Gebruiker 0012685732
Badass junkie
oh ja, nadat het uitgewerkt was had ik best een sterke drang om meer te nemen.zondag +- 15mg 4-ho-met op en een stuk of 3 biertjes.
maandag én dinsdag een soort van emotionele dip gehad à la mdma dinsdag dip.
wel een stuk lichter maar duidelijk merkbaar.
dat ken ik ook niet van psychedelica.
heeft iemand hier ervaring mee?