4-H0-MET Drang, Dip?

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
zondag +- 15mg 4-ho-met op en een stuk of 3 biertjes.
maandag én dinsdag een soort van emotionele dip gehad à la mdma dinsdag dip.
wel een stuk lichter maar duidelijk merkbaar.
oh ja, nadat het uitgewerkt was had ik best een sterke drang om meer te nemen.
dat ken ik ook niet van psychedelica.

heeft iemand hier ervaring mee?
 

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
zondag +- 15mg 4-ho-met op en een stuk of 3 biertjes.
maandag én dinsdag een soort van emotionele dip gehad à la mdma dinsdag dip.
wel een stuk lichter maar duidelijk merkbaar.
oh ja, nadat het uitgewerkt was had ik best een sterke drang om meer te nemen.
dat ken ik ook niet van psychedelica.

heeft iemand hier ervaring mee?
Nee integendeel. Vaak dat ik me de dagen erna ook lekker voel. Maar heb wel dat als ik over de piek heen ben, ik dan drang heb om bij te nemen. Wat ik overigens ook altijd doe. Als ik bijvoorbeeld 25 a 30 mg neem, dan neem ik zeker 10 a 15 mg een kleine 3 uur later. Dit doe ik overigens met andere psychedelica ook, behalve natuurlijk bij de LSD en zijn analogen.
 
Bovenaan