4mmc geen effect

Beste gisteren had ik wat 3cmc gebruikt en had een gram zogezegd 4mmc gekocht 2 uur later was het zo ver eerste lijn 150 geen effect en nog een paar lijnen verder enkel moe en een raar gevoel in het hoofd??? Niks van de effecten dat benoemd word. Ik heb 1 theorie ik heb dit ook eens gehad met crack coke dat had ook geen effect kort na 3cmc?? Nog mensen hier last van?? Laatste keer 4 MMC was rond 1 uur snachts. Zou het nu wel effectief zijn deze keer neem ik een bommetje als het weer geen effect is ben ik opgelicht?? Bedankt voor de hulp

Beste gisteren had ik wat 3cmc gebruikt en had een gram zogezegd 4mmc gekocht 2 uur later was het zo ver eerste lijn 150 geen effect en nog een paar lijnen verder enkel moe en een raar gevoel in het hoofd??? Niks van de effecten dat benoemd word. Ik heb 1 theorie ik heb dit ook eens gehad met crack coke dat had ook geen effect kort na 3cmc?? Nog mensen hier last van?? Laatste keer 4 MMC was rond 1 uur snachts. Zou het nu wel effectief zijn deze keer neem ik een bommetje als het weer geen effect is ben ik opgelicht?? Bedankt voor de hulp
Ik voelde enkel een soort wazig en moe gevoel in mijn hoofd maar absoluut niet hoe het moet zijn want

CuriousExplorer

DF-koning
Flikker gewoon alles weg.

Laatste keer dat ik zogezegde 4mmc kocht werd ik na 2 lijnen ook moe.

Heb toen alles in het toilet weggespoeld.

Heb hier onderussen al een gram opgesnoven inclusief bommetje van 400 Mg kleine 2 uur!echt waardeloos spul. Ik ben aan het forceren tot ik het voel! Nog klein lijntje en dan alles op. Zijn geld niet waard

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Misschien zit je te kort op de A-PHP

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ben je vermoeiend? Ja. Is dat irritant? Ja. Krijg je daar een ban voor? Ja, want dubbelaccounts zijn namelijk verboden. Ik geef zelf de antwoorden maar vast, voor het geval we weer duizendmiljard vragen krijgen waarbij je toch nooit naar de reacties luistert.

Bye!

Bovenaan