4FA/4FMP COMBO'S

MadFred

Newbie
Hallo allemaal, :wave:

Ik ben een ervaren gebruiker als het om drugs gaat en gebruik dan ook met m'n verstand.

4FA/4FMP is nieuw voor mij, heb het al meerdere malen gebruikt/getest en ga er heerlijk op. :hearteyes:

Nu ben ik wel nieuwsgierig naar combo's met het spul zoals met XTC/MDMA, GHB, 6ABP, etc. :openmouth:

Zijn er mensen die 4FA/4FMP gecombineerd hebben met een andere drug? :confused:

Wat zijn jullie ervaringen, wat vinden jullie een goede combo, wat raden jullie af? :rolleyes:

Alvast bedankt voor jullie info! :grin:

Greetz, Mr.M@NNY. :sunglasses:

zaagmans

Bewuste gebruiker
Ik heb 4FA gecombineerd met

1. MDMA
2. 2FA
3. Pentedrone
4. MDAI
6. Methylone
7. 3MMC

Allemaal in hoge dosissen en prima te doen

Perrydiculous

Experimenterende gebruiker
zaagmans zei:

1. MDMA
2. 2FA
3. Pentedrone
4. MDAI
6. Methylone
7. 3MMC

Combineren met serotonine releasers is erg gevaarlijk en kan leiden tot het serotonine syndroom.

timmaihh

Newbie
4-FA icm methylone is ideaal!

Methylone maakt 3x minder serotonine los dan mdma en is icm 4-FA echt een aanrader!
Een fijne dosering die ik zelf ook meerdere malen heb gedaan is:

T0: 150mg 4-FA
T+3: 100mg M1 & 50mg 4-FA
T+3: 150mg M1

Normaal moet je methylone boven de 200mg doseren voor een gewenst effect, maar icm 4-FA is dit een vrij veilige dosering en zeker een aanrader!

MadFred

Newbie
RavenStylez zei:
zaagmans zei:

1. MDMA
2. 2FA
3. Pentedrone
4. MDAI
6. Methylone
7. 3MMC

Combineren met serotonine releasers is erg gevaarlijk en kan leiden tot het serotonine syndroom.

Is cocaïne ook een serotinereleaser?

Azraël

Belezen gebruiker
timmaihh zei:
4-FA icm methylone is ideaal!

Methylone maakt 3x minder serotonine los dan mdma en is icm 4-FA echt een aanrader!
Een fijne dosering die ik zelf ook meerdere malen heb gedaan is:

T0: 150mg 4-FA
T+3: 100mg M1 & 50mg 4-FA
T+3: 150mg M1

Normaal moet je methylone boven de 200mg doseren voor een gewenst effect, maar icm 4-FA is dit een vrij veilige dosering en zeker een aanrader!

Van zo'n dossisen krijg ik zeker de nodige nerveusheid, angst en paranoia als dat uitwerkt!

4fa met GHB is een hele goeie combo, zeker als de 4fa begint uit te werken, is een dopseltje welkom... ik zou zeker niet redosen met 4fa...

Taat

Bewuste gebruiker
Persoonlijk geprobeerd icm met:

1. MDMA (pil) Ene keer ging ik als een kanon, 2e keer eigenlijk zorgde eigenlijk alleen voor speedy/strak staan gevoel; beide keren eerst 4fa genomen, na enkele uren de X. Hoor en lees wel vaker verschillende ervaringen over deze combo, maar in principe altijd wel goed (niet voor het hersenpannetje, maar dat zal duidelijk zijn)
2. Alcohol, niet mijn favoriete combo; Krijg sowieso een aardig droge mond van 4fa, dus krijg bier dan vaak moeilijk weg. Als je al wat alcohol op hebt en dan 4 neemt kan ie wel wat harder/lekkerder inslaan
3. 6APB. Ook eerst 4fa en na 3/4 uur nog wat 6apb, maar dat was eigenlijk te weinig om er echt goed over te oordelen. Denk dat het iig wel op de 1e combo lijkt, maar dan wat minder van het padje
4. 4-MEC. Dat spul kun je beter gewoon lekker laten linksliggen of opstoken. Veeeel minder potent, voegt dus niks toe als combo. En als je dat alleenstaand gebruikt moet je ook aardig wat naar binnen werken voor een half uurtje/3 kwartier merkbaar effect, en daarom ook nog de neigingen net als bij sos om de hele tijd maar bij te pakken.
5. Methylone; Mijn favoriet als ik iig ga combineren met de 4 :rock:
Doseringen zijn iets hoger dan bij 4fa, maar toch weer lekker die euforie + energie terug
6. Redosen met 4FA zelf: Ik lees dat maar weinig mensen het doen, maar ik doe het zelf regelmatig en vind het eigenlijk ook wel prima. Het is idd dat het gevoel stukken minder terug komt dan bij de 1e dosering, maar wel leuke energie etc er weer bij. Eigenlijk gewoon pep dan

Chuckie

Newbie
Het is sterk af te raden om 4fmp te combineren met welke serotonine releaser dan ook.
4fmp released namelijk niet alleen serotonine, maar ook dopamine.

FEIT: Dopamine en serotonine na elkaar is extra damage en gefrituurde hersens.
En laat 4fmp nou net één van de grootste dopamine releasers zijn. :P

Als je dit soort drugs wil combineren kan je dat beter doen met 2cb, ketamine of iets in die richting!

reverb

Bewuste gebruiker
MadFred zei:
Zijn er mensen die 4FA/4FMP gecombineerd hebben met een andere drug? :confused:
Wat zijn jullie ervaringen, wat vinden jullie een goede combo, wat raden jullie af? :rolleyes:

De volgende combinatie beviel uitstekend: T0 4FMP (150 mg), T+1 een brownie (THC) en T+3 2c-b (20mg).

_SG_

ik wil deze combinate van 4f met 2cb binnenkort proberen op een feestje hoe zal ik dit het beste doen? ik ga wass wel een 2e keer bijdozeren met de 4f.

T0:4f en 2cb tegelijk of?
T+1:2cb ??15 of 20mg??
T+2: 4f

onlypills

Bovenstaande combo nu 2 keer gedaan. Mijn advies:

Starten met standaarddosis 4F (zelf 140mg)

Na een uur of drie, 10mg 2CB en rustig kijken hoe hij valt. Ik pak zelf 15mg, maar voor de eerste keer combi op een feest, zou ik rustig beginnen. De 2CB kan heel overweldigend worden op een feest en je wilt er niet te diep in gaan, want dat kan zeker je feest verpesten! :rolleyes: 10mg ga je zeker goed voelen icm de 4F en bijdoseren kan altijd.

Paar uur daarrna kan je als je er eenmaal lekker in zit, zelf wel bepalen of je meer naar de speedy kant of de trippy kant toe wilt door 4f of 2cb bij te doseren.

Bovenaan