• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

4e keer xtc

hallo ik ben 17 jaar en dit is mijn tripreport van koninginnen nacht!

ik had sinds oud en nieuw niks gebruikt en dacht dit is wel een mooi moment

nog wat gezeik gehad om de pillen te fixen maar uiteindelijk toch gelukt!
ik kreeg dus het laatste wat er bij ons te krijgen was een vriend van me kreeg wat en ik kreeg 3 pillen beetje zandachtige kleur en een diamandje erop volgens de dealer was het maar 90-100 maarja zo vaak had ik het nog niet gedaan dus ik was wel blij.

ik zat thuis met wat vrienden dus ik dacht nou ik neem eerst wel een halve omdat ik niet zeker wist wat voor pillen het waren.

ik sprong een half uur later bij een maat achterop de brommer om naar andere mensen te gaan die al aan het spacen waren,
na een tijdje achterop de brommer voelde ik niks dus ik maar die andere helft genomen.

we reden verder en bij ons kun je over een vliegveld rijden en precies daar begon de space!
erg vet natuurlijk dus eenmaal op de plek aangekomen (bosachtige plek ook leuk!)
ging ik met een maat maar ff een rondje lopen jointje roken je kent het wel :tongueout: uurtje later of 2 uur later nam ik nog een halve ik spacede em lekker!

nou een paar rondjes en wat joints verder kwam ik op het idee dat me ouders op vakantie waren! dus wij naar mijn huis daar verder gechillt muziekie aan in de tuin veeeel joints gerookt lekker!

rond 6 uur kwamen we op het idee om bij onze lokale kroeg naar het bierontbijt te gaan rond 8 uur gingen we daar naartoe er waren alleen nog wat overlevers die niet hadden geslapen net als ik :P ff gelachen daar en toen vond ik het wel tijd om te gaan slapen dus naar huis gegaan en maar gaan slapen ik moest trouwens wel overgeven 1 keer geen idee hoe dat kwam (mischien omdat ik 2 peuken achter elkaar heb gerookt?)

uiteindelijk 2,5 pil op
naja ik heb weer een top avond/nacht gehad en dacht ff delen met jullie :)

mvg

Bovenaan