5-apb

Extase

Bewuste gebruiker
Ik herken de papiertjes, echter kan ik zeggen dat ik deze bij mij goed uit de test kwamen.

1x besteld in de loop van 2019, 1x begin 2020.
Getest december 2019.

Misschien verschillende batches?
Ben nu door de eerste batch heen, heb bij een vriend nog ergens een grammetje liggen.

Zweevteev

Wijs gebruiker
Ik herken de papiertjes, echter kan ik zeggen dat ik deze bij mij goed uit de test kwamen.

1x besteld in de loop van 2019, 1x begin 2020.
Getest december 2019.

Misschien verschillende batches?
Ben nu door de eerste batch heen, heb bij een vriend nog ergens een grammetje liggen.
Hoe rook jouw 5-APB?

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
De uitslag van de labtest: 5-apb + onbekende stof dus spulletje daargelaten en rest bij het chemisch afval. Troep dus!

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
tja, de slogan: ...dus in onze shop alleen de allerhoogste kwaliteit & Wij werken alleen met de beste producenten voor kraakheldere topkwaliteit! kan zo de prullenbak in. Die testen dus niet en schuiven hun goedjes gewoon door. Oppassen.

Zweevteev

Wijs gebruiker
Ach, ik heb het gemeld aan ze, en voor de 3 tientjes vind ik het de moeite niet. Als ik niks hoor of een verklaring krijg bestel ik daar gewoon niets meer.
Laat je het weten als ze er wat op zeggen? Want tegen mij zeggen ze namelijk dat er door het productieproces een klein beetje 6-APB bij zou kunnen zitten, maar dat is bullshit, want als er inderdaad 6-APB bij zou hebben gezeten dan had het lab dat herkend en zouden ze niet zeggen "en onbekende stof." Helemaal waardeloos dit.

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
Laat je het weten als ze er wat op zeggen? Want tegen mij zeggen ze namelijk dat er door het productieproces een klein beetje 6-APB bij zou kunnen zitten, maar dat is bullshit, want als er inderdaad 6-APB bij zou hebben gezeten dan had het lab dat herkend en zouden ze niet zeggen "en onbekende stof." Helemaal waardeloos dit.
Inderdaad een klotesmoes want 6-apb kennen ze echt wel bij het testlab. De geur alleen al geeft aan dat er iets mis is met dit product.

Buu

Wijs gebruiker
De uitslag van de labtest: 5-apb + onbekende stof dus spulletje daargelaten en rest bij het chemisch afval. Troep dus!
Vind het niet heel schokkend. Mooi dat het hoofdbestanddeel in ieder geval 5-APB is. Bijna elke RC die je laat testen zit nog wat andere zooi bij. Had erger gekund.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Die testen dus niet en schuiven hun goedjes gewoon door. Oppassen.
Volgens mij doen ze dit allemaal niet.

Er zijn wel vendors die chromatogrammen publiceren, maar daarbij twijfel ik altijd sterk aan de betrouwbaarheid. Er wordt geen openheid gegeven over het testprotocol, de gebruikte materialen inclusief referentiemateriaal, en bij dit soort situaties als er alsnog een onzuiverheid in blijkt te zitten dan doen ze altijd net alsof je bewering niet kan kloppen. De manier waarop ze die tests publiceren leidt hoogstens tot een niet-verifiëerbare bewering omdat je niet weet of ze echt de test hebben uitgevoerd en/of je kunt vertrouwen dat de test op een juiste manier is uitgevoerd.

Kwak

Bewuste gebruiker
Bedankt voor de informatie. Ik wilde hier eerst ook mijn zut halen. Ben blij dat ik het niet ga doen.
Geef je deze vendor even aan. Dit topic lezen.

Bovenaan