4-fmp en xtc

jeuwjeuw

Newbie
hallo mensen,

ik heb een paar vraagjes!
ik wil aankomende zaterdag 4-fmp gaan gebruiken voor de eerste keer, dosering zit rond de 130 mg (ik wou ook maar 1 pil meenemen). en het feest duurt van 10:00-5:00. ik heb wel al regelmatig xtc gebruikt en vraag mij dan af: is 1 zo'n pil 4-fmp genoeg voor de hele avond? want ik en een vriend van mij zitten eraan te denken om ook nog 1 defqon te delen met z'n tweeën voor als de 4-fmp is uitgewerkt. en dan mijn laatste vraag:P: is deze combinatie goed tedoen?

alvast bedankt!:grin:

zornax

Experimenterende gebruiker
Meningen zijn verdeeld over deze combo, ik persoonlijk vind het helemaal geweldig :hearteyes: Terwijl andere er niks aan vinden.

De 4fmp werkt ong. 5-6 uurtjes Dat is dus voor een feest van 10:00-05:00 net iets te kort. Een halve pil bijpakken kan dan wel maar denk er wel aan dat de XTC harder zal werken icm 4fmp.

Hier heb ik een report geschreven: http://drugsforum.info/viewtopic.php?f=4&t=5558 Maar weet niet of je dit kan vergelijken omdat ik tijdens de piek van 4fmp XTC nam. En jij van plan bent om het te nemen als de 4fmp uitgewerkt is.

Bovenaan