4x-mar ??? ervaringen

ricorieks

In memoriam - 15 juli 2022
ben bezig met me rc s te bestellen,,, wou graag wat 4-mar bestellen maar geen idee welke van de 3 4b 4c 4f
had zelf in me hoofd de 4b-mar
maar ik kom echt heel weinig gode reports tegen
iemand al enige ervaring met deze stof
kwa mg
en werking ....

mvg ricorieks

Dirkdirk

DF-koning
wat ben je nou allemaal aan het doen, man?
4-methylaminorex heb ik wel eens geprobeerd, of was het 3? Vond het niet verkeerd, maar heb er eigenlijk nooit meer naar gezocht. Volgens mij is 4 nu verboden.

ricorieks

wat ben je nou allemaal aan het doen, man?
ik was rc s bij me vendor aan het bestellen een beetje van alles wat ,maar zag wat stofjes staan die ik niet eerder gezien had .
heb de 4b-mar ook besteld net zoals 5-meo-dmt eutylone 2-fdck o-pce 1p-lsd 4-ho-met 3-mma 2-mmc a-d2pv etc etc van elke groep wat.
al het bovenstaande gebruik ik niet zelf.maar heb soms visite die nog wel eens wat wil proberen .of als ik zelf zin heb in een nieuwe stof voor een trip report.
4-methylaminorex heb ik wel eens geprobeerd, of was het 3? Vond het niet verkeerd, maar heb er eigenlijk nooit meer naar gezocht. Volgens mij is 4 nu verboden.
4-mar is volgens mij verboden dr zijn nu wel analogen te koop legaal 4bromo , 4cloro en 4fluor-mar

ricorieks

1640138742200513252327.jpg
Van dit lijstje is alleen de 4 fma opce Nep wat ik wel eens gebruik kwa rc s
De rest gaat gewoon de schoenen doos in voor ooit een keer
Meestal als ik vraag hoeveel mg of roa over een stofje schrijf ik het op de verpakking van het stofje

Dirkdirk

DF-koning
Bekijk bijlage 34036
Van dit lijstje is alleen de 4 fma opce Nep wat ik wel eens gebruik kwa rc s
De rest gaat gewoon de schoenen doos in voor ooit een keer
Meestal als ik vraag hoeveel mg of roa over een stofje schrijf ik het op de verpakking van het stofje
Ah werk jij zo? Alles de schoenendoos in en dan grabbelen “for a rainy day”. Niet hoe ik te werk ga, maar hè, als een gesprek dood slaat heb jij nog je schoenendoos achter de hand.

E48E9912-3921-483A-AE32-374007E270CF.jpeg

ricorieks

wie wat bewaart. die heeft wat :tonguewink:
Ah werk jij zo? Alles de schoenendoos in en dan grabbelen “for a rainy day”. Niet hoe ik te werk ga, maar hè, als een gesprek dood slaat heb jij nog je schoenendoos achter de hand.

Bekijk bijlage 34037
inderdaad,
enige wat ik wel zou willen proberen is die 4b-mar en eutylone
maar niet echt veel over bekent kwa uitgebreide trip reports

Bovenaan