij toch iets te ver:wink: iemand die hier ee atwoord op heeft? alvast bedankt

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Hallo ik had ee vraag. Ik heb net 4fma binnen gekregen. Maar het is poeder. Is het dan bedoeld om te snuiven want dat heb ik nooit van mn leven gedaan. Ik neem altijd oraal. Snuiven gaat mij toch iets te ver:wink: iemand die hier ee atwoord op heeft? alvast bedankt
Kan beide , oraal mindert kans op neus schade hoewel het niet bekend is hoe schadelijk het is voor de lever. Blijft een gok.

Kitty Katt

Wijs gebruiker
Ik vind dat juist wel fijner, prikt soms als een malle.
Kijk wel ff dosering nasaal vs bommetje.

Ik neem het soms, begin van de avond, werkt snel en dat vind ik fijn, werkt wel down de trap af. Dus bijnemen doe je bij snuiven .

Ben je feestje wel bommetje natuurlijk.
Rustig uit testen , door stuiteren, best leuk. Niet altijd

Tip. Links boven zoek 4FM A naar wat gebruikers ervaringen.,
Have fun 🥳

Aardappelknaap

Bewuste gebruiker
Oraal heeft vaak een beter effect. Het snuiven van 4fma doet ongelooflijk veel pijn t.o.v. Andere drugs om te snuiven. Ik zal ook aanraden een bommetje te maken met 1/3 vloeitje.

dosis: https://psychonautwiki.org/wiki/4-FMA

hier staat aangegeven dat +125mg een heavy dose is. Ik vind dat niet, de eerste keer deed ik 130 en had ik een enorm leuke ervaring. De 2e keer 175mg en had ik een nog leukere ervaring. Begin met minder zou ik je aanraden want elk lichaam reageert ervandoor op.

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Wat mij betreft: via een booty.
Dan komt het vrij snel en voorspelbaar opzetten.
Oraal is de andere goede optie, met als nadeel de langere en variabele wachttijd.

Bovenaan