4-FMP wat vraagjes

justmakepeace

Belezen gebruiker
Hallo,

Ik zal eerst mijn punten even neerzetten:

1. Ik heb een keer 4-fmp gebruikt en was had bijgeslikt, 24 uur na de eerste inname zag mijn vader nog steeds aan mij dat ik er anders uitzag dan normaal. Ik had toen twee keer 125mg gepakt, maar als ik nu één keer 150 mg pak en zorg dat er niks is om bij te slikken hoe lang duurt het dan voordat het uitgewerkt is en hoe lang duurt van ongeveer voordat je doppen verdwenen zijn en je er weer normaal uitziet?

2. Binnenkort wil ik het dus weer doen met een maat van mij die het nog niet gedaan heeft. Het komt heerlijk rustig op en 150 mg lijkt me daarom ook niet teveel voor een eerste keer voor hem. Maar we willen het als volgt doen: We gaan rond 4 uur een terrasje pakken en daarna gaan we meteen uit (zeggen we) en dan nemen we het. Vervolgens gaan we gewoon wat rondwandelen ofzo weet ik veel en vermaken we ons wel in de stad (met zonnebril op zodat onze doppen niet zo opvallen) totdat het uit begint te werken. Het idee hierachter is dat we dus niet gesnapt worden en we redelijk op tijd weer kunnen slapen (misschien is een slaappil ook wel verstandig?) Als we rond 3 á 4 uur slapen dan hebben we een redelijke nachtrust gehad aangezien je op zaterdag uitslaapt. Vinden jullie dit verstandig of te doen? Ik denk dat we gewoon wat gaan chillen op een bankje in een park ofzo of we lopen wat rond door de stad, we gaan waarschijnlijk niet echt uit om te dansen en gek te doen ofzo.

haunted99

Newbie
Zeker een strak plan, neem naast een zonnebril een rugzak mee met water, deo, fruit, een mp3 speler met koptelefoon en een extra t-shirt.

Als je wilt dat 150mg op zaterdagmiddag volledig is uitwerkt, zou ik zeker niet te lang wachten met inname. Ik ga toch altijd wel een uurtje of 7/8 hard waarvan 4/5 echt lekker.

justmakepeace

Belezen gebruiker
Oké dankjewel! maar heb je ook enig idee wanneer je er weer een beetje normaal uit gaat zien (dat je doppen weg zijn en je kop er normaal uit ziet) want ik heb de vorige keer 's ochtends in de lidl toch wel een vrouwtje de schrik van haar leven aangejaagd met mijn doppen en 's avonds (24 uur na eerste inname) werden mijn broertjes en mijn ouders helemaal ongerust dat ik zo raar uit mijn ogen keek enzo. Ik weet niet precies wanneer je weer zonder risico rond kan lopen bij mensen die je kennen en het absoluut niet mogen weten.

JayJay1986

Experimenterende gebruiker
zeker grote dosis. zal daarvan ook wel komen,
bij BLACK had ik 140mg genomen in een keer. rond 11 uur nou om half 8 de bus zag je het nog heb even lekker geslapen en me ogen dicht gedaan jointje gerookt en toen zag ik er weer helemaal normaal uit

justmakepeace

Belezen gebruiker
zou je een lichtere dosis aanbevelen dan? ik had toen die 125 mg het idee dat ik wel wat meer kon hebben zegmaar :tongueout: maar toen ik bij pakte en een overlap periode had waarop dus de toppen overlapte en ik dus in principe 250 mg op had, kreeg ik het wel super heet en werd ik een beetje misselijk :tongueout: maar dat is uiteindelijk wel weer goed gekomen. Misschien dat we toch aan de X gaan ofzo omdat we dat net iets makkelijker aan kunnen komen en er daar minder kans is dat je er de volgende dag super begaaid uit ziet, of heb ik dit fout? XD

JayJay1986

ja normaal tot ervaren gebruiker zit tussen de 120 en 140 dacht ik zo.
het effect blijf je wel actief voel voor zon 4/5 uur, maar nog zon 10uur valt er nog wel wat te zien aan je pupillen meestal

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Met 4-FMP zijn 2 dingen belangrijk, heb ik inmiddels keihard gemerkt en jij blijkbaar ook al na 24 uur :wink:

Niet meer dan 200mg nemen op een dag
Niet bijpakken, alles in één dosis

Effecten van bijpakken zijn vrij iritant en je blijft er vooral langer van wakker. Meer dan 200mg kan er voor zorgen dat je 2/3 dagen last hebt van de (na)effecten, ook pupillen dus...

Het beste is zoals JayJay inderdaad zegt tussen de 120mg en 140mg. Als je 125mg te weinig vond neem je deze keer gewoon 140mg of 150mg, maar niet bijpakken dus!

justmakepeace

Belezen gebruiker
Haha nee inderdaad, daar heb je zeker een punt :tongueout: we zorgen ook sowieso dat we een normale dosis voor iedereen hebben en gewoon niet meer, zodat we onmogelijk bij kunnen pakken :tongueout: en we hebben er aan zitten denken om dit toch wel strakke plan gewoon uit te gaan voeren met XTC, omdat we dat nou eenmaal binnen een dag geregeld kunnen hebben en we dat ook nog nooit gedaan hebben (op één iemand na). Plus dat je met XTC niet zo'n lange na effecten hebt en het wat ''chiller'' is in de zin van dat je er niet zo super strak van komt te staan en je waarschijnlijk ook beter kunt slapen naderhand.

justmakepeace zei:
. Plus dat je met XTC niet zo'n lange na effecten hebt en het wat ''chiller'' is in de zin van dat je er niet zo super strak van komt te staan en je waarschijnlijk ook beter kunt slapen naderhand.

daar heb je het fout. 4-fmp is juist chiller en xtc kun je helemaal strak van gaan!
een goede dosis 4fmp is voor mij 140mg. dan kan ik na 5 uurtjes na inname ook prima van slapen.

justmakepeace

Belezen gebruiker
Mij wordt altijd verteld dat het andersom is, maar het is natuurlijk net hoe je erin zit. want als je op x aan het springen bent in de kroeg dan ga je inderdaad hard, maar als je tijdens x op de bank zit te chillen kun je ook lekker onderuit gezakt op de bank hangen

Ik heb beide middelen al aardig vaak gebruikt. En solo 4-fa komt niet in de buurt van het 'hard gaan' van xtc.
4fa combo met m1 daarintegen kan je wel super hard van gaan. Dat overdondert me elke keer weer :P

justmakepeace

Belezen gebruiker
haha ik ben wat dat betreft toch meer iemand van het chillen en wat rond lopen :tongueout: en natuurlijk truffeltjes en lachgas

JayJay1986

tripsodelicious zei:
justmakepeace zei:
. Plus dat je met XTC niet zo'n lange na effecten hebt en het wat ''chiller'' is in de zin van dat je er niet zo super strak van komt te staan en je waarschijnlijk ook beter kunt slapen naderhand.

daar heb je het fout. 4-fmp is juist chiller en xtc kun je helemaal strak van gaan!
een goede dosis 4fmp is voor mij 140mg. dan kan ik na 5 uurtjes na inname ook prima van slapen.

precies alleen de euforie is minder bij 4FMP das chiller aan X
maar X sloopt je na zn nacht bij 4fa duidelijk minder

Bovenaan