4mmc en narcose

Hoi.

Dit weekend heb ik 4mmc gebruikt (ook nog 15 uur voor de operatie. Nu word ik morgen geopereerd onder narcose. Ik weet dat het de narcose minder goed kan laten werken maar met de apperatuur van tegemwoordig zien ze meteen of ze je meer slaapmiddel toe moeten dienen. Ook zag ik iets over hartritmestoornissen. Ik durf het in het ziekenhuis niet te melden omdat ze dan mijn operatie afschrappen. Nu vraag ik me af of het daarwerkelijk zo gevaarlijk is? Of tips?

Dirkdirk

DF-koning
Hoi.

Dit weekend heb ik 4mmc gebruikt (ook nog 15 uur voor de operatie. Nu word ik morgen geopereerd onder narcose. Ik weet dat het de narcose minder goed kan laten werken maar met de apperatuur van tegemwoordig zien ze meteen of ze je meer slaapmiddel toe moeten dienen. Ook zag ik iets over hartritmestoornissen. Ik durf het in het ziekenhuis niet te melden omdat ze dan mijn operatie afschrappen. Nu vraag ik me af of het daarwerkelijk zo gevaarlijk is? Of tips?
Wat wil je liever: het risico van een mislukte operatie, of de schaamte van het erkennen van je gebruik?

Lees die zin eens twee keer hardop op en bekijk wat je dan nog kiest.

_shikantaza

Badass junkie
Waarom zou je ueberhaupt het risico WILLEN lopen? Vertel het eerlijk en accepteer de gevolgen.

Waarschijnlijk kijken ze je met grote vragende ogen aan en vragen ze je wat 4-MMC in hemelsnaam is. en stellen ze uit voorzorg de operatie uit omdat er niets bekend is over de combinatie.

HuisbaasBob

Bewuste gebruiker
Ik zou niks zeggen. 4mmc is niet langwerkend en ik zie ook niet in hoe het direct levensgevaarlijk kan zijn met een narcose. (Opiaten of benzos wel bv)

Grote kans dat ze het dan idd uit protocol schrappen. Daarnaast wordt je ook continue gemonitord door zo'n anaesthesiologist

Neo-Shulginist

Badass junkie
Hoi.

Gewoon aan de anaesthesist vertellen wat voor drugs je hebt genomen. Kan je alleen maar helpen.

Bovenaan