4-Methylpregabalin

Anderemaan

Wijs gebruiker
Al een tijdje ben ik geïnteresseerd in gabapentinoids als bijvoorbeeld lyrica. Nu zie ik voor het eerst in tijden een RC voorbij komen in deze categorie. Er is erg weinig over bekent, zeker in Nederland.

Reddit heeft er zelfs vrij weinig informatie over... Iemand er van gehoord? Iets om in de gaten te houden en misschien ooit te onderzoeken als er meer ervaringen en onderzoeken zijn.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Stofje is mij ook nieuw. Effecten van Pregabalin (Lyrica) vond ik nog best acceptabel voor een Gabapentanoide al was de ontwenning wel vrij stevig.

Ik vermoed echter dat je iets beter uit bent met Fluor-Phenibut.

Anderemaan

Wijs gebruiker
Stofje is mij ook nieuw. Effecten van Pregabalin (Lyrica) vond ik nog best acceptabel voor een Gabapentanoide al was de ontwenning wel vrij stevig.

Ik vermoed echter dat je iets beter uit bent met Fluor-Phenibut.
Denk je ja? Lees toch wel vaak dat ondanks dat fluor-phenibut sterker is dan de normale, het een stuk minder aangenaam is. Veel minder up bijvoorbeeld.

Voor zover ik lees is 4-methylpregabalin gemaakt door de makers die pregabalin ook hebben gemaakt. Dit maakt me wel nieuwsgierig naar de stof.

De patenten voor pregabalin vervielen in 2018, dit was de reden voor deze stof geloof ik.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Voor zover ik lees is 4-methylpregabalin gemaakt door de makers die pregabalin ook hebben gemaakt.
Pregabalin is gewoon de lichaamseigen GABA molecuul basisstructuur met daaraan iets vast geplakt zodat het minder snel afbreekt in het lichaam. Daar heb je nog minstens twee dozijn andere moleculen van met een sterk vergelijkbare werking. Zo heel uniek is Pregabalin niet hoor.

Pregabalin kent vooral zijn oorsprong in farmaceutische context, zou wel humor wezen als die zich nu ook op de RC markt bevinden.

Anderemaan

Wijs gebruiker
Pregabalin is gewoon de lichaamseigen GABA molecuul basisstructuur met daaraan iets vast geplakt zodat het minder snel afbreekt in het lichaam. Daar heb je nog minstens twee dozijn andere moleculen van met een sterk vergelijkbare werking. Zo heel uniek is Pregabalin niet hoor.

Pregabalin kent vooral zijn oorsprong in farmaceutische context, zou wel humor wezen als die zich nu ook op de RC markt bevinden.
I know, toch vinden sommige het echt een erg bijzondere en zeer recreatieve stof.

Net als qualudes bijvoorbeeld. Om deze reden worden ze ook niet vaak meer voorgeschreven. Dat terwijl methaqualone een van de meest voorgeschreven middelen was in sommige landen. De meeste andere gelijke stoffen heb ik al wel onderzocht. Wat research chemical betreft dan. Niks komt tot nu toe bij phenibut in de buurt, die stof is master. By far leukste downer (eigenlijk bijna upper) die ik ooit heb gebruikt. F-Phenibut staat in mijn winkelmantje. Wil ik al een tijdje testen.

Onlangs ook veel soorten benzo's uitgeprobeerd, maar deze zijn vooral leuk in combinatie met wiet of stimulanten naar mijn mening.

Psilocyloner

Bewuste gebruiker
Net als qualudes bijvoorbeeld. Om deze reden worden ze ook niet vaak meer voorgeschreven. Dat terwijl methaqualone een van de meest voorgeschreven middelen was in sommige landen. De meeste andere gelijke stoffen heb ik al wel onderzocht. Wat research chemical betreft dan. Niks komt tot nu toe bij phenibut in de buurt, die stof is master. By far leukste downer (eigenlijk bijna upper) die ik ooit heb gebruikt. F-Phenibut staat in mijn winkelmantje. Wil ik al een tijdje testen.
SL-164 al geprobeerd?

Anderemaan

Wijs gebruiker
SL-164 al geprobeerd?
Nog niet, vind je deze het proberen waard? Las verschillende ervaringen met dit stofje. Ben ook erg in qualudees geinteresseert namelijk!

Het is ook wel heel erg nieuw, dus wacht altijd het liefst eventjes tot er wat subjectieve informatie over te vinden is.

Geld ook voor 4-methylpregabalin though, maar het bedrijf dat het gemaakt heeft geeft wel wat hoop en vertrouwen dat je niet spontaan dood neervalt..

Psilocyloner

Bewuste gebruiker
Nog niet, vind je deze het proberen waard? Las verschillende ervaringen met dit stofje. Ben ook erg in qualudees geinteresseert namelijk!

Het is ook wel heel erg nieuw, dus wacht altijd het liefst eventjes tot er wat subjectieve informatie over te vinden is.

Geld ook voor 4-methylpregabalin though, maar het bedrijf dat het gemaakt heeft geeft wel wat hoop en vertrouwen dat je niet spontaan dood neervalt..
Ik ben voor de rest eigenlijk totaal niet geïnteresseerd in downers, maar 'Ludes' spreken al tot m'n verbeelding sinds ik als onschuldig tienertje mijn research naar druggies deed, dus ik wil nu onderhand weleens weten 'what the fuss is all about' zeg maar. Ik heb recent een grammetje besteld. Dosering schijnt ongeveer gelijk te zijn aan die van methaqualon, mogelijk iets lager. De voornaamste issue schijnt vooral het optreden van ongecontroleerde bewegingen en spierspasmes te zijn, vooral in hogere doseringen, terwijl die hogere doseringen juist nodig zijn voor een optimaal recreatief effect. Verscheidene gebruikers heb ik daarom horen zeggen dat ze het geweldig zouden hebben gevonden indien die bijwerking niet optrad, maar dat ze het juist vanwege deze bijwerking links laten liggen. Echter niet iedereen lijkt er last van te hebben, dus het is een beetje een hit or miss denk ik.

Laatst bewerkt:
Bovenaan