5-htp Utrecht

TrippyShit

Badass junkie
Even kleine vraag voor de mensen uit omgeving Utrecht. Waar is 5-htp te halen?
Ik hoor magic mind en state of mind gewoon en sommige zeggen dat ik bij de natuurlijkwinkel in catharijnen moet zijn, bij de mediamarkt in de buurt geloof ik. Aangezien ik geen zin heb om heel utrecht door te lopen hoopte ik dat iemand hier me zou kunnen helpen..

Herzlich danke!

inferno33

Bewuste gebruiker
idd, magic mind op de voorstraat. Waarschijnlijk hebben de State of Mind(oudegracht) en M&X Kanaalstraat, of althans een zijstraat ervan.. Bij de zeeman) het ook wel.. maar misschien hebben die wel alleen l-triptofaan...

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Toevallig paar dagen terug nog een potje 5-HTP gekocht in de State of Mind.
Aardig meisje achter de kassa, toffe winkel :)

Pikachu

Wijs gebruiker
In Nijmegen is t wel fucking duur... Hoeveel betalen jullie nou voor een potje 5-htp/ l-tryptofaan?

Nijmegen was het iets meer dan 50 cent per stuk, minimaal 30 stuks. M.a.w. 30 euro voor een potje van 60...

TrippyShit

Badass junkie
inferno33 zei:
maar misschien hebben die wel alleen l-triptofaan...
Ja, dat zoek ik dus juist niet :P Zover ik weer moet l-trypto nog omgezet worden in 5-htp. Dan is het op kortetermijn misschien handiger om de 5-htp te kiezen, leek mij :wink:

RSW zei:
Toevallig paar dagen terug nog een potje 5-HTP gekocht in de State of Mind.
Aardig meisje achter de kassa, toffe winkel :)
Ok, thnx. Dan ga ik ff naar state of mind binnenkort.

Bedankt voor snelle reacties :wave:

TrippyShit

Badass junkie
Ja, maar het probleem is dat ik ten eerste 17 ben. Bestellen via i-net is zo goed als altijd 18+ en ik heb het snel nodig. Maar heb mn antwoord al. Ga ff langs state of mind. Dus als het in de weg staat mag het de prullenmand in :P

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Bij de vitaminstore verkopen ze zowel l-tryptofaan (18 euro voor 60 stuks) als 5-HTP (20 euro voor 60 stuks).
De vitaminstore is te vinden op de Lijnmarkt nummer 4 in de binnenstad van Utrecht. :wink:

Bovenaan