5-MAPB onvoorziene combinatie, hulp?

LoveSexDreams

Belezen gebruiker
Ik wou vandaag graag voor het eerste 5-MAPB proberen dus ik heb daar om 21:00 80mg van genomen maar even nadat ik het genomen had kwam een van mn huisgenoten huiled binnen vanwege prive problemen. Ik moest diegene even een tijdje mentaal ondersteunen waar ik natuurlijk niet helemaal in staat voor was op dat moment dus op ik heb om 22:35 2mg etizolam erin gegooid om uit de 5-MAPB high te komen waardoor ik nu weer op net boven baseline zit. Daar kan ze natuurlijk niks aan doen en ik vind het geen probleem om mijn ervaring zo te cancellen maar het is wel jammer.

Het is voor nu opgelost en ikzelf ben mentaal in goed humeur. Ik zou mijn avond graag toch nog leuk willen afsluiten maar de vraag is met wat omdat je natuurlijk wel moet oppassen met stoffen mengen. De opties waar ik aan zit de denken zijn 2F-ketamine, 3FA, nog een wat lagere dosis 5-MAPB (50mg) of alcohol. Downer + downer is niet goed natuurlijk evenals upper + uppper maar de etizolam en 5-mapb lijken ekaar aardig te hebben opgegeven. Ik weet dat verstandig ander is maar wat zou de lesser evil zijn.

Laatst bewerkt:

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Die etizolam was achteraf gezien mogelijk niet nodig geweest .....
Verder is er weinig aan te doen.
Je gaat die 5-Mapb toch nog op een vreemde manier voelen. Zie dat als een goed gevoel, relax , haast je niet.
You did good !
Oeps vreemde talen mogen heir eigenlijk niet - sorry

LoveSexDreams

Belezen gebruiker
Zo jammer dat redelijkheid altijd weer de beste keuze is 🙃. Ergens wist ik ook wel dat het niet verstandig is maar het duurde even om dat toe te geven. Wellicht dat ik daarom wel deze post heb aangemaakt om toch een zetje de juiste richting te krijgen. Alleen erg jammer dat het nu wel weer drie maanden wachten is voor een nieuwe serotine slurper na deze matige ervaring. Ach, you win some you lose some. Je kan niet altijd zes gooien. Morgen weer een nieuwe dag (bij wijze van spreken niet dat ik weer een serotine bom erin gooi morgen😄)

Deze situatie heeft gelukkig wel nog een troostpijs. Ik heb nu iets kunnen testen wat ik altijd al had willen weten namenlijk hoe goed etizolam precies werk als tripkiller. Ik weet het daar bekent om staat maar ik heb het altijd al eens persoonljk willen ervaren. Ik heb jaren geleden de etizolam gehaald na afloop van een behoorlijk scary lsd trip met twee vrienden. Die ging helemaal mis voor een van hen, en dat was voor ons ook best heftig. We hadden al aardig wat ervaring in ons drietal met 2cb/truffels/ketamine/edibles en ook al een keer eerder lsd zonder problemen. Ik was altijd degene die het voorwerk in goed banen leide omdat ik destijd best active (lurker) was op dit forum en mijn vrienden kon informen over de wat een verstandige dosis is om te nemen, in een goede set&setting en wat ze konden verwachten van een bepaalde drug. (We hebben kennen elkaar al lang en hebben veel vertrouwen in elkaar dus ze wisten dat de informatie die ik ze doorgaf goed onderzocht had maar opzich ook wel cru hoeveel mensen zelf geen enig onderzoek doen en maar wat in hun mik douwen zonder zich er eerst in te verdiepen, de mensen op dit forum zijn echt een uitzondering).

Maar die ene keer was achteraf gezien de setting en het tijdstip best slecht gekozen voor de vriend die bad ging. Ik was niet voorzichtig genoeg geweest en had over een paar dingen beter moeten nadenken, iedereen in beginsel natuurlijk verantwoordelijk is voor zijn eigen doen en laten, maar ik had wel de meeste kennis. Maar ik hebben ervan geleerd. Dus ik heb daarna gelijk etizolam gehaald om voortaan een stok achter de deur te hebben en dat niet nog een keer mee te hoeven maken. (Het had er al moeten zijn natuurlijk maar het was nog niet er op mijn rader daarvoor).

Dus al die tijd wou ik persoonlijk wel eens ervaren hoe goed zo'n tripkiller nou eigenlijk werkt en hoe het voelt. Mocht ik het ooit nog aan iemand moeten geven dan weet ik uit eigen ervaring hoe hij/zij zich zal gaan voelen en kan ik diegene beter gerust stellen en begeleiden. Maar een leuke trip beginnen alleen maar om halverwege jezelf er weer uit te rukken om de tripkiller te testen is ook niet heel aantrekkelijk. Dus op zich was het ook wel weer een silver lining dat ik nu een legitieme aanleiding had om mezelf uit de roll te halen en ik die ervaring nu wel heb.

PS - Heeft iemand toevallig een link naar een goed artikel/blogpost/youtube video/podcast over hoe je een betere tripsitter kan worden, en dan niet die cookie cutter mainstream media posts die ken ik ondertussen wel. Iets dat er wat dieper op in gaat. Het kan nooit kwaad om daar nog wat meer skills in te hebben mocht het ooit nog nodig zijn.

Laatst bewerkt:

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Maakt best uit wat voor soort trip je wil killen .... vermoed ik.
Wel fijn dat het voor jou en de huisgenoot deze keer goed uitgepakt is.
Ik denk dat hij/zij niet weet hoe jij je voor hem/haar hebt ingezet.
Maakt enorm uit waar loyaliteit vrijwel automatisch naar toe gaat ! :heartsuit:

LoveSexDreams

Belezen gebruiker
Maakt best uit wat voor soort trip je wil killen .... vermoed ik.
Voor zover ik weet maken benzo's een trip vooral afgezwakt en mentaal een beter te handelen, maar om er helemaal uit te komen heb je anti-psychotica nodig. Alleen daar is wat lastiger aan te komen vgm. Of zijn er ook nog verschillen tussen 2cb/psylocibine/lsd (+de analogen hiervan) wat het beste te gebruiken is

djiego

Badass junkie
Wat ik je vooral zou adviseren: Begin met jezelf zo goed mogelijk te informeren voor wat betreft het combineren van verschillende middelen. Harm reduction practice is een ontzettend belangrijk startpunt en het verschil tussen een slechte ervaring of een slechte afloop. Als anderen naar jou luisteren, of op je vertrouwen, is dit een absoluut vereiste.

Laatst bewerkt:

LoveSexDreams

Belezen gebruiker
Nu ik terugdenk naar mn eerste post was het ook gewoon een beetje wishful thinking omdat ik eigenlijk wel wist dat het klaar moest zijn want door de upper en downer tegelijk is er eigenlijk niks meer mogelijk. Die regels zijn er niet voor niks, meestal ben ik juist degene die daar over nerd en zeikt naar andere mensen als iemand ghb en alcohol mixed of uppers door elkaar gebruikt, en ik zou een beginner überhaupt nooit twee dingen door elkaar laten doen. Ik had nu alleen even mn eigen fuck it moment door hoe het gelopen is waar ik weer even uit moest komen

Laatst bewerkt:

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik wou vandaag graag voor het eerste 5-MAPB proberen dus ik heb daar om 21:00 80mg van genomen maar even nadat ik het genomen had kwam een van mn huisgenoten huiled binnen vanwege prive problemen. Ik moest diegene even een tijdje mentaal ondersteunen waar ik natuurlijk niet helemaal in staat voor was op dat moment dus op ik heb om 22:35 2mg etizolam erin gegooid om uit de 5-MAPB high te komen waardoor ik nu weer op net boven baseline zit. Daar kan ze natuurlijk niks aan doen en ik vind het geen probleem om mijn ervaring zo te cancellen maar het is wel jammer.

Het is voor nu opgelost en ikzelf ben mentaal in goed humeur. Ik zou mijn avond graag toch nog leuk willen afsluiten maar de vraag is met wat omdat je natuurlijk wel moet oppassen met stoffen mengen. De opties waar ik aan zit de denken zijn 2F-ketamine, 3FA, nog een wat lagere dosis 5-MAPB (50mg) of alcohol. Downer + downer is niet goed natuurlijk evenals upper + uppper maar de etizolam en 5-mapb lijken ekaar aardig te hebben opgegeven. Ik weet dat verstandig ander is maar wat zou de lesser evil zijn.
Ik snap de reden niet helemaal. Als je 5-MAPB op hebt ben je toch juist empathisch?

Bovenaan