Ik heb vandaag voor het eerst EHP gedaan. Had grammetje gekocht. Deed geen GRONDIG research. Begon rond 11 uur vanochtend met het snuiven van lijntjes tussen de 10 en 15mg. Nuet alleen is sat afschuwlijk pijnlijk en goor... ik bleef dit dien want ik voelde maar niks. Kwam er later achter dat dit lage doseringen zijn en zdlfs sites zoals psychonautwiki alkeen lijstjes hebben met foseringen voor oraal en anaal. Terwijl sites zoals reddit de één nergens last van heeft en de ander, net als ik, gewoon glasscherven aan het inhaleren ben. Ik ben tevens extreem gevoelig voor stimulanten en kan van een 5mg Ritalin al niet meer slapen wanneeer ik die te laat neem. Viel ik gewoon in slaap rond 2en in mijn bureaustoel. Minder dan nog een halve gram EHP over, ik voelde niks behalve pijn in mijn neus, vermoeidheid en een vettige huid. Zonder nadenken, ik ben zo trots op mezelf, nam ik gauw "wat" 4f-mph pellets om wakker te worden. Vergat in mijn half slapende staat dat deze 25mg per stuk zijn. 2 uur later voel ik nog niks behalve dat ik idd wakker ben door de 4fmph maar ik heb nergens zin in, wil niks ondernemen, wil niemand zien (dat mijj neus letterlijk open ligt en bovenop zelf een wond heeft speelt daar ook een grote rol in). Super verbaasd dat ik niks voel, zelfs niet na 50mg 4fmph neem.ik uit frustratie de laatste 20 gram EHP oraal en pas NU, een uur later, voel ik iets. Waarschijnlijk de 4fmph maar gezien ik een lege maag heb al de hele dag had ik die 50mg eerder generkt mieten hebben. Denk niet dat ik nog wat ga meeken van die 29mg EHP ondat ik dus onbewust lichte foseringen steeds naam en "gewoon" 100gr oraal had moeten wegwerken in 1x.
Nu xit ik al de heke dag binnen, spreek niemand, pc staat al de hele dag gewoon uit, ik ben aangekleed maar dat had nirt eens gehoeven. Ik merk dat er poeder op mijn huid is gekomen (en ik krijg heel snel wondjes ervan) dus ik moet hoe dan ook gaan douchen. Al is het om die neus goed schoon te maken met betadine scrub. Maar morgen zal iedereen zien wat ik gedaan heb i.v.m de sneetjes in mij neusvleugels wat zo'n ronde vieze korst gaat worden en ik mis zelfs een stukje huid op het puntje van mijn neus.
Ik schafte de EHP aan wegens de goeie verhalen maar of ik ben opgelicht of heb een gram ge-waste door elke 30 tot 60 minuten lage doseringen te nemen. En nasaal!
Enig experiment. Geld weg, weet nog steeds niet wat EHP had moeten doen. Laatste 29mg oraal merk ik nu midschien maar kan ook de 50mg 4fmph zijn. Vielt hoe dan ook alsof ik ergens tegen aan hik wat niet wil doorzetten. Zal ik nog een 4fmph pil verbrijzelen en opsnuiven om te zien of ik nog wat kan msken van deze dag of wachten tot het donker is (ik heb niet eens zin in muziek of games), ik mijn vuilnis buiten mag zetten en dan maar een benzo nenen, douchen en naar bed?
Of yolo en im heb die benzo's juist just in case. Wie weet doet die 4fmph met benzo's wel wat leuks. Maar ik ben in jaren niet zo anti sociaal geweest en heb letterlijk niks gedaan behalve ingormatie zoeken online waarom het zo'n pijn deeden wat de doseringen waren, viel in slaap, heb maar 2 peuken gerookt en 1 blikje cola gedronken die nog steeds een lauwe bodem heeft. Allemaal vanaf mijn bureaustoel. En ik zou zo sociaal en euphorisch worden en muziek zou epic zijn.
nou, mijn neus is letterlijk kapot gesneden en ik voel me leeg. Ik voel niks. Worst trip ever. Ik weet niet wat het bij jullie doet en wie van jullie "snuiven niet zo pijnlijk vind hoor", maar ik heb het via een hele betrouwbare research site gekocht waar ik al jaren mijn boodschappen doe, dus ben ik opgelicht? Heb ik teveel Methylfenidaat gesnoven afgelopen jaar dat de EHP geen effect kon hebben ongeacht de lage dosering, ookal waren deze kort op elkaar steeds. P.s laatste keer Ritalin snuiven was 8 weken geleden en ben definitief gestopt, krijg ook geen recept meer. Eigen verzoek.
Vertel me wat ik had morten ervaren met toegang tot een gram EHP voor 1 persoon. En wie van jullie snuift dit vrijwillig en waarom? Als het een vorm van zelfbeschadiging is, dan snap.ik h'm wel. Maar verder écht niet. Vertel me jullie ervaringen, doseringen en manieren van inname please.
Anyway, ik zat met het idee te spelen, gezien we sl zoveel goeie keuzes gemaakt hebben vandaag en neus en dag zijn al verknald; Zal ik nog zon 25mg 4fmph crushen en snuiven (met gat wat nog een neusgat te noemen is, uiteraard)? Wat heb ik te verliezen? Ga ik niet lekker, flikker ik mijn vuilnis wat eerder de deur uit (hoop dat niemand dichtbij komt tho, want die neus is echt afzichtelijk. Ik kan ermee wegkomen en liegen dat ik krentenbaard heb. No joke! Zo ziet het eruit maar dsn met extra dieoe sneetjes rondom 1 neusgat) en neem snel die douche, flikker extra benzo's erin en ga slapen.
Of die 25mg 4fmph (met of zonder benzo, dat kan aktijd nog) kunnen mijn avond nog omdraaien. Ik heb mijn besluit al genomen maar wat zouden jullie doen?