4F-MPH

Rivalrie

Badass junkie
Hey all,
Heeft iemand ervaring met deze stof ? En ik begreep dat het een poeder is en je dit moet snuiven? Kun je dit ook oraal nemen?

Alvast bedankt:)

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Ja, ik heb hier ervaring mee.
Het is zelfs 1 van m’n favoriete stimulanten.

Je kan het in een capsule gieten en ook snuiven idd. Persoonlijk vind ik bij nasale inname het effect iets fijner.
Het geeft in 1e instantie een prettige rush en heeft daarna amfetamine gelijkende effecten. Houd wel rekening met de na stimulatie die zich nog een tijdje kan doorzetten.

Check zeker PsychonautWiki voor de correcte doseringen, want ‘t is zeer potent spul!

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Het effect bestaat inderdaad uit een combinatie van euforie en stimulatie waarbij de stimulatie dubbel zo lang duurt dan de euforie.

Verder heb ik gemerkt dat er wat verschil is in kwaliteit, zo heeft mijn vendor een Chinese batch en een Europese batch, de Europese batch is een stuk beter dan de Chinese.

Dit spul is nogal potent en vereist een goede 0,001 weegschaal, aangezien je met milligramen werkt en zonder weegschaal al gauw overdoseert.

Van de Europese batch vind ik 10 a 12 mg al een goede dosering, Chinese batch kan 20mg nog wel.

Rivalrie

Badass junkie
Bedankt voor de reacties. En krijg je grote pupillen van? Neem aan alleen bij "te" grote dosering?

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Hey all,
Heeft iemand ervaring met deze stof ? En ik begreep dat het een poeder is en je dit moet snuiven? Kun je dit ook oraal nemen?

Ja ik heb dit goedje ondertussen en aantal keer gehad. Geeft een lekkere rush bij het inslaan en je blijft daarna lekker helder en wakker. Wel goed op de dosering letten want wat bij 15mg nog lekker kan zijn, kan 20mg misschien al te veel worden. Ik vind het in ieder geval een heerlijk goedje en natuurlijk lekker goedkoop :)

Lysergine

Bewuste gebruiker
Voor een constanter maar langduriger en functioneel effect kun je het beter oraal nemen, terwijl nasaal geschikter is voor een korter durende recreatieve rush. De rush duurt aanzienlijk korter dan de fysieke stimulatie, dus verkijk je daar niet op en wees terughoudend met herdoseren.

4F-MPH heeft twee chirale centra die ieder links en rechts georiënteerd kunnen zijn wat dus vier verschillende enantiomeren oplevert: (±)-threo-4F-MPH en (±)-erythro-4F-MPH. Van deze enantiomeren is racemisch threo-4F-MPH het meest gelijkend op methylfenidaat. De exacte verhoudingen waarin deze enantiomeren voorkomen kan per batch verschillen en kan een verschil in effectiviteit en vooral potentie tussen batches onderling verklaren.

4F-MPH is potenter in gewicht, lijkt meer fysieke bijwerkingen te geven en lijkt minder effectief voor concentratie dan MPH. Volumetrisch doseren is gewenst gezien de potentie en steile dosis-effectcurve. Voor mij lijkt 7 mg oraal goed, terwijl 9 mg oraal al wat angst/onzekerheid kan geven. De werkingsduur is wat langer en het lijkt wat trager op te komen vergeleken met MPH.

BadassPsycho

Experimenterende gebruiker
Ik heb het spul een poosje gebruikt. Ik snoof het in doseringen rond de 10-20 mg. Gaf me wat stimulatie zoals ritalin maar verder vond ik het geen geweldige stof. Misschien had ik meer moeten nemen?

Queenir

Experimenterende gebruiker
Hey all,

Dat bestaat in tabletten en poeder. Het poeder is per mg veel goedkoper. Ik ben niet zo’n fan van snuiven en kieper dat gewoon in een drankje. Werkt ook prima

Bovenaan