5 MAPB ERVARINGEN...

Partyboyken88

Experimenterende gebruiker
Hoi...

Wie heeft er ervaring met 5-MAPB.... alle info welkom... ook reports zijn mogelijk.... en tips natuurlijk

Zou voor een avondje nachtje gezellig thuis zijn met vriendin...

Dus SHOOT... THANKS

Zanza

DF-koning
Heb het 1 keer gedaan. 100 mg oraal. Qua dosis wel een prima starter. Vergelijkbaar met mdma qua euforie maar dan zonder het stimulerende stukje. Ik vond het daardoor eigenlijk niet leuk en sukkelde zowat in slaap. Heb daarom paar sleutelpunten 3fa genomen en toen werd het effect 'beter'.

Hoor veel lovende verhalen hierover verder, maar voor mij niet meer. Dan liever 6apb of gewoon classic mdma

ljuv

DF-koningin
Ik niet maar wil graag @Casaan laten zien dat ik de zoekfunctie hem snap:

Voor meer:

Laatst bewerkt:

Ape

Badass junkie
Ik niet maar wil graag @Casaan laten zien dat ik de zoekfunctie snap:

Voor meer:
1646326644659.gif

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
Ik niet maar wil graag @Casaan laten zien dat ik de zoekfunctie hem snap:

Voor meer:
Goed gezoekt! Ik ben trots op je!

Voor 5mapb hoef ik dan weer niet te zoeken :)

Zanza

DF-koning
Ik zoek het niet. Maar dat stond eigenlijk ook al in mijn voorgaande post. Maar dat het even duidelijk is

• Like
Waarderingen: ljuv

DOPE AMINE

Newbie
Heb het voor de eerste keer gemaakt via methyltosylaat via 5-APB. Na30 minuten begon ik swaggy op mijn benen te staan en toen ik naar buiten wou om te wandelen ben ik vlug terug in mijn labo op een stoel gaan zitten en viel met mijn hoofd op de tafel in slaap.

72u later ging plots mijn GSM af en mijn lief vroeg waar ik was. Ik voelde me misselijk en niet uitgeslapen en verschillende keren moeten braken van dat stofje op mg schaal.

Nooit meer, kun je een olifant mee plat leggen.

PS: uit goede bron later vernomen dat vele van die RC structuren en info daarover gewoon fake is. Let op!

Bovenaan