4f + pep (soort van dringend)

Skirre

Bewuste gebruiker
Yoo,

Ik ben nu op dominator en een vriend van me heeft om 1 uur een capsule 4f gepakt en hij krijgt nu al zware voeten. Hij heeft nog een capsule van 70mg maar kan hij die nu al bijpakken? 1e capsule was 150mg.

Desbetreffende jongen gaf aan dat hij eventueel ook nog pep bij wilde pakken als de 4f niet goed werkt maar dit heb ik hem afgeraden; hoe slecht is deze combi? Dat is voornamelijk mijn vraag.

Desalnietemin hebben we een geweldig feestje en zal die vriend van me ook wel luisteren als het echt detmate slecht is dat het onverantwoord wordt.

Mvg Skirre en Bölke

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Hoe slecht de combi van 4-FA en pep is blijft natuurlijk enigszins gissen, maar gezien de werking van beide middelen is het denk ik niet onwaarschijnlijk dat je aan een zelfde risico profiel moet denken als MDMA en pep. Met andere woorden, extra kans op neurotoxiciteit.

Wat betreft 4-FA bijnemen, ik doe het eerlijk gezegd nooit omdat ik denk dat je dan helemaal niet meer kan slapen als je weer thuis komt. Ook betwijfel ik of het de zware voeten gaat oplossen.

Veel plezier in ieder geval!

ooscaar

Wijs gebruiker
Waarschijnlijk te laat maar ik las wel eens dat mensen hartkloppingen en echt negatieve effecten kregen van 4-FA+speed. 4-FA bijpakken lijkt me dan effectiever.

Skirre

Bewuste gebruiker
ooscaar zei:
Waarschijnlijk te laat maar ik las wel eens dat mensen hartkloppingen en echt negatieve effecten kregen van 4-FA+speed. 4-FA bijpakken lijkt me dan effectiever.

Je was net op tijd :) ik had het vanmiddag gelezen en om half 7 is die andere capsule bijgepakt. Waarschijnlijk is de 4f van slechte kwaliteit geweest dus volgende keer dat we kopen even bij een testcentrum inleveren.

Ook Pshychedelibee bedankt!

Leupebaviaam; topfeest was het ^^ volgend jaar zeker weer

B675

Newbie
Deze combi heeft me kat ook regelmatig gebruikt. Op de heenweg en begin van het feest een paar kleine puntjes om dan later een capsule of 4fmp pil te nemen. De eerste paar keer werdt hij gigantisch vaag op t moment dat de 4f begon te werken. Lees; anderhalfuur lang vreselijk traag tegen spacen aan dit ebde langzaam aan weer weg. Dit is hem 3x overkomen daarna nooit meer... Zou dit komen omdat het beide uppers zijn en elkaar misschien tegenwerken? Het was niet onprettig maar wel vreemd. Verder heeft hij nooit meer zoiets meegenaakt met deze combi..

Een beetje offtopic antwoord op jou (oude) vraag maar misschien wel interessant om te delen/weten!

:wave:

lotske1984-

Wijs gebruiker
B675 zei:
Deze combi heeft me kat ook regelmatig gebruikt. Op de heenweg en begin van het feest een paar kleine puntjes om dan later een capsule of 4fmp pil te nemen. De eerste paar keer werdt hij gigantisch vaag op t moment dat de 4f begon te werken. Lees; anderhalfuur lang vreselijk traag tegen spacen aan dit ebde langzaam aan weer weg. Dit is hem 3x overkomen daarna nooit meer... Zou dit komen omdat het beide uppers zijn en elkaar misschien tegenwerken? Het was niet onprettig maar wel vreemd. Verder heeft hij nooit meer zoiets meegenaakt met deze combi..

Een beetje offtopic antwoord op jou (oude) vraag maar misschien wel interessant om te delen/weten!

:wave:
En dier drugs geven.?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Laat dat 'swim' gedoe alsjeblieft, dat leest zo irritant. Niemand anders doet dat hier (gelukkig).

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Swim geneuzel is ook niet toegestaan. Het slaat ook nergens op, want iedereen weet toch wel dat het over jezelf gaat.

MeejheM

Badass junkie
ik weet niet of je dat wilt, als je op de amerikaanse fora kijkt heeft die gast behoorlijk wat problemen

Bovenaan