4-HO-MET dosering

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Neo-Shulginist
Je moet een beetje mazzel hebben. Ik heb wel volwaardige trips gehad op 15 gram truffels, maar ook een paar keer dat ik er zo goed als niks van merkte.

En dat probleem heb je dus niet met 4ho-met, is geen natuurproduct natuurlijk.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Het gehalte psilocybine / psilocine in paddo's en truffels wisselt zo sterk dat ik daar geen harde uitspraken over durf te doen.

Maar ik zou zeggen ongeveer gelijk aan 2,5 gram gedroogde p. Cubensis.
Zo is dat ook wel ongeveer met 4-AcO-DMT. Denk dus dat dit wel te vergelijken is met 4-HO-MET
10mg voelt een beetje als 1 gr gedroogde Cubensis
20mg als 2 gr gedroogde
30mg als 3 gr enz

Nou vind ik 3gr gedroogde eigenlijk altijd net zo heftig en merk haast nooit potentie verschil. Misschien heeft het er mee te maken dat ik 70 tot 80% van al mijn trips met eigen gekweekte paddo's waren en bijna altijd golden teachers. Maar ik merk het niet zo. Misschien is dit verschil bij truffels groter maar dat heb ik in verhouding niet zo vaak gehad.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Maarja. Dit bedoel ik dus. Vergelijken met gewicht aan paddo's is niet te doen vanwege gebrek aan standaardisering.
Misschien dat een gram verse (stevige) Hollandia of Mexicano truffels grofweg zo'n 4mg Psilocybine bevatten en dat Psilocine ongeveer even potent is in gewicht als 4-Ho-MET.

Maar natuurlijke producten zijn nooit gelijk qua inhoud, dan heb je nog zo'n 40 aan Psilocybine gelijkende psychoactieve bijkomende stofjes welke niet alleen onvoorspelbare effecten gaan toevoegen maar ook dezelfde enzymen voor afbraak benodigen en dus metabolisatie vertragen. Relatief instabiele moleculen die ook al wel beïnvloed worden door de staat van de paddestoel, etc etc.

Onbegonnen giswerk.

Op Zamnesia doen ze een aardige poging maar daar zitten ook wel aanzienlijke haken aan natuurlijk, Atlantis truffels zijn zogezegd niet even potent als de Hollandia of Mexicano varianten en onder paddo's zal ook wel verschil zitten.
https://www.zamnesia.nl/paddo-doseringscalculator

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Misschien dat een gram verse (stevige) Hollandia of Mexicano truffels grofweg zo'n 4mg Psilocybine bevatten en dat Psilocine ongeveer even potent is in gewicht als 4-Ho-MET.

Maar natuurlijke producten zijn nooit gelijk qua inhoud, dan heb je nog zo'n 40 aan Psilocybine gelijkende psychoactieve bijkomende stofjes welke niet alleen onvoorspelbare effecten gaan toevoegen maar ook dezelfde enzymen voor afbraak benodigen en dus metabolisatie vertragen. Relatief instabiele moleculen die ook al wel beïnvloed worden door de staat van de paddestoel, etc etc.

Onbegonnen giswerk.

Op Zamnesia doen ze een aardige poging maar daar zitten ook wel aanzienlijke haken aan natuurlijk, Atlantis truffels zijn zogezegd niet even potent als de Hollandia of Mexicano varianten en onder paddo's zal ook wel verschil zitten.
https://www.zamnesia.nl/paddo-doseringscalculator
Heb even gekeken maar ze lijken wat laag te zitten met gedroogde paddo's. Normale dosis 2,4 gr? Is best laag toch voor iemand van 80kg?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
24 gram vers is een normale dosering, zelfs iets hoger. Of is 2,4 gram gedroogd zwakker dan 24 vers? (Nooit gedroogd gehad)

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Dank voor alle reacties jongens, interessant om te lezen! :) Ik ben vandaag nog niet aan een reportje toegekomen (dagelijkse beslommeringen, haha) maar ik ga er vanavond of morgen even voor zitten. Echt even voor zitten, want die 40 mg werd toch wel een echte trip. Het grappige is dat ik bij 20 mg het gevoel had dat het vrijwel direct (binnen het uur) piekte en daarna snel afnam. Vannacht werd het daarentegen eerst weer behoorlijk visueel (maar minder dan op 20 mg) zonder opvallend veel mentaal effect, hoogstens een wat verwarde staat van zijn, maar dit sloeg om zo’n anderhalf tot twee uur na inname. Toen nam de nadruk op het visuele af en heb ik toch ook wel wat flink introspectieve en soms zelfs even wat ‘moeilijkere’ momentjes gehad op de typische psilo-manier, maar die waren vervolgens wel wat makkelijker te hanteren dan tijdens een truffeltrip. De piek duurde ook verrassend langer dan de vorige keer. Al met al een boeiend middel en op dosissen van deze orde (gelukkig) zeker niet enkel meer een pret-psychedelicum. En dus ook wel serieus te nemen. Het heeft er een nieuwe aanhanger bij!

* Edit: ik vond deze dosis toch wel redelijk in de buurt komen van 15 gram truffels, misschien iets milder. Het is lastig te vergelijken omdat, zoals jullie ook zeggen, 15 gram truffels ook nogal eens verschillend kan uitpakken. Met 50 mg 4-HO-MET moet je zeker wel op die intensiteit kunnen zitten in ieder geval, lijkt mij. Ik heb al heel lang geen truffels meer gedaan, dus het is een beetje gokwerk, maar het zat er niet ver vanaf naar mijn idee. Enkel dan een wat meer vergevingsgezinde en misschien iets ‘actievere’ variant ervan.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
M'n eerste trip was op 3 gram gedroogde Mexicaanse (was toen denk ik 58 kilo) en dat was zeker sterker dan de 30 gram verse die ik daarna steeds nam.
Dat lag dan aan de batch of iets anders, want met drogen worden ze in ieder geval niet sterker dacht ik. :tonguewink:

@Roze Olifant
Nice! Leuk dat je er ook een fan van bent!

Valt me op dat je het met maar 15 gram truffels vergelijkt. Ik had van 40 mg een stuk sterker verwacht. Ik zou denken minimaal 30 gram truffels. Maar ja, je was er eerder ook al niet echt gevoelig voor.

Kijk uit naar je report :grinning:

Purplext

Badass junkie
Dat lag dan aan de batch of iets anders, want met drogen worden ze in ieder geval niet sterker dacht ik. :tonguewink:

@Roze Olifant

Valt me op dat je het met maar 15 gram truffels vergelijkt. Ik had van 40 mg een stuk sterker verwacht. Ik zou denken minimaal 30 gram truffels. Maar ja, je was er eerder ook al niet echt gevoelig voor.

Je vroeg of gedroogde zwakker waren, maar ik heb die ervaring niet. 3 gram gedroogd zou hetzelfde moeten zijn als 30 vers.

Maar het is inderdaad maar net de batch en de setting. En bij mij speelde ook mee dat ik in 24 uur alleen maar 2 potjes Olvarit had gegeten (was een tip van mijn vriendin toen, want nuchter zouden ze beter inslaan) en het feit dat het m'n eerste keer was en dus niet wist wat me overkwam. Daarna nooit meer zo'n ervaring gehad.

Ik kijk ook echt uit naar je report Olifant!!

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

@Roze Olifant

Ik heb geen ervaring met > 15 gram truffels.

Moet ook wel erbij zeggen: in de tijd dat ik nog wel eens vaker 15 gram truffels deed, was ik echt een beginnende tripper, dat waren mijn eerste trips (solo). Ik had toen nog niet erg veel referentiekader. Inmiddels wel meer ervaring, bijv. met wat hogere dosissen LSD en dus ook eenmalig met DMT. Met name DMT laat je in korte tijd wel even goed zien dat je nog veel en veel verder weg kan zijn dan wat je al kende. Het kan zijn dat ik me 15 gram truffels nu als heftiger voor de geest haal dan ik het zou ervaren, zou ik het nu nog een keer doen.

Met andere woorden, hoog tijd om nog eens 15 gram truffels te gaan verorberen binnenkort. Alles voor de wetenschap. :wink:

mod4fun

Belezen gebruiker
Na het lezen, heb ik dit goedje ook maar eens besteld.. Niet mogelijk om het naar Belgie via de post te krijgen, maar mijn zus neemt het dit weekend mee. Zelf ervaren paddo tripper, en ik denk dat ik bij 30mg begin.
Is het ook mogelijk om met dit goedje 'bij' te doseren?

Purplext

Badass junkie
Na het lezen, heb ik dit goedje ook maar eens besteld.. Niet mogelijk om het naar Belgie via de post te krijgen, maar mijn zus neemt het dit weekend mee. Zelf ervaren paddo tripper, en ik denk dat ik bij 30mg begin.

Ben ik ook benieuwd naar, of je kan bijdoseren?
Ik was het alweer vergeten, maar heb dit spul ook nog liggen. Elke keer stel ik het weer uit omdat ik zo vaak lees dat het op paddo's/truffels lijkt.
50% van mijn psilotrips ging ik er niet goed op en dat houdt me dus een beetje tegen.

Als het dan wel goed gaat, vind ik de duur veels te kort. Als dit spul beter valt weet ik nu al dat ik wil bijnemen, maar alleen als dat zin heeft...

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik lees dat sommige mensen succes hebben met herdoseren van 4-HO-MET en dat aangeraden wordt dat binnen 2 uren na eerste inname te doen. Maar het blijft natuurlijk psychedelica, dus heb je grote kans dat er dan al zeker sprake is van tolerantie. Toch claimen sommigen succesvol te kunnen herdoseren. Je kunt het proberen, mocht dat nodig zijn.

Ben ik ook benieuwd naar, of je kan bijdoseren?
Ik was het alweer vergeten, maar heb dit spul ook nog liggen. Elke keer stel ik het weer uit omdat ik zo vaak lees dat het op paddo's/truffels lijkt.
50% van mijn psilotrips ging ik er niet goed op en dat houdt me dus een beetje tegen.
Ik vond 4-HO-MET wel echt wat anders dan paddo's en truffels. Wat makkelijker. Al moet ik daarbij zeggen dat ik nog maar 1 keer 4-HO-MET heb geprobeerd en rond de 10 mg had genomen. Toch, ik tripte toch wel aardig en met een vergelijkbare intensiteit paddo- of truffeltrip waren die laatsten altijd toch wel een stukje moeilijker. 4-HO-MET leek er wel op, maar het was allemaal minder "dwingend".

Als het dan wel goed gaat, vind ik de duur veels te kort. Als dit spul beter valt weet ik nu al dat ik wil bijnemen, maar alleen als dat zin heeft...
Ik vond de duur prima. In tegenstelling tot paddo's en truffels werd ik er ook wat door gestimuleerd (beetje zoals met LSD, maar dan minder), waardoor ik er na 6 uren ook wel wat genoeg van had.

Laatst bewerkt:

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Ik had vorig weekend tijdens de tripmeeting 40mg 4-ho-met binnen en dat in een groep v. meer dan 10 man.
Op deze dosering vond ik het qua sterkte vd. visuals wel op een volwaardige truffeltrip lijken, doch niet qua karakter vd. visuals (kleurrijker, zachter). Deze psilo analoog lijkt zelfs op hogere dosissen veel helderder, vrolijker en stuurbaarder dan echte psilocybine. Ook qua mindfuck viel het enorm goed mee, zelfs in zo’n grote groep. Al heb ik de dag(en) na m’n trip wel een paar inzichten gekregen.

Over bijdoseren kan ik uit eigen ervaring nog niets vertellen.

Purplext

Badass junkie
Ik had vorig weekend tijdens de tripmeeting 40mg 4-ho-met binnen en dat in een groep v. meer dan 10 man.
Op deze dosering vond ik het qua sterkte vd. visuals wel op een volwaardige truffeltrip lijken, doch niet qua karakter vd. visuals (kleurrijker, zachter). Deze psilo analoog lijkt zelfs op hogere dosissen veel helderder, vrolijker en stuurbaarder dan echte psilocybine. Ook qua mindfuck viel het enorm goed mee, zelfs in zo’n grote groep. Al heb ik de dag(en) na m’n trip wel een paar inzichten gekregen.

Over bijdoseren kan ik uit eigen ervaring nog niets vertellen.

Meer helder, stuurbaar en minder mindfuck klinkt goed. Ik ben het gewoon beu om steeds in een loop te zitten en ik word standaard een tijdje chagrijnig in m'n trips, met truffels heb ik dat nog sterker en dan nog eens in een loop....

Nou heb ik vaak mensen begeleid in hun eerste trip die dan ook nog eens slecht gingen, misschien heb ik er daarom ook een slechte associatie mee gekregen.

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Meer helder, stuurbaar en minder mindfuck klinkt goed. Ik ben het gewoon beu om steeds in een loop te zitten en ik word standaard een tijdje chagrijnig in m'n trips, met truffels heb ik dat nog sterker en dan nog eens in een loop....

Nou heb ik vaak mensen begeleid in hun eerste trip die dan ook nog eens slecht gingen, misschien heb ik er daarom ook een slechte associatie mee gekregen.
Geen idee of dat door jouw associatie komt.

Ik ben iig nog nooit echt in een loop terechtgekomen, dus ook niet met 4-ho-met. Ik heb mezelf aangeleerd om een trip gewoon op me af te laten komen, ook als er zich wat negatievere gedachten opdringen. En die acceptatie heeft totnutoe altijd een positief effect op m’n trips gehad.

Purplext

Badass junkie
Geen idee of dat door jouw associatie komt.

Ik ben iig nog nooit echt in een loop terechtgekomen, dus ook niet met 4-ho-met. Ik heb mezelf aangeleerd om een trip gewoon op me af te laten komen, ook als er zich wat negatievere gedachten opdringen. En die acceptatie heeft totnutoe altijd een positief effect op m’n trips gehad.

Dat over me heen laten komen doe ik ook altijd, want me ertegen verzetten maakt het nog erger. Ik weet ook dat het een fase is, maar ik blijf dan, bij truffels, alsnog in die loops zitten en die zijn echt supervermoeiend. En als iemand anders dan bad gaat en in zo'n loop zit en dat maar blijft herhalen word ik helemaal geagiteerd.

Anyway, ik ga de 4 ho met toch maar een kans geven...

mod4fun

Belezen gebruiker
Nog een vraag, ik ben van plan om binnenkort een feestje te gaan bezoeken (techno/house). Wat raden jullie dan aan, 4HO of 6 APB? Met beide stofjes heb ik nog geen ervaring. Het gaat wel een lange nacht worden.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
@Mindless (vind het nog altijd knap hoe jij zo’n effect hebt weten te krijgen van 10 mg haha) en @AphexTwin, ik heb het ook als wat stuurbaarder dan psilo ervaren, echter denk ik dat we misschien ook weer wat moeten oppassen met 4-HO-MET makkelijk(er) noemen. Ik heb er amper ervaring mee, maar heb toch het gevoel dat dit iets is waar je je op zou kunnen verkijken. Ik vermoed dat het op echt hogere dosissen serious business kan worden.

Ik vond 40 mg 4-HO al echt héél erg op psilo lijken, op die dosis werd het ook qua bodyload voor mij heel psilo-like, werd licht misselijk en heb urenlang overdreven uitgebreid gegaapt. Terwijl ik het op lagere dosis (20 mg) eerder wat stimulerends vond hebben. Ook kreeg ik de typische bijwerking tranende ogen/automatisch ‘huilen’ (dus zonder verdriet te voelen) die ik tot nu toe nog van geen ander psychedelicum heb gehad dan van psilo.

Ik was alleen op het moment dat ik het nam en zit sowieso al een tijd niet super in mijn vel (dat wist ik uiteraard en hield er rekening mee dat ik dit zou terugzien in de trip) en heb dus ook wat kantelmomentjes gehad met van die typische ‘psilociaanse dreiginkjes’ hier en daar, je kent het. Niks ergs, en ik heb me daar in kunnen berusten, maar toch vond ik het met momenten best streng. Al was het vervolgens dus wel wat makkelijker omgaan met die strengheid. Het heeft dat duistere randje (en eerlijke, vind ik persoonlijk) van Uncle Psilo dus wel aan zich volgens mij, alleen is het wat minder sterk. Je hebt hier meer weerwoord.

Moet overigens nog steeds een report schrijven, verdorie. Heb weinig tijd momenteel maar ik ga dit echt nog doen, want het was een interessante trip.

Heb deze week stiekem nog wat meer Metjes besteld. :)

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Nog een vraag, ik ben van plan om binnenkort een feestje te gaan bezoeken (techno/house). Wat raden jullie dan aan, 4HO of 6 APB? Met beide stofjes heb ik nog geen ervaring. Het gaat wel een lange nacht worden.

Oh, absoluut 6-APB. 4-HO-MET is een serieus tripmiddel, neem dat niet op een technofeest zonder ervaring please. Dat is vragen om ellende, echt niet doen hoor. Het gaat om een drug die sterk op psilocybine (in paddo’s/truffels) lijkt. Dat is doorgaans geen partymateriaal. Hoogstens voor een zeer doorgewinterde tripper, ik moet er persoonlijk niet aan denken.

6-APB is een leuk alternatief voor MDMA. Het heeft er veel van weg, is wat minder intens piekend maar stabieler in effect en het duurt ook langer. Uurtje of zes, zeven, ben je in totaal wel zoet, sommigen misschien zelfs langer. Het heeft door het meer gespreide effect ook niet die vervelende craving die MDMA wel kan hebben. Doseer niet te enthousiast, mijn (bescheiden) ervaring met 6-APB is dat te hoog doseren het er niet leuker op maakt.

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Heb je ervaring met LSD?
Als partydrug lijkt een dosis v. rond de 75 mcg me het proberen waard. Daar ga je niet echt van trippen, maar je voelt je wel voor minstens 8 uurtjes lekker vrolijk en energiek.

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Oh, absoluut 6-APB. 4-HO-MET is een serieus tripmiddel, neem dat niet op een technofeest zonder ervaring please. Dat is vragen om ellende, echt niet doen hoor. Het gaat om een drug die sterk op psilocybine (in paddo’s/truffels) lijkt. Dat is doorgaans geen partymateriaal. Hoogstens voor een zeer doorgewinterde tripper, ik moet er persoonlijk niet aan denken.
Hmm ik kan me wel iets voorstellen bij een feestje op een lage dosis 4-ho-met. Het heeft die lekkere serotonine-inslag die lang blijft doorwerken in de comingdown. Maar ik ken het middel wel al ‘n beetje en zou het idd dan ook afraden aan iemand zonder ervaring.

Als je 4-ho-met al ietwat duister vond en bodyload ervoer, dan ga je wat beleven met DPT lol. Da’s pas écht the real stuff.

mod4fun

Belezen gebruiker
Thnx voor de reacties. Spacen doe ik idd liever ergens anders dan op een 'druk' feestje. Van de 6-apb krijg ik een gram, kleinere hoeveelheid was niet mogelijk. Ik ga dan voor de 1e dosis voor een 160 mg, en een extra dosis van rond de 50 a 60 mg. Voor het eerst in 8 jaar weer eens aan de uppers!!

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Hmm ik kan me wel iets voorstellen bij een feestje op een lage dosis 4-ho-met. Het heeft die lekkere serotonine-inslag die lang blijft doorwerken in de comingdown. Maar ik ken het middel wel al ‘n beetje en zou het idd dan ook afraden aan iemand zonder ervaring.

Als je 4-ho-met al ietwat duister vond en bodyload ervoer, dan ga je wat beleven met DPT lol. Da’s pas écht the real stuff.

Ik heb pure DMT gerookt hè, dus ik kan me denk ik wel wat voorstellen bij DPT. :wink: DMT heeft ook een intense (en zelfs in eerste instantie een beetje beangstigende) bodyload.

https://drugsforum.nl/threads/changa-en-dmt-“te-dom-om-te-pijpen”.63149/

Ik vind het sowieso een beetje zinloos dit te vergelijken met 4-HO-MET, middelen zoals DMT/DPT zijn van een totaal ander heftigheidskaliber (tenminste, wanneer je ervan uitgaat dat je geen heroïsche dosissen 4-HO neemt, dan weet ik het niet).

Ik zeg trouwens niet dat 4-HO (of zelfs psilo) absoluut onmogelijk is op een feestje, maar als iemand zonder enige ervaring vraagt 6-APB of 4-HO-MET op een techno(!)feest dan lijkt het antwoord me duidelijk.

* Edit: nog even hierop terugkomend, ik ben wel benieuwd naar die duisternis van DPT. Reports lijken wat tegenstrijdig. Bijnaam is ‘The Light’ en sommige mensen hebben er fantastisch mooie ervaringen op, uit andere reports komt DPT een beetje over als het donkere zusje van DMT. So let’s see. (Binnenkort een keer.)

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Ik heb pure DMT gerookt hè, dus ik kan me denk ik wel wat voorstellen bij DPT. :wink: DMT heeft ook een intense (en zelfs in eerste instantie een beetje beangstigende) bodyload.

https://drugsforum.nl/threads/changa-en-dmt-“te-dom-om-te-pijpen”.63149/

Ik vind het sowieso een beetje zinloos dit te vergelijken met 4-HO-MET, middelen zoals DMT/DPT zijn van een totaal ander heftigheidskaliber (tenminste, wanneer je ervan uitgaat dat je geen heroïsche dosissen 4-HO neemt, dan weet ik het niet).

Ik zeg trouwens niet dat 4-HO (of zelfs psilo) absoluut onmogelijk is op een feestje, maar als iemand zonder enige ervaring vraagt 6-APB of 4-HO-MET op een techno(!)feest dan lijkt het antwoord me duidelijk.

* Edit: nog even hierop terugkomend, ik ben wel benieuwd naar die duisternis van DPT. Reports lijken wat tegenstrijdig. Bijnaam is ‘The Light’ en sommige mensen hebben er fantastisch mooie ervaringen op, uit andere reports komt DPT een beetje over als het donkere zusje van DMT. So let’s see. (Binnenkort een keer.)

Op voorhand excuus voor de afdwaling. :)

Leuk om dat report nog eens te lezen! Bij Changa had ik die buzz ook. Het ene moment voelde ik wat tintelingen in m’n hoofd, ene seconde erna viel er een soort electrische lading van m’n hoofd over m’n hele lichaam recht naar m’n voeten. “WTF??!!” dacht ik lol.

Ik vond m’n eerste DPT-ervaring dan weer niet echt op Changa lijken. Naast de extreme bodyload, waarbij ik enkel de misselijkheid bij DPT herken, waren de visuals heel anders. Bij Changa zag ik heel de kamer + m’n tripsitter als in een cartoon getekend (wow, dat was echt het gaafste wat ik ooit gezien had!), en ik zag alles in zwart-wit-oranje blokjes.
Met echte DMT kan ik DPT nog niet vergelijken. Jij zal dat idd dan wel kunnen. Ik heb ook nog nooit entiteiten mogen waarnemen. Ben ik wel erg benieuwd naar! :)

Nou, waar die bijnaam ‘The Light’ vandaan komt snap ik langs geen kanten. :tearsofjoy:
Mss dat dat met de entiteiten te maken kan hebben? Maar op zich vind ik dat duisternis ook prachtige ervaringen kan bieden.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Nou, waar die bijnaam ‘The Light’ vandaan komt snap ik langs geen kanten. :tearsofjoy:
Mss dat dat met de entiteiten te maken kan hebben? Maar op zich vind ik dat duisternis ook prachtige ervaringen kan bieden.
Over 5-MeO-DMT zie ik op internet dat hierop het (witte) licht wel wordt ervaren. Waar bij DMT echt werelden en entiteiten worden ervaren, is er (volgens die reports) op 5-MeO-DMT meer de ervaring van iets uniforms met een licht-achtige kwaliteit. Ook wel genoemd als de ervaring van het Absolute.

Misschien heeft het daar bij DPT ook mee te maken?

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Misschien heeft het daar bij DPT ook mee te maken?
Zou best kunnen. Denk wel, om dat te ervaren bij DPT, dat je moet experimenteren met verschillende dosages, wijze v. gebruik (rookbaar, nasaal, oraal, pluggen), setting etc.
Ik ben ervan overtuigd dat DPT een middel met ver reikend (en uiteraard ook verrijkend) potentieel is dat echt uitnodigt tot verkenning.

Anderemaan

Wijs gebruiker
iemand wel eens 2C- B Fly met 4-HO-MET gecombineerd?
ik overweeg het.
Wel normale 2C-B en 4-HO-MET, dit was een leuke ervaring (met MDMA trouwens). Heb nog nooit de nieuwere fly variant mogen proberen, maar ik denk dat het wel mogelijk is als het niet een heel gek geval is. Het blijft een research chemical en zeker in combinatie blijft er dus veel onzekerheid. Meeste psychedelica zijn te combineren overigens.

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
Wel normale 2C-B en 4-HO-MET, dit was een leuke ervaring (met MDMA trouwens). Heb nog nooit de nieuwere fly variant mogen proberen, maar ik denk dat het wel mogelijk is als het niet een heel gek geval is. Het blijft een research chemical en zeker in combinatie blijft er dus veel onzekerheid. Meeste psychedelica zijn te combineren overigens.
thanks voor je input..
vooralsnog is dit het enige wat ik kon vinden: 4-HO-MET + 2C-B Fly
positieve ervaring.

ja, ik las, onder andere in deze thread, dat het visuele van 2C-B fly wat aan de lichte kant was.
dus ik dacht dat een beetje te stimuleren met 4-HO-MET.

ik weet trouwens niet wat ik in de jaren 90 op heb.
het heette S5 en ik kocht het in de smartshop.. ze zeiden zelf toendertijd dat het lab niet kon ontdekken wat het was
het was de perfecte combinatie van xtc en trippen.. maar dan echt hallucineren..
sigaretten roken die er niet bleken te zijn die dan ineens in een wolkje uit elkaar spatte etc.
en nooit een kater of dinsdag dip.

dat vind ik trouwens wel een interessant fenomeen.
ik weet niet of er al een topic over gemaakt is?
trippen vs. hallucineren.
ik snap dat hallucineren een deel van een trip kan zijn
maar ik denk dat jullie snappen wat ik bedoel.

Laatst bewerkt:

Gebruiker 0012685732

Badass junkie

in welke volgorde heb je het gedaan?

Harmless

Belezen gebruiker
Ik wil dit stofje binnenkort eens proberen (25mg pellet) en vroeg me af of het lichamelijk zichtbaar is als je dit tot je neemt. Hoe is het met de ogen, et cetera? Idee is om het thuis met vrienden in vertrouwde omgeving te doen. Heb nog geen ervaring met tripmiddelen, binnenkort staat eerste keer truffels op het program maar deze staat ook op de wish list..

Bij voorbaat dank voor jullie reacties.. :)

mrorange

Bewuste gebruiker
Ik heb nu (opgebouwd) tot 80 mg en Space hem echt helemaal de pan uit… holy crap. Lijkt echt onwijs op een heftige paddotrip maar dan met disco lichten en alles… ik kan nog tot 100 mg gaan want ik heb nog 1 pallet. Vraag me alleen af of de trip dan nog heftiger wordt of gewoon langer… nou ja heeft m’n al 30min gekost om in te loggen en dit te typen… heeft ook wat van dmt. Achtig ik hou hey ff op 80mg denk ik. Wtf

mrorange

Bewuste gebruiker
Fatsoenlijk verslag uitbrengen kan pas als het over is. Maar ik denk toch dat ik nog naar 90 mg ga. Ik ben wel wat gewend, maar dit is wel apart spul zeg

mrorange

Bewuste gebruiker
Toch tot 100 mg gegaan wel opvouwde over 2,5 uur. Van 40 60 net een heletijd 80 mg. En nu de laatste pallet ik kan nu nog typen. Ik vind het wel vet, heeft wat van dmt in lage dosering, zeker ook heel veel van paddo’s. Maar mentaal ben ik er gewoon helemaal bij. Terwijl ik met paddo’s echt wel fases heb… nou jawtf eersrt maar is door die trip heen. Maar die is dus heel constant steeds hetzelfde. Dat heb ik dan weer nooit bij paddo’s

Bovenaan