TrippyShit
Badass junkie
Ik heb vanavond met een vriend van me mn 4-fmp uitgetest. In totaal 190mg per persoon. We namen eerst 125 waarvan er zo'n 20mg op onze hand kwam en we het er maar afsnoven.. Later nog snel even 65mg erbij en het kwam er zo lekker in! Het is echt een geweldig, lekker middel. Het begint nu een klein beetje uit te werken maar met het nummer Beautiful Mind van Marcel Woods voel ik het nog heerlijk.
Een kleine omschrijving:
Het gevoel van mdma, maar toch ook net iets anders.
De helderheid van speed, maar toch aan de andere kant ook weer niet helder.
De werkingsduur van speed.
Het komt geweldig lekker opzetten en het gevoel is heerlijk. Muziek is geweldig. Ik ga dit middel zeker vaker gebruiken. Vanavond was dom, dronken uitgetest. Ik neem een 5htp kuurtje en 31dec op het feest Qountdown ga ik het weer nemen. Ik weet niet waarom ik dit schrijf maar ik moest het gewoon even kwijt. Echt een aanrader voor iedereen die van partydrugs houd!!!
Gegroet! De 4-fmp spacer
Een kleine omschrijving:
Het gevoel van mdma, maar toch ook net iets anders.
De helderheid van speed, maar toch aan de andere kant ook weer niet helder.
De werkingsduur van speed.
Het komt geweldig lekker opzetten en het gevoel is heerlijk. Muziek is geweldig. Ik ga dit middel zeker vaker gebruiken. Vanavond was dom, dronken uitgetest. Ik neem een 5htp kuurtje en 31dec op het feest Qountdown ga ik het weer nemen. Ik weet niet waarom ik dit schrijf maar ik moest het gewoon even kwijt. Echt een aanrader voor iedereen die van partydrugs houd!!!
Gegroet! De 4-fmp spacer
Fijne trip nog!