4MMC 3MMC

Jen2ke

Newbie
Hallo allemaal
Ik wil deze avond 4MMC gebruiken nu hoop ik echt ook dat het 4is en geen 3 zijn er mensen die weten hoe je het kan herkennen.
Ook wou ik eens vragen wat zo de standaard dosis ( verstandige dosis ) is ik zou niet graag hebben dat ik er teveel van snuif daarom deze vraag. Misschien speelt gewicht ook een rol ik weeg bij deze 91 kg alvast bedankt allemaal ✌️

space-kees

Experimenterende gebruiker
Buiten gaan staan op een groot open stuk, vinger nat maken, hoog opsteken. Als je het 0 graden punt weet(noorden), kijk je met een koershoekmeter hoeveel graden De windrichting verwijderd is vanaf 323 graden. Doe dit keer het aantal frikadellen wat je ongeveer in een jaar eet, Dat gedeeld door je gewicht. X factor man/vrouw (voor man 0.71, vrouw 0.69). neem het getal wat je nu krijgt en neem dat als X .
X x Y+T x B : gemiddelde doorsnee van een baviankont = kerngetal x gewicht in vierkante nanometer x volume groene banaan: 54.6cm =

Als je dit nu allemaal hebt gedaan ben je officeel een debiel

space-kees

Als je dt
Buiten gaan staan op een groot open stuk, vinger nat maken, hoog opsteken. Als je het 0 graden punt weet(noorden), kijk je met een koershoekmeter hoeveel graden De windrichting verwijderd is vanaf 323 graden. Doe dit keer het aantal frikadellen wat je ongeveer in een jaar eet, Dat gedeeld door je gewicht. X factor man/vrouw (voor man 0.71, vrouw 0.69). neem het getal wat je nu krijgt en neem dat als X .
X x Y+T x B : gemiddelde doorsnee van een baviankont = kerngetal x gewicht in vierkante nanometer x volume groene banaan: 54.6cm =

Als je dit nu allemaal hebt gedaan ben je officeel een debiel
5666.6667, nanogram per kubieke milimeter is mijn antwoord!

Albert einstein heeft mij dit persoonlijk verteld, hij kwam met de x achtenswansig uit het 4 de daluniversum.

Laatst bewerkt:

space-kees

Zal voor mij ongeveer hetzelfde zijn , ze noemen me ook wel Peter de frikandellen vreter.
Was je me net 1 sec voor.

Jexir

Newbie
Hallo allemaal
Ik wil deze avond 4MMC gebruiken nu hoop ik echt ook dat het 4is en geen 3 zijn er mensen die weten hoe je het kan herkennen.
Ook wou ik eens vragen wat zo de standaard dosis ( verstandige dosis ) is ik zou niet graag hebben dat ik er teveel van snuif daarom deze vraag. Misschien speelt gewicht ook een rol ik weeg bij deze 91 kg alvast bedankt allemaal ✌️
Buiten alle onserieuze reacties om, je kan dit wel zien.

3mmc is meer poederachtig, 4mmc is meer kristalachtig en het ruikt allebei anders. Maar dat is iets wat je wel moet kunnen herkennen dus eerder gezien hebben.
Ik zou zeggen neem een lijntje, dan voel je wel aan de pijn of het 3mmc of 4mmc is.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Hou de onzin in het onzin gedeelte luitjes.

Aan het soort poeder en kleur kun je het in ieder geval niet zien. De enige manier is om te laten testen. Maar over het algemeen is echte 4-mmc nauwelijks meer te krijgen dus de kans is groot dat het 3-mmc of een andere RC cath is.

Dirkdirk

DF-koning
Hou de onzin in het onzin gedeelte luitjes.

Aan het soort poeder en kleur kun je het in ieder geval niet zien. De enige manier is om te laten testen. Maar over het algemeen is echte 4-mmc nauwelijks meer te krijgen dus de kans is groot dat het 3-mmc of een andere RC cath is.
Helemaal waar, kan je gewoon niet zien.

Alec

Newbie
Hi
Ik was echt blij met 3mmc en als injectie.
Wat kan mij verder helpen als verwanger maar ook als injectie?

Bovenaan