4fma bijnemen

Janai

Newbie
Hallo,

Ik heb 1 keer een 4fma pil van 150 Mg ingenomen op een feest. Hier ging ik 4 uur lekker op. Daarna overgegaan op x.

Nu zou ik graag willen weten of ik bijv na een hele 4fma 2 uur later ofzo nog een halve kan bijnemen om langer in het sociale gevoel te blijven zeg maar. Van x raak ik behoorlijk gesloten en in me eigen zone. Op zich ook wel lekker maar zou iets langer in het sociale willen zitten.

Iemand ervaring met het bijnemen van 4fma en of het bijnemen zin heeft. Werkt dat net als bij xtc gewoon of is het na 1 pil “op”.

Hoor het graag!

Paddo's

Newbie
Ik ben laatst begonnen met 2 pillen van 80 mg. Kreeg een lekkere rush. Na 2/3 uur was de piek voorbij en heb ik nog één pil van 80 mg genomen. Hierna ben ik niet meer op dezelfde piekhoogte gekomen, maar voor mijn gevoel hielp het bijnemen zeker om langer stabiel lekker te gaan. Ik weet niet meer precies wat het gevoel was na het bijpakken omdat ik er niet speciaal op heb gelet, dus verder dan dat kan ik het niet uitleggen.

Janai

Newbie
Ik ben laatst begonnen met 2 pillen van 80 mg. Kreeg een lekkere rush. Na 2/3 uur was de piek voorbij en heb ik nog één pil van 80 mg genomen. Hierna ben ik niet meer op dezelfde piekhoogte gekomen, maar voor mijn gevoel hielp het bijnemen zeker om langer stabiel lekker te gaan. Ik weet niet meer precies wat het gevoel was na het bijpakken omdat ik er niet speciaal op heb gelet, dus verder dan dat kan ik het niet uitleggen.

Oke bedankt voor je reactie! Het had in ieder geval nog wel effect om wat bij te nemen begrijp ik dus. Das fijn om te horen

Pollewop

Bewuste gebruiker
Best kan je op je piek nog een halfje bijnemen, als je dat later doet als je al in de come down zit heeft het weinig nut. Je versterkt alleen het speed acbtige gevoel dan, de empathy krijg je er niet mee terug

Janai

Newbie
Oke bedankt voor de info!

Is het nemen van 6apb dan misschien een betere optie voor een langere werking? Ik ben op zoek naar het juiste spul om lekker chill op muziek te zweven, veel euforie en ook zin in contact te hebben. Het contact mis ik bij xtc, daarvan ga ik in me eigen zone zitten. 6apb zie ik nu ook vaker voorbij komen.

Paddo's

Newbie
Oke bedankt voor de info!

Is het nemen van 6apb dan misschien een betere optie voor een langere werking? Ik ben op zoek naar het juiste spul om lekker chill op muziek te zweven, veel euforie en ook zin in contact te hebben. Het contact mis ik bij xtc, daarvan ga ik in me eigen zone zitten. 6apb zie ik nu ook vaker voorbij komen.

Dan is 6-apb misschien inderdaad een betere optie. Ik heb er een enkele ervaring mee. Je blijft helder, hebt veel energie en ook euforie voor een uur of 6. Ik werd er super sociaal van, maar dat heb ik ook met MDMA. Daarnaast klinkt/voel je de muziek ook beter, maar je wordt er niet automatisch in opgenomen zoals bij MDMA. Daarnaast percipieer je de tijd "normaal" of iets langzamer.

Bijnemen met 6-apb is niet aan te raden door de lange werkingsduur. 4-fma is meer een stimulant en 6-apb gaat meer richting een langdurige variant van MDMA.

Bovenaan