4mec en 4fa combo?

hoi,
Ik ben nieuw hier, maar heb al nodige ervaringen met de klassieke geregistreerde middelen buiten opiaten om dan. En mephedrone en methylone is me ook niet vreemd :)
Heb nu enkele keren 4-fa gehad, op zichzelf en eens in combo met speed en diazepam, bevalt me prima tot nu toe: lekkere high, geen crash of lethargie de dag erna, prima spul imo...

Morgen komt er een nieuwe batch 4-fa binnen samen met 4mec granules (jolly green). Naar ik begrijp is 4mec relatief zwak, beetje mephedrone-achtig maar dan zwakker. Zou die 4mec een toegevoegde waarde geven aan 4-fa? Zijn er mensen die ervaring hebben met deze combo of 4mec op zichzelf?
Ik hoor het graag :)

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Stimulanten combineren is voor mijn gevoel een beetje zinloos, gezien het sterk gelijkende effect van de 2 stofjes lijkt het me geen toegevoegde waarde hebben.

Van wat ik heb gelezen geeft 4mec wat mildere/minder euforische 4mmc/mephedrone effecten die kort duren.

Je zal dus tijdens je 4FA tripje om de zoveel tijd 4mec moeten bij pakken wil je het combineren, ik weet niet of dat zo gezond is.

Wat je ook kunt doen is gewoon meer 4FA nemen en dan krijg je een minstens even goed effect als 4mec bij pakken zonder extra gedoe en gezondheidsrisico's.

Misschien dat het persoonlijke voorkeur is, als je de combo met amfetamine prettig vond zou het voor jou wellicht toegevoegde waarde kunnen hebben, ik zie echter de toegevoegde waarde er zelf niet zo van in.

kan ik je wel in volgen, ik dien er wel bij te zeggen dat bij die speed-4fa combo, de 4fa een tijdje na de speed werd genomen en ik de indruk had dat het me wat roesachtiger maakte en de scherpe kantjes van de pep wat afhaalde. Moest ik ze miss in omgekeerde volgorde genomen hebben, dan zou wss het speedy gevoel wat meer de bovenhand behalen hebben.

Ik zal het wss enkel bij 4fa houden zoals je aangeeft. 4mec heb ik nog nooit genomen en het combineren van nieuwe rc's heeft in het verleden toch enkele keren geleid tot serieuze binge-partijen, vooral als er mephedrone in de mix zat :confused: En daar heb ik niet echt behoefte aan donderdagavond, zal het op veilig spelen :wink: kan ik die 4mec een andere keer uittesten. :wink:

Bovenaan