• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

4MMC - We gingen als een rakket!

ChikoZaka

Newbie
00:30: De Zara komt met de drugs naar binnen. Heb eerst nog een gesprek met hem en krijg zelfs een gratis zakje pep van hem.

00:45: Een vriend waarmee ik samen de drugs heb gehaald noem ik even Ron voor het gemak. Ron en in konden niet wachten en namen om 00:45 al onze eerste lijn 4mmc. We hadden het afgewogen en namen een lijntje van 100mg. Na ongeveer 5 minuten werkte het in, het gevoel was hemels echt een top gevoel! Wij waren allebei erg blij en gingen lekker op de muziek. Het was echt het mdma / coke effect. Je blijft helder! De andere groep ging zielig aan de XTC pilletjes en MDMA snuifjes.

01:30: WE GAAN ALS AAN RAKKET! We hadden om 01:00 nog een extra snuifje genomen om extra hard te gaan. Na 5 minuten gingen we als een JEKKO! Een onwerkelijk geweldig gevoel, en ik kan je zeggen we gingen 2x zo goed als de XTC tikkers.

02:00: We nemen een bommetje van 210mg!! Wat een gevoel toen het inwerkte! Alsof het weer de eerste keer was dat je 4mmc innam.. Het effect was sterker en anders dan het snuiven, oftewel een geslaagd bommetje!

02:30: Onze vrienden op de pillen stonden strak en gingen niet zo heel lekker meer, ze besloten met ze alle een bommetje te maken van 200mg, ik zei dat ik wel de bommetjes voor ze afweeg en maak. Tijdens het afwegen moest ik aan me grote vriend Gerrie denken die altijd wat extra mili grammetjes geeft, ik gaf ze dus 300mg per persoon. + onszelf een klein lijntje pep🥳

03:00: Ron en ik nemen een onbekende dosis 4mmc, maar het was een grotere dose dan de vorige die we namen, we namen een lijn + bommetje. Ik zei tegen Ron, we gaan effe gek doen! Ron was het daarmee eens. Ondertussen genoten de XTC vrienden nog niet van hun genomen dose.

03:30: Wij gaan weer als een rakket en besloten nog wat erbij te dose via de neus, wederom een onbekende dose omdat Ron zei; WE GAAN GRAMMEN KNALLEN😂😂 De XTC vrienden genoten van hun MDMA bommetje die ongeveer een half uurtje duurde.

04:00: Wij genieten nog steeds van onze 4mmc en besluiten lekker een flessie champagne te poppen, bij de XTC vrienden zie je teleurstelling dat ze niet meer lekker gaan. Ron besluit ze allemaal een lekker groot lijntje pep aan te bieden. Ron maakte het lijntje zo groot dat ze voorlopig voor dat ene lijntje wel een dag wakker blijven. Ron gaf ze 2gr packie pep aan hun zodat ze gewoon lekker konden bij snuiven. Het was hun eerste keer pep trouwens! Ron en ik bleven lekker op de 4mmc, namen zelf een klein snuifje pep van een ander packie van hem “minder cafeïne” zodat we nog voor paar uurtjes extra energie hadden. De XTC vriendjes bleven tot een uurtje of 7-8 aan de pep snuiven en gingen daar opzich wel lekker op. Rond 10 uur vonden Ron en ik het genoeg! Ron nam een lekker groot lijntje coke zodat hij met wat meer focus naar huis kon rijden, de andere hoor ik net zijn allemaal nog daar en nog wakker! Ze gaan met ze alle daar slapen.

Anderemaan

Wijs gebruiker
Door dit soort dingen vallen er dus doden. Zeer gevaarlijk, dom en vooral zeker niet cool. Hoe zou je je voelen als een van je vrienden een hartaanval krijgt? Schaam jezelf, al zal je dat sws doen tijdens de dip.

Gebruik gewoon geen drugs als je er niet mee om kunt gaan! Of lees je goed in en gebruik met mate. Hoe je het schrijft is echt zorgwekkend. Hoop dat je je hersenen niet in een paar jaar verneukt voor de rest van je leven.

Even hard voor je nu, maar dat heb je nodig.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Wat een opeenstapeling van onverantwoord drugsgebruik zeg. Veel combineren, te hoge dosissen en als klap op de vuurpijl je vrienden hoger doseren dan waar ze om vroegen...

Stoer doen over dit soort drugsgebruik is niet toegestaan op dit forum. Omdat je nieuw bent blijft het voor nu bijeen officiële waarschuwing.

Anderemaan

Wijs gebruiker
Dit. Duidelijk een trol. Gewoon negeren die onzin, dan is-ie het snelst verdwenen. (En zo niet, ban-knop to the rescue.)
Toch twijfel ik. Ik ken via via mensen die echt zo zijn.. niet exact dit maar wel combis en hoeveelheden waarvan je denkt hoe leven ze nog..

Misschien hebben jullie gelijk, ik hoop het.. toch vind ik de reacties goed, mocht het serieus bedoeld zijn. Hij zou flink schikken van de reacties, zeker in zijn dip..

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Toch twijfel ik. Ik ken via via mensen die echt zo zijn.. niet exact dit maar wel combis en hoeveelheden waarvan je denkt hoe leven ze nog..

Misschien hebben jullie gelijk, ik hoop het.. toch vind ik de reacties goed, mocht het serieus bedoeld zijn. Hij zou flink schikken van de reacties, zeker in zijn dip..
Ik denk niet dat topicstarter wakker ligt van de kritiek...

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

Er is natuurlijk altijd een kleine kans dat het toch echt is. Je hebt gekkies. Maar de stommiteit ligt er zo dik bovenop dat ik het bijna niet serieus kan nemen. Als het dat wel zou zijn, is het in ieder geval minstens pure stoerdoenerij en dat is net zo goed een overtreding van de forumregels zoals Eik al ook aangaf.

Stoer doen over drugs is zo... het jaar nul, ofzo. xD

Neo-Shulginist

Badass junkie
Even serieus, ik vind van mezelf dat ik verantwoordelijk gebruik. Maar als ik aan de 4-MMC ga dan gaan bij mij ook alle remmen los. Ik noemde mezelf echt een crackhoertje. Als ik iemand had moeten pijpen om nog meer te krijgen had ik het mogelijk gedaan. Een dosis van 200 milligram voelt dan wel lekker en voor je het weet ben je voor de derde keer aan het denken 'ah fuck it, nog eentje dan. Het is zo lekker.'

Ik heb 4-MMC alleen gebruikt ná het verbod. Aan de ene kant vind ik het een heerlijk middel. Aan de andere kant bent ik ook heel blij dat ik het niet via clearnet in onbeperkte hoeveelheden kan bestellen, want bij dit middel heb ik toch wel mijn zwakte ontdekt.

In die zin vind ik het report van OP juist wel een goede beschrijving van hoe 4-MMC is. Het vertelt precies wat je steeds gaat doen van 4-MMC. Je voelt je zo lekker waus en praterig en warm en je ogen trillen flink maar dat voelt om een of andere reden heel chill. Alleen de rush duurt maar even en dan krijg je cravings, maar ben je nog wel actief en impulsief.... Nouja, dan ga je je dus zo gedragen als hierboven.

Aan de andere kant houd ik het zelf altijd bij alleen 4-MMC, en dan niet nog alcohol, MDMA en speed en coke erbij. Hoewel ik de vorige keer wel 4-MMC had gecombineerd met MDAI (:fearscream: Ik weet het: 'hoe durf je!'), maar dat was ook omdat ik te weinig MDAI had dus maar overstapte op 4-MMC. Maarja na die overstap ben ik dus wel nog een volle dag (24+ uur) doorgegaan want die mephedrone is echt niet te stoppen. Voor ik het wist was de gram op, wat ik meteen heel zonde vond want ik wilde nog meer gebruiken.

Anderemaan

Wijs gebruiker
Even serieus, ik vind van mezelf dat ik verantwoordelijk gebruik. Maar als ik aan de 4-MMC ga dan gaan bij mij ook alle remmen los. Ik noemde mezelf echt een crackhoertje. Als ik iemand had moeten pijpen om nog meer te krijgen had ik het mogelijk gedaan. Een dosis van 200 milligram voelt dan wel lekker en voor je het weet ben je voor de derde keer aan het denken 'ah fuck it, nog eentje dan. Het is zo lekker.'

Ik heb 4-MMC alleen gebruikt ná het verbod. Aan de ene kant vind ik het een heerlijk middel. Aan de andere kant bent ik ook heel blij dat ik het niet via clearnet in onbeperkte hoeveelheden kan bestellen, want bij dit middel heb ik toch wel mijn zwakte ontdekt.

In die zin vind ik het report van OP juist wel een goede beschrijving van hoe 4-MMC is. Het vertelt precies wat je steeds gaat doen van 4-MMC. Je voelt je zo lekker waus en praterig en warm en je ogen trillen flink maar dat voelt om een of andere reden heel chill. Alleen de rush duurt maar even en dan krijg je cravings, maar ben je nog wel actief en impulsief.... Nouja, dan ga je je dus zo gedragen als hierboven.

Aan de andere kant houd ik het zelf altijd bij alleen 4-MMC, en dan niet nog alcohol, MDMA en speed en coke erbij. Hoewel ik de vorige keer wel 4-MMC had gecombineerd met MDAI (:fearscream: Ik weet het: 'hoe durf je!'), maar dat was ook omdat ik te weinig MDAI had dus maar overstapte op 4-MMC. Maarja na die overstap ben ik dus wel nog een volle dag (24+ uur) doorgegaan want die mephedrone is echt niet te stoppen. Voor ik het wist was de gram op, wat ik meteen heel zonde vond want ik wilde nog meer gebruiken.
Klinkt heftig ja.. heb dit ook wel al een beetje op 3-MMC dus kan het me goed voorstellen op de nog fijnere broer 4-MMC.

Ik herken het ook wel een beetje van MDMA. Had daar vroeger echt een zwak voor maar gebruik het tegenwoordig max 2x per jaar en liefst nog minder.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Klinkt heftig ja.. heb dit ook wel al een beetje op 3-MMC dus kan het me goed voorstellen op de nog fijnere broer 4-MMC.

Ik herken het ook wel een beetje van MDMA. Had daar vroeger echt een zwak voor maar gebruik het tegenwoordig max 2x per jaar en liefst nog minder.

Ik herken dit meer van MDMA dan van 3-MMC (met 4-MMC geen ervaring). Bij MDMA heb je het zo naar je zin, dat die euforie kwijtraken iets is wat je dan absolúút niet ziet zitten en dan ga je bijnemen overwegen. (Overwegen, want ik heb tegenwoordig een vrij strikte grens omdat ik de katers anders too much vind.)

Bij 3-MMC komen die gedachten om bij te nemen bij mij toch meer voort uit het feit dat ik het effect van dit middel vaak een beetje net eronder/net te mild vind. Ik weet niet precies wanneer iets 'craving' heet en wanneer niet, en of er überhaupt zo'n specifieke definitie voor is, maar bij MDMA is het bij mij een 'ik wil dit niet verliezen, ik wil dat dit blijft', waarvan ik gevoelsmatig vermoed dat dit meer de alom bekende klassieke vorm van craving is, terwijl het bij 3-MMC meer een 'dit mag echt wel wat meer'/'het is niet genoeg'-gevoel is. Als het ware twee verschillende cravingsvormen. :') Ik weet niet of ik onzin uitkraam, haha.

Heb je het alleen van 4-MMC @Neo-Shulginist?

FerdFatoehaus

Badass junkie

Ik heb/had dit met alle uppers die ik gedaan heb, daarom doe ik het nauwelijks meer.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Heb je het alleen van 4-MMC @Neo-Shulginist?
Uppers en cravings gaan natuurlijk sowieso wel hand in hand, maar vooral 4-MMC vond ik lastig te weerstaan. Het komt denk ik door de plotselinge daling in dopamine-stimulatie na een paar uur. Je krijgt geen tijd om eraan te wennen en je bent ineens je lekkere roes kwijt. Maar dan ben je nog wel gestimuleerd via serotonine en noradrenaline, en neem je gemakkelijk impulsieve besluiten. Dat is een beetje mijn hypothese van wat er gebeurt bij 4-MMC.

Met MDMA heb ik eerder een gevoel alsof je een geliefde moet uitzwaaien die op wereldreis gaat. Je wil niet dat het weggaat, maar je weet ook dat het geen zin heeft om te proberen hem/haar vast te houden. Bij MDMA weet je gewoon dat je dat 'love' gevoel niet terugkrijgt maar wel veel bijwerkingen. Ik heb dan wel last van cravings maar daar luister ik gewoon niet naar. Al moet ik bekennen dat ik een 2C-Beetje op dat moment wel erg lekker vind. Dan heb je ook niet zo'n last van zin in meer :grin:

Maar bij mephedrone heb ik dus wel echt zo'n paniekerige 'argh waarom is het weg ik moet meer', ja.

Laatst bewerkt:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Uppers en cravings gaan natuurlijk sowieso wel hand in hand, maar vooral 4-MMC vond ik lastig te weerstaan. Het komt denk ik door de plotselinge daling in dopamine-stimulatie na een paar uur. Je krijgt geen tijd om eraan te wennen en je bent ineens je lekkere roes kwijt. Maar dan ben je nog wel gestimuleerd via serotonine en noradrenaline, en neem je gemakkelijk impulsieve besluiten. Dat is een beetje mijn hypothese van wat er gebeurt bij 4-MMC.

Met MDMA heb ik eerder een gevoel alsof je een geliefde moet uitzwaaien die op wereldreis gaat. Je wil niet dat het weggaat, maar je weet ook dat het geen zin heeft om te proberen hem/haar vast te houden. Bij MDMA weet je gewoon dat je dat 'love' gevoel niet terugkrijgt maar wel veel bijwerkingen. Ik heb dan wel last van cravings maar daar luister ik gewoon niet naar. Al moet ik bekennen dat ik een 2C-Beetje op dat moment wel erg lekker vind. Dan heb je ook niet zo'n last van zin in meer :grin:

Maar bij mephedrone heb ik dus wel echt zo'n paniekerige 'argh waarom is het weg ik moet meer', ja.

Interessante hypotheses, klinkt logisch. :)

Zweevteev

Wijs gebruiker
De 4-MMC waar je het over hebt is niet eens 4-MMC, maar 3-MMC. Heb ik speciaal nagevraagd bij de vendor waar je het over hebt, die je niet eens mag noemen ook.

Bovenaan