4-me-mapb

Mede Gekkies,

Zojuist kom ik dit tegen bij een vendor van me. Iemand enig idee?
Ze trekken zelf meteen weer de vergelijking met 3mmc/4mmc.
Naar mijn mening doe ze dat met meer rotzooi en is niks hetzelfde, dus je moet het altijd met een korrel zout nemen, maar ik ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft.

Ik begrijp uit mijn (korte) reseaurch vooral dat er weinig over bekend is, maar de effecten schijnen semi-entactogeen en stimulerend te zijn, klinkt als een cathinone.

Niemand niets? Het moet een analoog zijn van 4-mmc, Heb blueligt afgestruind en ben er wel wat tegengekomen. qua doseringen op het zelfde niveau als de meeste cathinonen. Energie maar een stuk minder euforisch dan 4mmc naar het schijnt. Het gaat ook onder de naam 4-Methylbuphedrone.

Wellicht is het gewoon niet interessant, zou kunnen. Maar ben wel benieuwd wat de ervaringen zijn van mensen. Als die er zijn...

Komt goed, heb het wel besteld omdat ik enthousiast was, al laat ik even in het midden of ik mezelf als konijn beschikbaar stel.:wolfhead:
Ik moet ook geen sites gaan afstruinen na een paar biertjes haha, dan koop ik obscure stofjes of te dure spullen :tearsofjoy:

Bovenaan