4-Meo-PCP

Roseta Stoned

Belezen gebruiker
Heeft er iemand ervaring met deze research chemical? Ik ben zelf een groot liefhebber van dissociatieven. Helaas nog nooit de kans gehad om PCP te proberen maar wellicht is 4-Meo-PCP een beter begin. Het heeft ongeveer 70% van de potentie van PCP waardoor het makkelijker te doseren is. Het schijnt ook behoorlijk op Ketamine te lijken.

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Er stond al eerder een posting over. Begonnen met titel 'PCP', maar daarna gaande over 4-MeO-PCP.
Interessante, uitdagende stof. Minder vrijblijvend dan K, maar ook emotioneler.

Ik moet het dringend nog maar eens opnieuw uitproberen, al dan niet in combo met Keta IM :hearteyes:

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
--> enige nadeel van de circulerende batch is dat ie ongelofelijk stinkt en ongelofelijke pijn bezorgt bij het snuiven. 2C-B snuiven is heerlijk hiermee vergeleken. :openmouth:
Spijtig, zodat je voor oraal moet gaan.

Angramar Temenos

Badass junkie
Probeer anders wat lidocaine te scoren van een cokedealer, en versnijd je pcp daarmee. Het is een krachtig plaatselijk verdoofmiddel (vandaar dat coke ermee wordt versneden, zodat het verdoofd en de consument denkt dat het product puurder is), en heeft verder geen psychoactieve werking. Dan voel je de pijn aan je neus niet.

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik heb lidocaïne in gelvorm en al eens geprobeerd bij het snuiven van een andere stof (ben vergeten welke).
Het verdooft inderdaad je neus, maar geloof me: niets is opgewassen tegen deze drip. :kots:

Benieuwd of de andere circulerende batches dit ook hebben...

Roseta Stoned

Belezen gebruiker
Wellicht werkt een neusspray? Naar wat ik heb gelezen hebben mensen de beste ervaringen wanneer ze het rectaal innemen. Bij Ketamine werkt dit goed, maar niet zo goed als een neusspray.

underworld

Wijs gebruiker
Roseta Stoned zei:
Wellicht werkt een neusspray? Naar wat ik heb gelezen hebben mensen de beste ervaringen wanneer ze het rectaal innemen. Bij Ketamine werkt dit goed, maar niet zo goed als een neusspray.
lijkt me dat het in een neusspray even smerig is..

ben zelf overigens enorm benieuwd naar dit goedje, kan niet wachten tot het langs komt :)

Spor

Wijs gebruiker
Vandaag binnen gekregen :grin:

Wanneer ik het ga proberen weet ik nog niet, sinds ik nogal veel nieuwe dingen heb.

Ik hou jullie op de hoogte !

2C-Em

Belezen gebruiker
Heb het al een tijdje liggen maar me er nog niet aangewaagd. Stinkt inderdaad zoals eerder werd gezegd.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Iemand? Weet nog niet wanneer ik het zelf wil ga doen maar ben wel benieuwd naar reacties van Nederlandse pioniers...

Einstein

Badass junkie
Dit spul is nog legaal blijkbaar? Ben er al een tijd gruwelijk benieuwd naar, maar had het idee dat het alleen te vinden is via dubieuze scheikundigen met enorme snorren en connecties met de Siciliaanse en Amerikaanse georganiseerde criminaliteit.
Vanaf vandaag officieel op mijn kortetermijnboodschappenlijstje.

Bovenaan