4-FMP en XTC

Maltbie-D

Newbie
Wil deze combi over paar maandjes ook gaan proberen.
Welke volgorde en wat voor dosissen levert volgens jullie het beste resultaat op?
Ik dacht zelf aan deze volgorde: hele dosis 4-FMP, halve dosis 4-FMP, halve pil (80mg)
Als je verder nog wat kwijt wil over deze combi, meldt het hier :grin:

Je hoeft mij niet te vertellen dat deze combi heel slecht voor je is. Dat weet ik namelijk al
En sorry als dit een repost is, had beetje op het forum gezocht, maar geen specifiek topic gevonden.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik zou zeggen niet tegelijk, dat heeft naar mijn idee weinig nut. Als de 4-fmp begint te zakkken de x innemen

Maltbie-D

Newbie
SmartieAndMe zei:
Ik zou zeggen niet tegelijk, dat heeft naar mijn idee weinig nut. Als de 4-fmp begint te zakkken de x innemen

Na hoelang is bij jou meestal de dosis 4-FMP "gezakt"?
En in watvoor dosissen adviseer jij te nemen?

Zeg even in halve, hele, driekwart enz. Gewoon gebaseerd op jouw eigen gewicht en tolerantie (of weet ik wat meer?)

r0mmelp0t

Belezen gebruiker
Heb je al eens 4FMP gedaan zonder XTC?
Zo nee doe dat dan eens want alleen 4FMP is al geweldig!
Ik heb dan totaal geen behoefte aan XTC.
Verder zeg je dat je weet dat het ontzettend slecht is dus ik vraag me af waarom je het dan zou doen? Is 1 leuk avondje het je echt waard? denk daar sowieso nog even over na!

R0mmelP0t

Helenas

Bewuste gebruiker
Ik heb een keer de combinatie 4fmp en xtc gedaan toen ik nog niet wist dat dit erg slecht was. Ik nam een hele dosis 4fmp en na 3/4 uur een kwartje en na 1 uur nog een kwartje en dat was wel heerlijk! Ik zou niet bijdoseren met 4fmp als je ook nog van plan bent xtc te nemen. Dat is sterk genoeg!!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Maltbie-D zei:
SmartieAndMe zei:

Na hoelang is bij jou meestal de dosis 4-FMP "gezakt"?
Uurtje of 2,5, dan wordt het wel wat minder meestal, misschien drie uur.

Maltbie-D zei:
En in watvoor dosissen adviseer jij te nemen?

Zeg even in halve, hele, driekwart enz. Gewoon gebaseerd op jouw eigen gewicht en tolerantie (of weet ik wat meer?)
Ik persoonlijk zou niet meer dan 50mg nemen na 4FMP. Ik kan dat niet noemen in halfje of kwartje, dat hangt er vanaf hoe sterk je pil is... Bij een pil van 200mg een kwartje dus.

Bovenaan