5 in 5 dagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ganjaman181

Experimenterende gebruiker
Een vriend van mij heeft ook 5 dagen op rij :xtc: gedaan. 5 gemiddeld per dag. En hij had geen dip en was alleen een tijdje ziek. Ook was zijn tolerantie voor wiet weg. Hoe kan dit?

Fool

Badass junkie
Er zit zoveel dope in hem dat hij van een beetje wiet al wazig wordt, dat is niet zo gek. Daarbij zal de dip waarschijnlijk wel later komen.

MeejheM

Badass junkie
Ganjaman181 zei:
Een vriend van mij heeft ook 5 dagen op rij :xtc: gedaan. 5 gemiddeld per dag. En hij had geen dip en was alleen een tijdje ziek. Ook was zijn tolerantie voor wiet weg. Hoe kan dit?

hoe dat kan?

je vriend is niet echt slim, gebaseerd op deze ene actie. een tijdje ziek of een dip... maakt niet uit hoe je het wilt noemen, 5 dagen 5 pilletjes per dag eisen gewoon hun tol. geen lichaam is daartegen bestand.

dat zijn tolerantie voor wiet weg was heeft waarschijnlijk niks met zijn domme actie te doen, of het is toevallig, of hij maakt dat soort beweringen omdat hij behoorlijk van de kaart was.

ik zou het vooral niet nadoen.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik zie hier de laatste tijd echt van die waanzinnige topics voorbij komen. Hopelijk zijn dit enkele geïsolleerde gevallen en blijft het daarbij.

5 x 5 = Ultra DOM :) Ook niet gek dat hij snel high word. Na zo een sessie pillen droppen heb je maar 1 hijs nodig om van je sus te gaan. De tollerantie is niet weg hoor, het lichaam is zo brak dat het uitgeput word van wiet...

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Tekzor668 zei:
Ik zie hier de laatste tijd echt van die waanzinnige topics voorbij komen. Hopelijk zijn dit enkele geïsolleerde gevallen en blijft het daarbij.
Ik weet niet wat het is, maar het lijken wel van die vlagen te zijn. Dan komen er in enen echt de ene na de andere topics voorbij waarbij je echt zoiets hebt van :confused:. Misschien zijn de darwin awards weer binnenkort.

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ganjaman181, volgens mij ben je echt een zware trol of er is echt iets fout met je vriend zijn denkwijze.

Ganjaman181

Experimenterende gebruiker
Ik weet dat inderdaad niet slim was maar ik merk er persoonlijk niks van ik functioneer gewoon goed in de maatschappij en zit ook niet in een dip heb nog steeds de zelfde hersen capaciteit als eerst dus ik heb er geen last van en ik ga het zeker geen 2 de keer doen ik geef toe dat ik onwetend was toen maar heb geleerd van mijn gouten
Vriendelijke groet de vriend.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ganjaman181 zei:
Ik weet dat inderdaad niet slim was maar ik merk er persoonlijk niks van ik functioneer gewoon goed in de maatschappij en zit ook niet in een dip heb nog steeds de zelfde hersen capaciteit als eerst dus ik heb er geen last van en ik ga het zeker geen 2 de keer doen ik geef toe dat ik onwetend was toen maar heb geleerd van mijn gouten

Eeeeeh het ging toch over een vriend..? :confused: Volgens mij val je door de mand..

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Dunnetjess33 zei:
Ganjaman181 zei:

Eeeeeh het ging toch over een vriend..? :confused: Volgens mij val je door de mand..

Ganjaman181 zei:

Even vet gedrukt wat belangrijk is in begrijpend lezen :-P

MeejheM

Badass junkie
of ganjaman nou echt 25 pilletjes heeft opgevreten, of het maar fantaseert, wordt hrt geen tijd op een slotje op deze hopeloze topic?

ik hoop dat iedereen die mee leest begrijpt dat 5 dagen lang 5 pilletjes xtc binnen 2 dagen je serotonine voorraad op maken, en werder gebruik enkel hersenschade en risico's op hart/bloedvaten-falen oplevert.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik denk dat deze wel een slotje waard is ja. 5 dagen achter elkaar 5 pillen per dag is te belachelijk voor woorden. Je maakt je hele brein ermee stuk en de schade is er hoe dan ook. Ook als je dat niet direct merkt.

Ik zal geen sancties uitdelen omdat het niet bewust lijkt, maar ik vind het wel een gevalletje stoer gedrag mbt overmatig druggebruik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan