4-fmp. Ge-wel-dig

TrippyShit

Badass junkie
Ik heb vanavond met een vriend van me mn 4-fmp uitgetest. In totaal 190mg per persoon. We namen eerst 125 waarvan er zo'n 20mg op onze hand kwam en we het er maar afsnoven.. Later nog snel even 65mg erbij en het kwam er zo lekker in! Het is echt een geweldig, lekker middel. Het begint nu een klein beetje uit te werken maar met het nummer Beautiful Mind van Marcel Woods voel ik het nog heerlijk.
Een kleine omschrijving:

Het gevoel van mdma, maar toch ook net iets anders.
De helderheid van speed, maar toch aan de andere kant ook weer niet helder.
De werkingsduur van speed.

Het komt geweldig lekker opzetten en het gevoel is heerlijk. Muziek is geweldig. Ik ga dit middel zeker vaker gebruiken. Vanavond was dom, dronken uitgetest. Ik neem een 5htp kuurtje en 31dec op het feest Qountdown ga ik het weer nemen. Ik weet niet waarom ik dit schrijf maar ik moest het gewoon even kwijt. Echt een aanrader voor iedereen die van partydrugs houd!!!

Gegroet! De 4-fmp spacer :hearteyes:

TrippyShit

Badass junkie
Haha, was relaxt vanacht. Is echt fantastisch spulletje. Beetje mdma achtig gevoel, maar toch iets anders. Heerlijke relaxte buzzing tinteling van rust door je hoofd. Echt aanradertje!

Soma

Bewuste gebruiker
En heb je last van verminderd concentratievermogen erna? Zoals bij speed en MDMA?

TrippyShit

Badass junkie
Ja, tiss minder dan mdma de dag daarna maar je merkt toch duidelijk dat je wat ophebt zegmaar. De duur is ook ongeveer als die van speed. Denk ik pas na 9uur ietsie pietsie moe geworden..

J0rrit

Badass junkie
Ben ook erg geinteresseerd, zoek al een tijdje voor een goede vervanger voor mdma, en 2cb was dat niet echt op partys ( niet genoeg energie ).

Het lijkt op mdma zeg je? Maar ook zon appe kop als bij mdma? Hoever lijkt het precies op mdma, in welke opzichten precies, is het minder lekker dan mdma? Heeft het dezelfde nadelen als mdma : appe kop, niet kunnen slapen of plassen, dag erna fokt op, serotonine-uitgeput ( anyone? )?

En, je blijft nog helder tegelijk, maar in hoeverre wordt je wappie?

Thanks,

Gr,

tomz0r

Badass junkie
J0rrit zei:
Ben ook erg geinteresseerd, zoek al een tijdje voor een goede vervanger voor mdma, en 2cb was dat niet echt op partys ( niet genoeg energie ).

Het lijkt op mdma zeg je? Maar ook zon appe kop als bij mdma? Hoever lijkt het precies op mdma, in welke opzichten precies, is het minder lekker dan mdma? Heeft het dezelfde nadelen als mdma : appe kop, niet kunnen slapen of plassen, dag erna fokt op, serotonine-uitgeput ( anyone? )?

En, je blijft nog helder tegelijk, maar in hoeverre wordt je wappie?

Thanks,

Gr,

Het is echt niet veel minder heftig dan MDMA in mijn beleving. Het is dat super gelukkige, alleen dan space je wat minder. Je gaat dus niet tegen iedereen zeggen hoe veel je van ze houdt etc.
Je voelt je heel energiek, praatgraag en euforisch. Je hebt het gevoel dat je normaal kan doen, en er is ook weinig aan je te merken, behalve dat je heel snel en enthousiast praat en je blik (ogen) wat scherper is dan normaal. De verwijding van de pupillen is ook zeker niet extreem.
Je voelt je wazig, alles om je heen is mooi. Maar toch kan je nuchter doen.

Niet kunnen slapen is veel erger dan op mdma. Je moet er vanuit gaan dat je 10 uur na inname niet kan slapen. Ook al is het uitgewerkt, je kop blijft werken en denken, automatisch. niet kunnen plassen is ook erger dan op MDMA. En je pik krimpt echt enorm.

Verder, niet te veel nemen. Zeker niet meer als 200 mg, dat voelt namelijk niet zo goed aan voor je hart.

Flameon

Badass junkie
Ik vind het ook een zeer fijne party drugs!
Ideaal voor de lange feest nachten en het mooie is dat de kater de dag erna ook nihil is bij mij

TrippyShit

Badass junkie
tomz0r zei:
Het is echt niet veel minder heftig dan MDMA in mijn beleving. Het is dat super gelukkige, alleen dan space je wat minder. Je gaat dus niet tegen iedereen zeggen hoe veel je van ze houdt etc.
Je voelt je heel energiek, praatgraag en euforisch. Je hebt het gevoel dat je normaal kan doen, en er is ook weinig aan je te merken, behalve dat je heel snel en enthousiast praat en je blik (ogen) wat scherper is dan normaal. De verwijding van de pupillen is ook zeker niet extreem.
Je voelt je wazig, alles om je heen is mooi. Maar toch kan je nuchter doen.

Niet kunnen slapen is veel erger dan op mdma. Je moet er vanuit gaan dat je 10 uur na inname niet kan slapen. Ook al is het uitgewerkt, je kop blijft werken en denken, automatisch. niet kunnen plassen is ook erger dan op MDMA. En je pik krimpt echt enorm.

Verder, niet te veel nemen. Zeker niet meer als 200 mg, dat voelt namelijk niet zo goed aan voor je hart.

Heel goed beschreven. Het niet kunnen slapen moet je wel echt rekening mee houden. Het is daarom wel echt geschikt voor feesten van 11/12uur. Plassen is ook idd iets lastiger, alhoewel ik daar zowiezo nooit echt veel moeite mee heb. Dat je pik enorm krimpt is ook echt niks van overdreven. Echt MaduroDam style gewoon :P

TrippyShit

Badass junkie
Woow shit. Ik haal net mn neus op en voel 1 neusgat branderig/prikkend. Ik dacht het zal toch niet, snuit mn neus en er zitten wat witte korreltjes in. Er was namelijk ook wat naast het vloeitje op mn hand gevallen en dat heb ik maar opgesnoven toen. Ik zal er vast niks van voelen maar stel je voor dat het net genoeg is om je onbewust wakker te houden. Cafeïne-like. Dat zou ik echt waardeloos vinden.. :confused: :openmouth:

J0rrit

Badass junkie
Toch wel minder, het niet kunnen plassen, dat na 200 mg niet goed voor je hart voelt, dat zijn de dingen waarom ik geen mdma of speed ofzo meer neem, die lichamelijke fuckt upheid. Maar je kunt dus wel flink van de kaart raken ervan? Maar tegelijkertijd wel gewoon normaal doen, zoals op ghb ofzo bijvoorbeeld, je kunt echt wel wappie worden, maar tegelijkertijd toch helder ( mits je niet een outgaans dosis neemt ofzo )?

TrippyShit

Badass junkie
Nee, je krijgt er een dun klein madurodam-pikje van. Echt geweldig is het niet.

@j0rrit:

Je kan het eigenlijk gewoon vergelijken met mdma. De euforie, lekker voelen, beleving van muziek. Je kan er echt wappie van worden maar aan de andere kant blijf je op één of andere manier toch ook een stuk helderder dan bij mdma. Je voelt een heerlijke buzz van rust in je hoofd en tintellingen over je hoofdhuid. En het heeft de werkingsduur van speed dus op een groot feest van 11/12uur is het perfect natuurlijk. Ik had 190mg op en pas toen ik heel warm in mn bed lag te spacen met mn mp3 voelde ik afentoe mn hart wel kloppen. Maar niet eens hard ofzo, schrok er niet van. Bij mdma ook wel gehad. Maar ik zou er dus idd geen halve gram van nemen :P De volgende dag, mits je dus goed geslapen hebt ivm de werkingsduur, ben je ook niet of nauwelijks brak, waar mdma nog wel eens een gevoel van leeg voelen enzo kan geven.
Ik heb dat dan wel een beetje maar ik heb ook nou die de lekkerste nachrust gehad die je je kan bedenken. Je krijgt er wel een pep-slaapje van zoals mensen dat wel eens noemen..

Al met al is het wel echt een heeel relaxt spulletje. Die heerlijke euforie+rust geeft je een fantastisch gevoel..

tomz0r

Badass junkie
J0rrit zei:
Toch wel minder, het niet kunnen plassen, dat na 200 mg niet goed voor je hart voelt, dat zijn de dingen waarom ik geen mdma of speed ofzo meer neem, die lichamelijke fuckt upheid. Maar je kunt dus wel flink van de kaart raken ervan? Maar tegelijkertijd wel gewoon normaal doen, zoals op ghb ofzo bijvoorbeeld, je kunt echt wel wappie worden, maar tegelijkertijd toch helder ( mits je niet een outgaans dosis neemt ofzo )?

Het is moeilijk uit te leggen. Je hebt een soort van blijheids waas om je heen, maar van binnen ben je wel nuchter.
Op MDMA ben je van binnen en buiten waus en blij, op 4-fmp alleen van buiten. Je kan normaal doen als je het wil.

Zo denk ik het het best kan uitleggen ook al is het wat vaag. Een andere manier weet ik niet :P

TrippyShit

Badass junkie
Je ziet en vrij normaal uit. Iets strakkere blik in je ogen, niet eens veel meer open eigenlijk. Pupillen zijn wel wat groter maar ook geen zwart gat.

Serotonine wordt wel verbruikt volgensmij, maar minimaal. Geen shitload zoals mdma dus.

Edit: Oh en je kaken vallen ook erg mee. Ze zijn wel wat harder enzo en kauwen is relaxt maar je heeft geen kaak van rechts naar links.

Flugeltje

Wijs gebruiker
Kennis van me heeft het genomen maar het sloeg niet echt aan zei ze
Ze vond er niets aan. (neemt wel dagelijks speed, en is veel gewoon)

Ik had ook wel eens zin om te proberen, maar zulke drugs kunnen me eigenlijk niet veel boeien

TrippyShit

Badass junkie
Op welke manier bedoel je dat? Echt heel goed voor je maag zal het wel niet zijn natuurlijk :P
Maar op het moment zelf heb je geen last van je maag ofzo als je dat bedoelt..

De Sjeik

Bewuste gebruiker
^ Nope, bij een online chemicaliënhandelaar. Goed zoeken met Google, adresjes mogen hier niet worden gegeven. Zorg wel dat je bestelt bij een betrouwbare webshop en niet word geripped.

Hislordship

Wijs gebruiker
De Sjeik zei:
^ Nope, bij een online chemicaliënhandelaar. Goed zoeken met Google, adresjes mogen hier niet worden gegeven. Zorg wel dat je bestelt bij een betrouwbare webshop en niet word geripped.

Ok bedankt. :wave:

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Het zal me verbazen al is het 10 euro duurder geworden...

Bij mijn weten is 4-fluor 40 euro per gram, excl. een paar euro verzendkosten. :)

TrippyShit

Badass junkie
Hoeft niet overal even duur te zijn toch?
En alsnog is dat meer dan ik er voor betaal hoor.. Is gewoon duurder via i-net..

Pak Suiker

Wijs gebruiker
TrippyShit zei:
Hoeft niet overal even duur te zijn toch?
En alsnog is dat meer dan ik er voor betaal hoor.. Is gewoon duurder via i-net..

Dit ging over internet lieve schat. :P
Kortom: het kán goedkoper. :wink:

TrippyShit

Badass junkie
Ik weet dat het over internet ging.. daarom zei ik dat het niet overal (op internet dus) dezelfde prijs hoefde te zijn.. De 2e zin ging erover dat internet gewoon duurder is dan wanneer je het niet op internet koopt.. Eerst goed lezen voor je met sexueel getinte intimidaties komt! :openmouth: :P

Pak Suiker

Wijs gebruiker
TrippyShit zei:
Ik weet dat het over internet ging.. daarom zei ik dat het niet overal (op internet dus) dezelfde prijs hoefde te zijn.. De 2e zin ging erover dat internet gewoon duurder is dan wanneer je het niet op internet koopt.. Eerst goed lezen voor je met sexueel getinte intimidaties komt! :openmouth: :P

Noem je dit al sexueel? ghehe, boy you ain't seen nothin' yet! :openmouth: :P

Pak Suiker

Wijs gebruiker
tomz0r zei:
TrippyShit zei:
:P

Ik voel me niet op mijn gemak :flushed:

Zal ik je dan even op je gemak stellen? :flushed:
Ontspan maar :P

Persoonlijk lijkt me deze opmerking een stuk beangstigender hoor. :P

Ohja! ontopic!

Ik neem aan dat 4-fluor in tegenstelling tot speed niet de vriezer in hoeft? (anders heb ik namelijk een klein probleempje... :rolleyes: )

Bovenaan