is normaal (en nog snel in nederland )maar welke kliniek ga jeMaar als ik had geweten dat de wachttijden zo lang waren had ik veel eerder aan de bel getrokken 10 weken wachten tot opname is van de zotte.
Het is niet nodig om voor elke regel tekst een nieuw bericht te maken. Regels kunnen gewoon onder elkaar in het bericht geplaatst worden.Maar als ik had geweten dat de wachttijden zo lang waren had ik veel eerder aan de bel getrokken 10 weken wachten tot opname is van de zotte.
In de verkeerde handen zijn alle drugs potentiële slopers.Volgens mij zijn Cocaïne, 3mmc en 4mmc ongeveer hetzelfde als het om de cravings gaat. En dat maakt veel kapot heb ik bij anderen gezien. Ik heb het zelf gelukkig niet geprobeerd.
Al genoeg drama met alcohol, tabak, wiet en Benzodiazepines..
Ow sorry zal ik voortaan doen zoals ik al zij ben een fanatieke typer somsHet is niet nodig om voor elke regel tekst een nieuw bericht te maken. Regels kunnen gewoon onder elkaar in het bericht geplaatst worden.
Ja ik probeer altijd m’n koppie dr bij te houden maar bij dit middel lukt me dat helaas heel slecht. Ah oké ik zie nu dat ik ze ook gewoon kan bewerken de berichtenIn de verkeerde handen zijn alle drugs potentiële slopers.
Tja, dat noem ik niet de verkeerde handen. En ben het er niet mee eensIn de verkeerde handen zijn alle drugs potentiële slopers.
Ja en nee. Als je het vervangt door gokken, cocaïne, heroïne of dergelijk schiet het niet op natuurlijk.Ik was vroeger ook een redelijk stevige drinker maar door deze periode ben ik totaal van alchohol afgestapt met kerst zelfs overgeslagen. Zou niet eens aan moeten denken dronken te worden nu. Paar maanden geleden was dat heel anders. Als dit nu ook met m’n 4mmc gebruik zou gebeuren zou da top zijn.
Ja en nee. Als je het vervangt door gokken, cocaïne, heroïne of dergelijk schiet het niet op natuurlijk.
Nu is die alchohol dus ook vervangen door 4mmc dus snap je punt volledigJa en nee. Als je het vervangt door gokken, cocaïne, heroïne of dergelijk schiet het niet op natuurlijk.
Dat zal je zeker kunnen helpen, al zijn er die hele leven in en uit klinieken gaan. Ik heb 1x 2 weken detox gehad en wel jaren hulp van professionals, maar uiteindelijk moest ik zelf knop omdraaien ergens, pijn accepteren en veel leegte die nog opgevuld moet worden.. (of ik ben eruitZeker
waar maar daarvoor heb ik de kliniek z’n hulp straks
Uiteindelijk gaat het er gewoon om dat er hulp is wanneer die klachten er teveel worden en die is er nu gelukkig. Aankomend jaar even lekker herstellen van deze rommel daarna zien we wel weer verder.Dat zal je zeker kunnen helpen, al zijn er die hele leven in en uit klinieken gaan. Ik heb 1x 2 weken detox gehad en wel jaren hulp van professionals, maar uiteindelijk moest ik zelf knop omdraaien ergens, pijn accepteren en veel leegte die nog opgevuld moet worden.. (of ik ben eruit)
Lol, je komt niet veel verder zo, maar misschien wel! En vandaar dat de wachttijden zo lang zijn. Iedereen wil lekker na zijn herstel weer opnieuw proberen 🤣even lekker herstellen
Las het nog een keer na en besterfde me toen pas hoe het overkwamIk type altijd gemakkelijker als dat ik denk sorry zo bedoelde ik het niet. En zo ga ik er ook niet tegenaan besef me heel goed dat dit lang gaat duren
Dank voor het herstel wens iniedergevalLol, je komt niet veel verder zo, maar misschien wel! En vandaar dat de wachttijden zo lang zijn. Iedereen wil lekker na zijn herstel weer opnieuw proberen 🤣
Ik wens je een lekker herstel toe!
Maakt mij niet uit, maar je onderbewuste gaat ervan uit dat je niet echt een probleem hebt en met even wat hulp, je weer lekker door kun gaan.. Maar als de hulp goed is en je hebt je juiste instelling, dan ben je super bezig!Las het nog een keer na en besterfde me toen pas hoe het overkwam
Uiteindelijk moet ik het ook zelf doen maar alle reacties van buiten af zijn uiteraard welkom kan soms tot nieuwe inzichten brengenMaakt mij niet uit, maar je onderbewuste gaat ervan uit dat je niet echt een probleem hebt en met even wat hulp, je weer lekker door kun gaan.. Maar als de hulp goed is en je hebt je juiste instelling, dan ben je super bezig!
Maar ik weet dat er gewoon iets moet veranderen en daar ben ik dus volop meebezig want zoals het nu gaat is sowiso niet goedEn ik denk ergens dat je ook wel een beetje gelijk hebt hoor.
Toppie, ik verbaas me zo om die cravings die bepaalde drugs teweegbrengen, maar dan niet constant. Ik had dat wel redelijk met alcohol. Ik kon goed een aantal dagen zonder, maar dan.. en doorzuipen tot ik echt dronken was. Met Benzodiazepines, nicotine en wiet was ik gewoon 24h per dag bezig. Slapen en consumeren. (En op zo'n manier dat ik wel kon werken om het leven te bekostigen zonder criminaliteit gelukkig)Maar ik weet dat er gewoon iets moet veranderen en daar ben ik dus volop meebezig want zoals het nu gaat is sowiso niet goed
Ja bizar wat het met je mind doet hèToppie, ik verbaas me zo om die cravings die bepaalde drugs teweegbrengen, maar dan niet constant. Ik had dat wel redelijk met alcohol. Ik kon goed een aantal dagen zonder, maar dan.. en doorzuipen tot ik echt dronken was. Met Benzodiazepines, nicotine en wiet was ik gewoon 24h per dag bezig. Slapen en consumeren. (En op zo'n manier dat ik wel kon werken om het leven te bekostigen zonder criminaliteit gelukkig)
Je probeert niets goed te praten volgens mij, maar je bent wel met je verslaafde verstand aan het praten waarschijnlijk.Ik ben nu ook trouwens in gebruik dus misschien dat ik het vandaaruit allemaal goed probeer te praten
Yup dat is wat ik bedoel met die twee wereldenJe probeert niets goed te praten volgens mij, maar je bent wel met je verslaafde verstand aan het praten waarschijnlijk.
No worries.
Mag gewoonEven eenvraagje aan iedereen? Is het toegestaan een telefoon mee te nemen in de kliniek of zijn hier regelen voor
ligt ook maar net aan welke kliniek imhoMag gewoon
Het is niet nodig om voor elke regel tekst een nieuw bericht te maken. Regels kunnen gewoon onder elkaar in het bericht geplaatst worden.
Nope niet bij SolutionsMag gewoon
Ik zit nu dus bij Jellinek online en hier zijn we al heel veel mee bezig geweest. De opname voor mij is echt omdat ik gwn even een andere situatie om me heen moet hebben om te kunnen stoppen maar dank voor de tips doet me goed! Ook zij zagen vrij snel dat ik echt een klinische opname nodig had. Gelukkig heb ik er zin in ik ben vandaag voor de laatste keer aan het gebruiken om afscheid te nemen. En me nog voldoende nuchter te voelen voor de intake. Ik ben vorig jaar begonnen dit jaar tijd om voor me zelf te zorgen en een beter 2024 in te gaan. Want dit vooral mentaal slopende proces is wel erg leerzaam maar heel vermoeiend.Hoe je jouw gebruik beschrijft, met eigen ervaring en kennis, ligt het voornamelijk bij een psychologisch probleem. Je kan zonder, maar zodra er een avond is dat je je remmen kwijt raakt (voor sommige ligt dit na alcohol, sommige na bepaalde gedachtes). Het beste is om voor jezelf een goed schema te maken wat je normaal op een dag doet, en je gedachten op die momenten bijhoudt. Wat laat je toe om het te nemen? Wat is je gebeurtenis, gedachte, gedrag, gevolg. Probeer dat goed voor jezelf in kaart te nemen voordat je een kliniek in gaat. Helpt enorm veel en inzicht is stap 1. Ik herken mezelf hierin en het gaat lukken, hoe lastig op sommige momenten het ook is. Je brein maakt een connectie aan met zo'n stof door de neurotransmitters die enorm verhoogd worden. Jouw taak is nu om die connectie te verbreken. Gaat tijd overheen en je zal vast niet in 1x nooit meer gebruiken, maar eindgoed algoed breng het in kaart en wees bewust. Veel succes toegewenst!❤️