• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

4FMP + XTC

cocosnoot

Newbie
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum, nieuwsgierig en wil graag mijn ervaringen van afgelopen weekend kwijt. Ik zal mezelf eerst even voorstellen, ben een vrouw van 21 jaar en ik studeer.

Er stond een groot techno feest op de planning, met het idee om 4FMP en XTC te combineren. Op internet gelezen dat dit wel erg killing is voor de hersenen.. Maar last minute toch besloten mee te doen. Het was trouwens mijn eerste keer 4FMP, XTC wel eerder gebruikt.

Om een uur of 23 namen we bij iemand thuis de 4FMP (180) en gingen op weg naar het feest. Ik voelde me een beetje onrustig worden en had zin om naar binnen te gaan, maar helaas er stond buiten een rij. Ons vriendengroepje was lekker aan het kletsen, wel wat drukker dan normaal. Ik zelf voelde na een uur nog niet veel veranderen in mijn lichaam. Eenmaal binnen in de zaal vond ik het prettig om te dansen en met mijn vrienden te kletsen en met mijn vriendje te knuffelen. Verder was het heel rustig en fijn aanwezig (licht gevoel in de benen, vrolijk) had eigenlijk niet het gevoel dat ik überhaupt drugs had ingenomen. We gingen naar buiten, even roken. Toen we weer binnen kwamen kikte hij bij mij in, woow! Ik vond het nu nog fijner om met iedereen te kletsen en wilde echt graag terug naar de muziek! Ik had energie voor tien en ging op in de muziek, maar was wel nog helder. Bizar dat je ineens zo sociaal kan zijn en dat elk wildvreemd persoon super interessant is.

Rond twee uur heb ik een halfje xtc (90) genomen. Al heel snel kikte deze in. Ik moest even rust zoeken buiten, want hij was voor mij (als beginner) wel een beetje heftig. Maar wat was ik gelukkig de rest van de avond, diepe gesprekken gehad met mijn vrienden, geknuffeld en gedanst. Ik had ook een enorme behoefte om mensen te helpen, dus heb vrienden met elk meisje op de wc gemaakt.. En wat waren ik en mijn vrienden lekker eerlijk tegen elkaar, grenzen waren weg. En de aanrakingen voelde zo fijn, we stonden ook heel de avond met elkaar te knuffelen en kussen.. Ikzelf vond het ook wel fijn om even alleen te zijn met de muziek, ogen dicht en gaan! Vrienden daarentegen bleven knuffelen haha. Af en toe een flesje water of bekertje cola gehaald tegen de dorst, en de kauwgom ging er hard doorheen. Het zoenen met mijn vriendje was trouwens erg intens, en zo zacht allemaal!

Ik heb geen besef van tijd gehad die avond meer, maar ik denk dat ik rond 6 uur weer een beetje terug op de wereld kwam. Om een uurtje of 7 gingen we weer richting huis, en gelijk goed kunnen slapen! De dagen erna nog wel erg moe, maar verder geen dip oid gehad. Wel spierpijn, droge mond en pijn in de kaken..

Ik zou graag de 4FMP zonder de xtc nog is willen proberen, want ik heb nu het gevoel dat ik de helft van de avond heb gemist en als een kip zonder kop het rondgelopen. Kan me namelijk niet heel veel meer herinneren, en dat vind ik wel erg jammer. Maar daar niet van was het een goede eerste ervaring!

Ik lees ik graag jullie ervaringen, of iets wat je een beginneling kan aanraden :wink:

Leuk om je verhaal te lezen over 4-FMP voor mij zéér herkenbaar! :grin:

Ik wil je toch waarschuwen voor de combinatie van XTC & 4-FMP deze combinatie is als een kernbom voor je hersenen omdat deze stoffen elkaar versterken. ( dit is ook de reden waarom je als een kip zonder kop hebt rondgelopen ).

Ik kan je uit mijn persoonlijke ervaringen zeker aanbevelen om een avond te vertoeven op 4-FMP maar maak de dosis dan kleiner. bijvoorbeeld 100,80,50 houd er wel rekening mee dat wanneer je bijneemt je de avond plafon dienst zal hebben en de volgende dag nog steeds problemen kan hebben met slapen.

Bovenaan