4FMP + XTC wanneer bijnemen?

Hallo,
Ik ga morgen naar een festival en ben van plan eerst 4F(ongeveer 200mg) te nemen en later 1 XTC pil bij te nemen verdeeld in 4x.
De reden dat ik deze 2 combineer is omdat ik van xtc er best fucked up uit ga zien, en bij 4f zie je juist eigenlijk bijna niks aan mij.

Nu is mijn vraag of iemand ervaring heeft met het bijnemen van xtc na 4f al zo goed als uitgewerkt is (dus bijv. na een uur of 4-5).
Voor mij persoonlijk zou het ideaal zijn als ik in de middag de 4f neem, daar ongeveer 4uur van kan genieten in de zon en dan zodra het avond word beginnen aan de xtc om nog ff lekker uit mn pan te gaan, zonder dat het al te veel op valt hoe ik er bij loop.

Verance

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Een antwoord op je vraag weet ik niet maar ik wil je wel waarschuwen dat 200mg 4FA en een hele xtc pil een belachelijke hoeveelheid is. Naar mijn weten is 200 mg 4FA al hoog. Plus dat de combi rete schadelijk is.
Tis maar dat je het weet. :wink:

Peppi en Coki

Bewuste gebruiker
Veel gebruikers geven aan dat deze combi echt je hersenen frituurt. Hoezo wil je trouwens XTC nemen terwijl je weet dat je er fucked up uit van gaat zien? Als je al enigszins strak staat van de 4-FA, en je gaat dan ook nog XTC gebruiken, dan lijkt mij dat je dan juist slechter eruit gaat zien.

Peppi en Coki zei:
Veel gebruikers geven aan dat deze combi echt je hersenen frituurt. Hoezo wil je trouwens XTC nemen terwijl je weet dat je er fucked up uit van gaat zien? Als je al enigszins strak staat van de 4-FA, en je gaat dan ook nog XTC gebruiken, dan lijkt mij dat je dan juist slechter eruit gaat zien.
Aan alleen 4f heb ik niet genoeg, ik ben er 12uur :P dan hoef ik niet de volledige 12u strak te staan maar bijv een uur of 8 red ik niet met alleen een 4f capsule

Klimrek

Experimenterende gebruiker
Gewoon wat later beginnen met 4F?

Ik zou ze sowieso niet gaan combineren, geloof niet dat je daar happy van wordt :rolleyes:

Ik zou gewoon later beginnen met doseren.
In de middag Chill wat biertjes drinken (op je gemak, dus je eigen niet lam zuipen) en dan tegen de avond als je al in een goeie vibe zit een snoepje pakken.

Eventueel kun je dan de boel nog iets rekken (gevoelsmatig in mijn ervaring, geen feit) door tijdens je space een joint te roken. :stoned:

Dit zal uiteraard van persoon tot persoon verschillen, maar voor mij is dit prima.

ooscaar

Wijs gebruiker
Je kunt ook gewoon 4-FA bijnemen, werkt ook prima. Of je neemt (alleen) speed. Stimulanten combineren is kut en is niemand ook beter van geworden. Dan kun je drie maanden later nog een halfje x bijpakken.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je er niet naar de klote wilt uitzien kun je de XTC beter achterwege laten. Het is toch logisch dat wanneer je eerst 4-FA pakt en daarna XTC dat je er dan minstens net zo naar de klote gaat uitzien als van alleen XTC. Waarschijnlijk ga je er nog veel meer naar de klote uitzien van die combi overigens.

Daarnaast is het een ontzettende neurotoxische combinatie, en is er recent nog een waarschuwing uitgekomen over hoe gevaarlijk 4-FA kan zijn (waarschijnlijk des te meer in combinatie met XTC).

Ik zou het gewoon lekker bij 4-FA houden of speed ofzo.

Peppi en Coki

Bewuste gebruiker
Verance zei:
Aan alleen 4f heb ik niet genoeg, ik ben er 12uur :P dan hoef ik niet de volledige 12u strak te staan maar bijv een uur of 8 red ik niet met alleen een 4f capsule
Dan neem je toch 4-fa bij? Of je gaat aan de speed, dan kan je net zolang doorgaan totdat de hallucinaties je gek maken na een paar dagen (of je bent verstandig en gaat gewoon z.s.m. slapen na gebruik :)). Wat ook nog kan is de capsule later innemen en eerst gewoon een paar biertjes drinken zodat je er al lekker in zit.

Ach ja, hopelijk ben je verstandig en houd je het bij één middel.

Susanne

Bewuste gebruiker
Ik snap ook wel dat je er fucked up uit gaat zien als je een 200mg 4fa gebruikt en een hele pil xtc. Als voor jou 120/150mg 4fa en een halve pil niet genoeg werken zou ik overwegen om even pauze te houden

MeejheM

Badass junkie
Wel fucked up willen worden maar er niet zo uit willen zien...

Accepteren dat drugsgebruik, met name stimulanten, aan je gelaat te zien is accepteren lijkt me makkelijker.

Het is jouw lijf, en je mag ermee doen wat je wilt.

Bovenaan